Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nou sosit in depou,RZW Bmh Halberst DR Ep IV producator Sachsenmodelle.
Saptamana viitoare va fi detasat cu inca 2 cuseta CFR la Braila :D :D :D
DSCF2339.jpg


DSCF2337.jpg


DSCF2335.jpg
 
mai lung nu cred ca e cu mult, oricum, nesemnificativ. problema e cu 'ascutisul'. versiunea romineasca e un pic tesit la capete.dar se rezolva si asta. alta problema ar fi ramele ferestrelor si fereastra usii de trecere intre vagoane. si eu am vazut undeva de vinzare vagoanele si m-a batut gindul sa iau unul sau doua, dar mi-am dat seama ca nu am timp sa le bricolez. asa ca l-am batut eu si s-a dus in padure.

HPIM5480.jpg


din pacate e singura poza pe care o am, cu vedere indirecta asupra subiectului de fata.

cu voia autorului mai pun o poza

cl1_suburban_1.jpg
 
Nu il poate scurta,dar in rest sa asteptam sa vedem cum va arata cand va fi gata.Va fi primul vagon de calatori modificat.
 
@060-EA

da si nu prea. vagonul lui heris are 4 ferestre la mijloc, iar cfr-ul are 5. parerea mea e ca seamana dar nu rasare :-? mai curind sachsenmodelle.
 
Iata si o discutie de pe railwayfan
http://forum.railwayfan.ro/viewtopic.php?t=943&highlight=2147
 
Am avut si eu dileme cu vagonul asta.
Ca sasiu, al nostru are 24,5 m , al lui gam3 are 26,4 m.
Intrebarea mea e unde sunt cei 1,9 m lipsa. Ma gandesc ca daca geamurile sunt la fel ca dimensiuni, ai nostri au "papat" din stalpii dintre geamuri.
@gam3
Ca o curiozitate, poti sa masori geamurile de la noul vagon si sa le compari cu dimensiunile celor de la y-urile tale?
@cosmin78
N-am planuri pentru ele. :-|
 
@Radu161
pacat.
deci vagonul la HO trebuie sa aiba 282 mm.....si 5 ferestre.mai trebuie cautat
daca nu.....se scurteaza unu de 303 :D
pe ruta Craiova-Calafat personalele sun alcatuite din 3 vag din astea si 4 vag
etajate permanent cuplate...
 
Deci daca ar fi de ciopartit, Halberstadt-ul ar fi cel mai bun. Problema e ca ar trebui luat cam 2mm din fiecare stalp care e intre geamuri. Sau poate ceva mai mult din spatiul dintre wc si cabina calatorilor si sa iei mai putin din stalpi.
Sunt mai multe variante, dar trebuie musai pusa ruleta pe un vagon din asta.
 
Salutare,
Iata cum invarteam eu acum un an trenurile.
Am inceput si eu pe parchet:
http://www.youtube.com/watch?v=UHkPzbpg4sw
Si din Septembrie am trecut la OSB:
http://www.youtube.com/watch?v=fGYVuJTv63A
 
ai inceput unde a inceput toata lumea....pe jos :p
ai oprit filmarea la ultimul clip....altfel aveai un accident feroviar :evil:
 
interesant!
insa vagoanele pe care le stiu eu(am mers ani de zile cu ele pe ruta mai sus amintita)au bankete de doua locuri pe o parte si pe alta,dispuse fata in fata