Macara EDK 80 la H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
multumesc!

credeam ca o sa imi atrageti atentia asupra lipiturilor grosolane sau ca la bratul de sus,contravanturile nu sunt corect lucrate :p
sper ca vopseaua va masca multe din defecte.
 
nu finisarea este problema, ci cantitatea de cositor, care este incontrolabila din cauza dimensiunilor reduse ale pieselor,a suprafetei mici de contact.
 
Lipiturile sunt (si vor ramane vizibile). Eu unul imi imaginez cat este de delicat acest gen de asamblare. Prea mult cositor si lipitura devine masiva si vizibila, prea putin cositor si atunci lipitura nu are rezistenta necesara. Mie mi se pare ca montajul pe care l-ati facut are exact atata cositor cat sa fie rezistent dar lipiturile sunt inca acceptabil de vizibile. Cu alte cuvinte, imi sustin afirmatia: este o lucrare foarte bine facuta. Si astept cu placere sa vad continuarea.
 
Cosmin, acolo unde faci lipiturile poti face o mica smecherie, in cotul sarmei de 0.5 faci o mica scobitura in care sa intre cositurul si poti face aceiasi scobitura si in bratele principale in dreptul lipiturilor.
Astfel cand slefuiesi te asiguri ca ramane cositorul in scobitura respectiva. E migala multa stiu dar cred ca rezultaul o sa merite
 
Contrar aparentelor, proiectul nu a fost abandonat, iar azi am mai lucrat putin la aplicarea fantelor de aerisire. Decaluri de la Archer Transfers si multa rabdare ( a trebuit sa imprumut putina de la niturile seriei 140.400...)
Din 2012 si pana in prezent , putine avansuri au fost, am lipit definitiv contragreutatea detasabila si am ranforsat interiorul cu styren de 2 mm, peretii de 1 mm suferind deformari de-a lungul timpului.

IMG_9309%20copy_zps24dfxkn6.jpg
IMG_9308%20copy_zpsxqsappcg.jpg
 
Am mai lucrat putin si la sasiu, am adaugat anumite elemente lipsa (profilele trapeizodale pe platforma, intaririle la capete, etc.). In mare , este gata de a primi primul strat de grund, mai am de facut scarile laterale.

IMG_9343%20copy_zpsvobxfztc.jpg


In cabina am reprodus pupitrul de comanda, simplificat, am strecurat si un scaun. Cateva retursuri pe ici-colo si este gata de inca un strat de primer.

IMG_9344%20copy_zpswrzod0o9.jpg


Si un montaj la rece

IMG_9345%20copy_zpszelp0b8c.jpg


Pasul urmator este sa termin catargul.
 
Inca nu am atacat catargul.
Am vopsit.De obicei nu vopsesc o piesa, ci adun mai multe, de la diverse proiecte si le execut in grup.
De data asta am zis sa las sasiul macaralei gata de a primi decalurile, iar cabina macaralei va fi vopsita impreuna cu bratul...cand o fi gata. :mrgreen:

O poza doua , stanga, dreapta...

IMG_9366%20copy_zpsuur1wymj.jpg
IMG_9367%20copy_zpsv2iik9kn.jpg


IMG_9369%20copy_zpszfvtohfr.jpg
IMG_9370%20copy_zpsxusv7umm.jpg
 
Bijuteria ta mi-a adus aminte de vremurile cand astea si drezinele de intretinere a catenarei erau un peisaj obisnuit. Acum, nici macar trenurile nu mai sunt o obisnuinta pe liniile noastre, daramite utilaje de intretinere....

Astea parca aveau si un vagon platforma pentru catarg...si un G magazie. Parca asa imi aduc aminte, ca solitare nu le prea vedeam.
 
Da, au vagon pentru catarg, insa trebuie sa gasesc unul potrivit, la macaraua depoului Craiova , pe care am vazut-o des in triajul Bordei, vagonul era ceva mai vechi, avand obloane din lemn. Deocamdata am un vagon platforma "Stuttgart", folosit temporar pentru catarg.
Intetionez sa alcatuiesc un tren macara, care, pe langa macaraua si vagonul port-catarg, are si cateva vagoane pentru personal si scule. Cum fiecare tren este un caz aparte, vagoanele sunt de diferite proveniente, deci trebuie ales un tren macara anume.

Poate are Florin o compunere pentru trenurile macara de 15 t....
 
Catalin, daca ai timp , iti multumesc!

Vagonul catargului era precum cel din poza de mai jos, o varianta mai lunga a vagonului ITDF (a carui baza de conversie se gaseste la Roco)

115-_resize_zpsb82732c7.jpg


de pe http://pisti91.myfreeforum.org/archive/o_t__t_72__start_100__index.html

Exista tot la Roco, un vagon numai bun pentru vagoanele platforma Ks, insa as fi preferat vagonul "vechi". Am sa incerc sa ma documentez mai bine despre trenul macara de la Craiova.
 
Salut,
3 trenuri macara am.

Brasov. Fara foste vagoane calatori.
DSC_4804 copy by Florin, on Flickr

DSC_4800 copy by Florin, on Flickr


C. Moldovenesc. Cu 2 Astre de calatori. De ani de zile sta in acelasi loc.
DSC_1873 by Florin, on Flickr

O filmare cu toate vagoanele

DSCF9606 by Florin, on Flickr

Pascani. Cu 2 Astre de calatori.

DSCF6061 copy by Florin, on Flickr

DSCF6065 copy by Florin, on Flickr

DSCF6066 copy by Florin, on Flickr

DSCF6068 copy by Florin, on Flickr

DSCF6069 copy by Florin, on Flickr

DSCF6071 copy by Florin, on Flickr

DSCF6072 copy by Florin, on Flickr

DSCF6099 copy by Florin, on Flickr
 
Multumesc Florin!

Se pare ca la Craiova nu este (era) o singura macara EDK 80, sunt 3! Cea din josul imaginii are 2 vagoane , unul de posta si altul necunoscut, cea de sus nu reusesc sa imi dau seama, iar ultima pare a fi pe ultima suta de metri, inainte de casare.
Cel putin asa se vede pe bing maps, pe google maps calitatea este slaba.Nu stiu din ce an este imaginea...

3edk_zpsuwaq14vc.jpg