Vagoane calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ploiesti Sud. Aprilie 2015.

De mult timp umblam sa prind aceste vagoanele conservate. Au fost aproximativ 20 de vagoane, aduse de la Bucuresti Grivita/Basarab.

19-80 017-0



21-80 039-0


21-80 024-2


21-80 046-5


21-90 029-1


21-90 010-1


20-76 018-2


20-76 xxx-x


21-80 032-5 ( fara sigla "sobolan")


20-76 030-7


21-80 043-2
 
Vagon AVA 200 (fara sigla noua), cuseta 59-50 si vagon de dormit 61 53 71-80 003-5 cuplate cu EC 345 AVALA, in Viena , 2002.

https://youtu.be/7yRdInsOlwE?t=15m1s
 
20-76 049-7 cu usile sigilate atasat la IR 1666 Iasi-Bucuresti - 01.06.2015



20-76 045-5 pe IR 1833 Iasi - Timisoara - 06.06.2015



71-31 002-8 - Iasi 02.06.2015
 
Vagoane in Grivita



2 vagoane cuseta care anul acesta au circulat ca vagoane clasa a-2-a pe relatia Bucuresti Nord - Galati
50-30 002 si 003


50 53 71-31 023-4
 
De pe pagina de facebook Iosif Szentes, Director General la SNTFC CFR Calatori SA

"Dupa o perioada de lipsa de investitii semnificative la CFR Calatori din anul 2011, iese primul vagon clasa seria 2176 (varianta a II-a modernizata) din surse proprii de investitii pentru modernizare, dintr-un contract de 5 vagoane, urmand sa mai incheiem un contract pentru alte 20-25 de vagoane in cadrul acordului valabil in prima parte a anului 2016. Dupa cum se vede, este inmatriculat chiar azi, viteza maxima de circulatie este de 160 km/h si speram sa fie pe placul calatorilor."


1412316_965088516897917_6127186026860617401_o.jpg


980821_965088530231249_6977488556970314357_o.jpg



12466027_965088330231269_118790588212817766_o.jpg




Primul vagon al CFR Că’lă’tori din seria 21-90 vopsit in regie proprie la SCRL Brasov. Se vor moderniza in 2016 cel putin 15 vagoane din seria 21-90.

12402150_966339266772842_5736103649029702423_o.jpg


10644707_966339276772841_5695318164269172085_o.jpg


12471368_966339273439508_2440312208006184699_o.jpg
 
"In mijlocul Parcului se afla initial o peluza cu gazon si trandafiri. Odata cu aparitia terenurilor de sport si a micii sali de gimnastica s-a renuntat la flori iar gazonul a devenit teren de fotbal, fiind incercuit cu un gard nu prea inalt. Aleea din jurul acestui spatiu a capatat marcaje pentru culoare de alergare. In dreapta figurinei albastre (personajul Motanul Incaltat) se aflau cele doua locuri de joaca pentru copii, toboganul racheta si un tren adevarat, cu aburi format din locomotiva si doua vagoane de pasageri."

https://parculciresarii.wordpress.com/2013/06/06/poze-si-povesti/

A vazut cineva aceste vagoane si locomotiva? Am mai cautat pe net si am gasit doar amintiri. Nimic foto sau video.
Vagoanele au fost duse in parc in 1972 sau 1973.
 
Trenul IR 1861-2 Constanta - Iasi suplimentat cu 8 cusete seria 44-31. Au fost inchiriate de catre o firma din Iasi pentru salariati. In imagini apar 6 cusete. 30.05.2016

20160530_174758%20copy.jpg

20160530_174728%20copy.jpg
 
Vagoanele olandeze au inceput sa fie taiate. Iasi, o baza Remat.
20160503_191530.jpg


Vagoane "Puma" DB in Pascani
20160528_201611%20copy.jpg

20160528_201614%201%20copy.jpg

poze cu telefonul asa ca
 
Astra Vagoane calatori Arad se pregateste sa intre pe piata cu o garnitura de vagoane proprii. Vagoanele nu sunt din cele pentru RegioJet.

Daca vor pune si restaurantul sper sa nu il vopseasca aas, ii sta mai bine maro.
13501713_1403076369708453_2537551396291806871_n.jpg


13502102_1403076269708463_1926910994187378686_n.jpg


13516168_1403076283041795_9114148136118738427_n.jpg


13524493_1403076273041796_1332849710133528790_n.jpg

foto facebook - Voicu Sabau

Imi aduce aminte de tentativa de tren de noapte Brasov - Constanta a Regiotansului.
 
Electroputere VFU Pascani a inceput sa revopseasca vagoanele 20-54. Am inteles ca sunt 5 bucati pana acum.
20-54 055-0 cu statia de domiciliu Iasi.

14940240_10202561983166486_4241294557162998755_o.jpg


15002257_10202561983086484_2390644275016946652_o.jpg


14917098_10202561983486494_8303991275257992705_o.jpg


14890403_10202561983006482_8068581906805721062_o.jpg
 
Trenul de comandament al armatei

[bbvideo=560,315]https://www.facebook.com/ObservatorMilitar/videos/1404307179611975/[/bbvideo]
 
Vagon modernizat la Grivita
http://www.kaemena360.com/360/Locomore/Locomore-Grossraum/


Today is the first day of revenue earning services for the new German open access long-passenger operator Locomore. It offers a new train service from Stuttgart to Berlin and back, one trip in each direction a day. It is using retrofitted Bm235 series coaches (360 degrees interior view!) which are being pulled by Hector Rail locomotives. The train is crowd-funded, a first in the world. We wish Locomore good luck! Live updates via Locomore's twitter account.

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=9503&action=dview
 
Cateva vagoane de la Sibiu.

50 53 19-57 117-2

DSC_1350%20copy_zpsoeyps0n3.jpg


50 53 92-47 021-5

DSC_1361%20copy_zpszidt78er.jpg


DSC_1365%20copy_zpsgvh8xvj8.jpg


50 53 21-47 764-6

DSC_1373%20copy_zps7nztnwnm.jpg


50 53 21-47 532-2

DSC_1544%20copy_zpskzj1xilo.jpg


50 53 21-47 539-2
DSC_1545%20copy_zps9hsvv2nz.jpg


61 53 21-70 009-3
DSC_1550%20copy_zpsska2k06n.jpg


In depoul Sibiu

50 53 71-31 008-5

DSC_1381%20copy_zpsnxd7xsw8.jpg


50 53 71-31 041-6

DSC_1382%20copy_zpswjqlvxmd.jpg
 
Au inceput sa revopseasca si vagoanele seria 20-68.

20-68 001-8 ( cel care a fost in vopsirea blue hexagon)

20170115_161935%20copy_zpsrqryknsm.jpg


20170115_162010%20copy_zpsahodtdjd.jpg


20-68 002-6

20170115_161955%20copy_zpsva5fzrwb.jpg


20170115_162043%20copy_zps8wycachn.jpg
 
Se pare ca aceasta o sa fie culoarea.
Au revopsit si cateva cusetele 40-70, cateva AVA 200 care merg pe Dacia, cateva 20-54 si astea 20-68 de astazi.
Cusetele si avele sunt vopsite la Brasov, 20-54 si 20-68 la Pascani.


Cuseta 40-70
DSC_8006%20copy_zpsvkwtewtn.jpg


AVA 200
DSC_8013%20copy_zpsyo1umnbi.jpg


20-54 la Sibiu
DSC_1551_zpscp1z8wqe.jpg

DSC_1552_zpsbcin04fn.jpg


20-54 la Iasi
DSC_8909%20copy_zpserxsjfx3.jpg

DSC_8923%20copy_zpswa1gpoel.jpg


Am mai vazut 2 bucati de 20-54 in Piatra Neamt, parca 023 si 024.
 
Da... Pana la urma nu ar fi rau in acest moment si de o astfel de standardizare. Putem interpreta asta ca si un lucru bun, nu neaparat ca sa ascunda rugina, ci sa te duca cu gandul ca si cetatean si client consumator de servicii la o noua perceptie asupra CFR-ului de alta dat', ca vrea o noua identitate, o noua imagine (brand) cel putin pentru o perioada de timp, o consecventa, o ordine, ca exista o dorinta de (re)organizare si re-castigare a locului fruntas in clasamentul transportului de calatori din tara ... Deci nu interpretam neaparat ca o "uniforma" impusa (de vre-un regim totalitar - exagerand putin... :) ) sau epuizarea unui stoc de vopsele facut dintr-un contract cu vre-o firma "de casa".

PS
Va fi poate putin mai greu de vopsit de catre modelisti, atatea straturi la H0 si nu numai ... :)