Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
De vreo ora de cand am auzit stirea proaspata incerc sa ma lamuresc exact ce si cum, dar cu jurnalistii lu' peste prajit, nicio sansa!

Deci, asadar si prin urmare, avem trenulisti prin zona Cluj Napoca sa poate explica exact ce "metrou" s-a facut si s-a inaugurat astazi in zona ? E metrou prin tunel sau metrou usor, de fapt un fel de tramvai care circula la suprafata ?

Ceva link-uri tehnice gen harta, poze etc. ?
 
Pune un link aici spre stire

erau ceva discutii cindva, intre timp deoarece am terminat metroul Tulcea-Baia Mare, am dat o cautare
am gasit asta

http://www.ziardecluj.ro/jos-palaria-emil-boc-2
http://www.romanialibera.ro/actualitate/proiecte-locale/boc-a-facut-metrou-la-cluj-416135

mi-am dat seama ca e misto si am continuat sa caut, m-am gindit ca o fi un atac de campanie electorala.

Am gasit asta
Aici le promite metrou
http://www.curierulnational.ro/Politic/2016-03-11/Emil+Boc+promite+metrou+clujenilor,+desi+in+urma+cu+un+an+spunea+ca+nu+se+poate

dar mai inainte cica nu se poate metrou dar ceva monorail s-ar putea

http://www.stiridecluj.ro/economic/emil-boc-a-spus-de-ce-nu-se-poate-face-metrou-la-cluj-ar-costa-enorm-un-metrou-din-floresti-la-aeroport

Ramin la ideea ca este un motiv local pentru care apare stirea asta.
 
http://www.ziardecluj.ro/jos-palaria-emil-boc-2

http://m.romanialibera.ro/actualitate/proiecte-locale/boc-a-facut-metrou-la-cluj-416135

Sunt singurele stiri pe care le gasesc, si daca era doar ziarul de cluj imi mirosea a fas. Dar s-ar putea sa si-o fi furat si cei de la Romania Libera.

Alte informatii nu gasesc, decat cele de care ai amintit tu mai sus, si care vorbesc doar de proiecte si posibilitati, nimic concret.

Deci ... cam suna a fas, sau poate nu ?
 
Ce NU inteleg eu este de ce a fost nevoie de 4 ( patru ) ore ca sa vina o alta locomotiva ???

Au scos-o cu forta din depou, isi facea locomotiva siesta ??? :)

Stai sa vezi cand s-o scoate de la sertar dosarul cu "scheletul" CFR....sa vezi atuncea balbaieli :) !
http://m.adevarul.ro/locale/targu-jiu/calatorie-groaza-cfr-tata-fiica-grav-bolnava-fortati-ramana-intr-un-tren-avut-intarziere-cosmar-1_573496c05ab6550cb8df7573/index.html

Marius.
 
Nu trebuie sa ne mire intirziere in acordarea locomotivelor de ajutor.
rapoartele saptaminale Afer chiar daca sint pline de erori, ne dovedesc faptul ca o medie de 120 de minute e ceva firesc in acordarea unei locomotive chiar dacsa depoul e peste gard.

Azi insa s-a scris o alta pagina plina de respect pentru calatori a CFR Calatori.
Datorita unor probleme in Ungaria trenul 73-2 a sosit intirziat.

La ora 13,40 am trecut prin gara Timisoara Nord si trenul avea anuntata o intirziere de 90 de minute iar perechea lui care vine de la Bucuresti Nord 72-1 avea afisate 59 de minute.Toate trenurile pe 900 vin cu 40-60 de minute datorita lucrarilor din sud.

La ora 17.00 am trecut retur prin gara si citiva calatori fara alte inca solutii asteptau pe 73-2 sa vina de la Budapesta.

In oricare alta situatie sau in majoritatea covirsitoare a situatiilor asta era unica solutie, asteptarea. Insa in Timisoara Nord 73-2 ataseaza la semnal grupa de 5 (CINCI) vagoane care la intors formeaza trenul 1691.

la plecarea mea din gara 73-2 avea data plecarea estimata la 19.04.

Asadar in loc sa trimita grupa lui 1691 ca tren 73-2 spre Bucuresti, grupa a stat la peron asteptind pe 73-2 cind foarte simplu putea pleca si astfel la urma 73-2 sa circule in trasa lui 1992.Asa grupa lui 1691 avea timp sa formeze dimineata pe 72-1 si 73-2 ajuns intirziat ar fi format pe 1691.

ambele trenuri urmind probabil sa mai adauge ceva intirziere din cauza iucrarilor.
Dupa intrarea in tara la Curtici, 73 -2 a mai stat pentru manevrarea unor vagoane de la semnal la siguranta pentru ca in final in Arad sa se defecteze si locomotiva de tractiune care totusi a fost inlocuita destul de repede.

Nu stiu ce combinatii vor mai face pe la Bucuresti, insa la Craiova au dat drumul unor malaxe spre Calafat in contul regioului care duce si grupa de Vidin, urmind probabil ca Vidinul sa circule in alta trasa.
 
Aaaa...dar de ce te mira asta ?
Trenul de la Budapesta e abonat aproape permanent la intarzieri dupa ce trece de Curtici , catre Romania...sau invers.

Acum cca 2 luni, asteptam intr-o Vineri un International de Budapesta catre Timisoara Nord in gara Arad....a sosit cu 17 minute intarziere...a oprit in gara Arad , dar la cca 100 m de calatori....pe motiv ca pedala de siguranta .....functiona cand vroia osanza ei !!!..si a mai pornit de acolo dupa alte 7 minute...ca sa opreasca intr-un final, tot in gara Arad...dar de data asta unde erau calatorii :).
Acuma, sa nu-mi ziceti ca tot Iliescu, Basescu sau Victor Ponta e de vina, ca nu va cred !
Undeva, e un Agarici- Pogonici care e pus in functia aia pe pile si....isi baga picioarele in totul...ca deh...el e pilos !!!

Pana la Dumnezeu, te mannca sfintii ! .....spune o vorba din batrani !

Asa si aici :
Pana sa ne luam de cei din conducerea Cfr, ar trebui sa ne mai uitam si la subalterni, sunt multi care dau cu pana in vant degeaba !
Marius.
 
Cred ca nu ai inteles, 73 -2 nu a intrat in tara cu 17 sau 70 de minute intirziere.
in loc sa intre la 11.45 a intrat in tara la 16.30 si a plecat din Curtici la 17.25, i s-a defectat masina in Arad si avind in vedere restrictiile din parcurs a ajuns la Bucuresti Nord la 05.30 in loc de 23.15.

Dar in Timisoara Nord 73-2 ataseaza CINCI vagoane care urmeaza sa formeze in Bucuresti Nord trenul 1691 care se intoarce la Timisoara.
Biletele de tren se dau in general in aceasta grupa de vagoane pe parcurs intern, deci oamenii au stat la peron cu bilete pentru vagoanul 1 , sau 2 sau 5 cu garnitura la linia 6 asteptind ca la linia 7 sa soseasca 73 sa ataseze vagoane si sa plece.

De aceea am accentuat ca nu au dat drumul celor 5 vagoane ca sa preia calatorii de prin gari.
Mai mult defectindu-se locomotiva in Arad daca trimiteau grupa din Timisaora inainte puteau sa lege cagoanele la 1822 care a ajuns la 06.00 in Bucuresti Nord.

prostia CFR s-a propagat din pacate pe traseul acestui tren.

Bononia , trenul Budapesta -Sofia este grupa la 73.2 pina in Craiova de unde se ataseaza la un personal de Calafat pina la Golenti de unde il ia o locomotiva BDZ il duce la Vidin unde... se ataseaza la un tren de acolo. Bulgarii nu-s ca romanii, daca trenul intirzie prea mult il lasa in Vidin pina spre 05 cind pleaca alt tren la Sofia, deci daca ai la WLAB dormi.


Ei bine ca sa aiba cu ce pleca pasagerii pe sectie, din Craiova la ora 20.00 s-a trimis un tren spre Calafat dar tirziu in noapte cind au ajuns si vagoanele de la Budapesta ce credeti ca au facut? i-au atasat locomotiva si vagonul aferent si l-au trimis CU TOT cu oprirle de regio pe toata sectia 912, ba mai mult au trimis si locomotiva cu vagonul pina in Calafat doar ca sa aiba de unde forma(intirziat deja) trenul care sa aduca la Craiova vagoanele sosite in Golenti de la Sofia. Acestea au sosit cu 60 de minute intirzioere care la rindul ei s-a dus la 72-1 care a asteptat in Craiova. 72-1 s-a format din alta garnitura de prin Grivita si i s-a dat o locomotiva si partida de acolo.
 
Muzeul de locomotive cu abur din Reşiţa va fi vândut pe bucăţi.

http://radioresita.ro/187243/video-exclusiv-marlania-secolului-la-resita-muzeul-de-locomotive-cu-abur-va-fi-vandut-pe-bucati :(
 
Pozati-le cat mai sunt in picioare:
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=136037493&postcount=13597
 
http://iasifun.ziaruldeiasi.ro/trenul-regal-soseste-in-gara-iasi/155618/
 
Până la Iaşi mai opreşte în câteva gari din Moldova

http://www.agerpres.ro/social/2016/12/09/calatorie-a-trenului-regal-la-o-suta-de-ani-de-la-mutarea-capitalei-tarii-la-iasi-19-57-24
 
"CFR pregătește o soluție inedită împotriva ambuteiajelor de pe DN 1. Mai exact, pentru cei care vor să ajungă mai repede la Brașov cu mașinile, dar pe calea ferată.

Ministerul Transporturilor vrea să descongestioneze traficul pe DN1 și ar putea experimenta transportarea autoturismelor, pe cale ferată, pe ruta București – Brașov.

Conform proiectului, mașinile sunt amplasate în vagoane speciale, iar, pe toată durata drumului, șoferii se pot relaxa în vagoanele pentru călători.

Astfel, blocajele de pe Valea Prahovei, de pe DN1, pot fi evitate dacă Ministerul Transporturilor reușește să implementeze acest proiect.

Drumul cu trenul de la București la Brașov cu trenul durează aproximativ 2 ore.

Pentru încărcarea şi descărcarea maşinilor CFR SA trebuie să organizeze o licitaţie privind construcţia unor rampe în Braşov şi Bucureşti."

Sursa:

http://www.europafm.ro/proiect-cu-masina-in-tren-de-la-bucuresti-la-brasov/

http://www.capital.ro/brasov-bucuresti-cu-masina-in-weekend-in-2-ore-se-poate.html
 
CFR a introdus primul vagon special pentru cei care practica sporturile de iarna.

Iosif Szentes, director CFR Calatori: "Am mentinut si utilitatea compartimentului Bar Bistro, dar in acelasi timp am creat 20 de locuri pentru biciclete si iarna mai multe locuri pentru schiuri. Vagonul va circula numai in situatia in care este special comandat."

Un bilet dus-intors pentru o bicicleta si un pasager dintr-un grup de 20 persoane Bucuresti - Brasov costa 60 lei. Pentru ruta Bucuresti - Constanta, un bilet dus-intors va costa 120 lei.


http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cfr-a-introdus-primul-vagon-special-pentru-cei-care-practica-sporturile-de-iarna-cat-costa-un-bilet-bucuresti-brasov.html