</s>Salut Vali, <br/>
<br/>
Hartile din perioada respectiva pot sa fie un pic inselatoare in sensul ca uneori se preluau pe ele niste chestii care in mod cert existau numai in faza de proiect. <br/>
<br/>
Este cazul liniei spre "Vii, Tekir-Ghiol si Mangalia". Linia spre Vii exista deja, dupa unele surse s-ar fi extins linia spre Techirghiol inainte de primul razboi mondial; dar mai departe, spre Mangalia linia s-a inceput in 1916 si s-a dat in folosinta abia in deceniul al 4-lea al aceluiasi secol. Deci linia aceea nu avea cum sa ajunga pana la Mangalia, ea se oprea de fapt la Vii unde era capat de linie. <br/>
<br/>
De asemenea, linia spre "Canara" este linia de legatura spre port catre tunelul de coborare facut de Anghel Saligni, care insa nu era facut inca la momentul desenarii hartii, deci apare acolo numai pe post de desen. In schimb nu e imposibil ca pe malul portului de azi sa fi fost la un moment dat undeva o cariera careia i s-ar fi spus "la Canara". Ma tem ca nu vom sti niciodata cu precizie ce voia sa spuna desenatorul hartii respective, asa ca mai bine o lasam asa... <E>:roll:</E><e>