Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
mee la aia dar uite si astialalti s-au prostit nu ii cheama pe astia de la autostrada de la noi, uite ce fac

https://www.youtube.com/watch?v=-1jQ6qLDir8
 
Se pare ca vor sa se puna elvetienii pe facut tuneluri. Unul din ele este Grimseltunnel, un tunel de 22 de km care sa lege cantoanele Bern si Wallis. Detalii despre locatie, pe harta din articol. Ce este mai deosebit la acest tunel (de aproape 600 de milioane de franci) este ca ar uni doua retele de cale ferata ingusta, rezultand astfel cea mai mare retea de cale ferata ingusta din lume. Sau una dintre cele mai mari, nu le este nici lor clar inca.

Articolul in germana il gasiti aici:
http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/kreuzfahrt-durch-die-alpen/story/14266230
 
Un accident feroviar, din fericire fara victime.

Se vad si ceva poze, de o calitate mai slaba

http://someseanul.ro/tren-deraiat-intre-dej-si-jibou-zece-vagoane-au-sarit-de-pe-sine/
 
Vagoanele sunt de tipul Tads, inmatriculate 33 RIV 87 F-ERMW.

Unul din vagoanele deraiate, 33 RIV 87 F-ERMW 0821 347-9
DSC_2173_zpsxah2cb9m.jpg


Posibil ca si cele de mai jos sa fie printre cele deraiate
DSC_2176_zpskzfinvxi.jpg

DSC_2165_zpsqbkcz9ul.jpg

DSC_2177_zps9zwysvp9.jpg


Cuplate si cu Tals-uri CFR MARFA
DSC_2178_zpsk89g855t.jpg
 
In jurul ore 08.00 LT Romania a avut loc un groaznic accident feroviar in Bavaria.

http://www.dw.com/en/police-fatalities-in-bavarian-train-crash/a-19034690?maca=en-rss_top_news-13961-xml-mrss
 
http://www.focus.de/regional/muenchen/auch-menschen-sollen-verletzt-worden-sein-zug-bei-rosenheim-entgleist_id_5270469.html
 
Era vorba de trenurile Meridian (BOB) M79505 München Holzkirchener Bf. Holzkirchen – Rosenheim si M79506 Rosenheim - Holzkirchen.

Accidentul a avut loc pe segmentul de linie Bad Aibling - Rosenheim, linie unica, v.max 100 km/h in ambele sensuri, fara limitari permanente sau temporare. Am trecut pe acolo acum doar cateva zile, viteza de circulatie efectiva este de 100 km/h.

Cele doua trenuri pereche erau formate din cate o rama Stadler Flirt 3 cu cinci elemente in tractiune simpla si la momentul coliziunii, intr-o curba, circulau dupa primele informatii cu viteza maxima admisa pe acest segment de cale. Nici una din rame nu a trecut peste semnal, ambele aveau Indusi functionale si nici una nu a efectuat franarea de urgenta. Securizarea liniei se face prin sistem PZB 90 (Indusi). O vina a unuia dintre mecanici pare pentru moment exclusa. Dupa ce se pare cei doi mecanici, amandoi decedati in eveniment, au fost complet surprinsi de situatie.

Este prea devreme ca sa se poata trage cea mai mica concluzie, insa primele elemente par sa indice ca este vorba de o greseala de semnalizare/comutare la postul central de conducere, amandoua trenurile fiind autorizate sa intre concomitent pe acelasi segment de linie unica. Linia nu era condusa centralizat din München asa cum s-a precizat initial ci de la un post SpDrS60 din Bad Aibling.

Avem o situatie similara cu cea de la Warngau de acum 40 de ani, cu conscecinte la fel de grave si pierderi umane la fel de mari, numai ca rolul elementului uman pare sa fie altul.

Pentru moment sunt inregistrati opt sau noua morti si peste o suta cincizeci de raniti.

LE: cateva corectari in urma informatiilor primite intre timp.
 
Va salut,
Posibil un atac informatic, respectiv un pic de hacking ???
Avand in vedere contextul actual din Germania, nu ar fi exclus.
Marius.
 
Posibil un atac informatic, respectiv un pic de hacking ???
Avand in vedere contextul actual din Germania, nu ar fi exclus.

In Germania nu este nici un "context" actual special. Este un stat de drept care respecta propriile sale legi fara sa sovaie, spre deosebire de alte tari precum Ungaria, Cehia sau Polonia.

Postul central de conducere a traficului de la München nu se poate conduce din afara. In masura in care problema vine de acolo, este vorba de ceva intern.

Orice speculatie la momentul actual este nepotrivita si reprezinta lipsa de respect si piosenie pentru victime. Va exista ancheta, va exista un raport oficial EBA / EUB ca de fiecare data si atunci se va sti ce s-a intamplat.
 
De sezon...

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/03/28/german-rail-operator-launches-women-only-train-carriages-followi/

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/german-rail-operator-mitteldeutsche-regiobahn-women-only-train-carriages-cologne-sex-attacks-a6957446.html
 
Buna seara,

Aceasta informatie este o mare idiotenie, pe care mass-media europeana o difuzeaza pe larg, fara sa consulte nici sursele, nici sa se informeze care este starea de fapt.

Compartimentele pentru femei exista in Germania fara intrerupere din 1842 incoace. Exista chiar si la CFR in vagoane precum 19-76 sau 20-76 si sunt marcate ca atare, numai ca nu le baga nimeni in seama.

In cazul concret, un operator privat care nu punea la dispozitie compartimente rezervate exclusiv persoanelor de sex feminin, care opereaza cateva linii de calatori in centrul Germaniei, a etichetat corespunzator cate un compartiment pe vagon. Nota bene, vagoane UIC Z2 "Halberstädter" cu culoar lateral care in vremea cand circulau la DR (Ost) si apoi DB AG aveau oricum de la mama lor compartiment pentru femei.

La alti operatori, precum DB Bahn (FV), DB Regio, ALEX, etc. din Germania compartimentele acestea exista dintotdeauna si este la alegerea sefului de tren daca acestea sunt folosite exclusiv de persoane de sex feminin sau nu.

Insa cum presei ii da bine sa mai traga o rafala de dezinformare cu violatorii feroviari islamisti tocmai debarcati de nu se prea stie unde si lumea crede fara sa caute informatii mai departe, apar asemenea stiri. Si asta nu numai in Marea Britanie ci chiar si in presa germana.
 
Buna seara Cosmin,

Cred ca este traducerea unui articol din presa germana, seamana leit ca doua picaturi de apa.

Sunt foarte curios daca s-a intamplat in istoria recenta a CFR Calatori ca un conductor sau sef de tren sa intre intr-un compartiment rezervat femeilor dintr-un vagon romanesc sau strain circuland pe teritoriul Romaniei si, facand uz de autoritatea cu care este investit, sa spuna "Domnilor, va rog sa va ridicati, avem femei care asteapta pe culoar".
 
Va salut,
A cazut un pantograf de pe locomotiva....de pe una REALA, de la CFR , nu de pe macheta....ati inteles ? :D :D
Trenul a fost oprit in statia Chiajna...

Poza este de pe facebook, nu imi apartine:

pantograf cazut by sesamcave, on Flickr

Sursa este aici ( este un grup privat, trebuie sa va inscrieti in el intai ), autor : "Ion EL" :

https://www.facebook.com/groups/366019990274825/447243828819107/?ref=notif&notif_t=group_activity&notif_id=1459803004154500

Marius.
 
Trenurile „invizibile” create de japonezi. Vor fi puse în circulație peste doi ani.

http://www.cunoastelumea.ro/trenurile-invizibile-create-de-japonezi-vor-fi-puse-in-circulatie-peste-doi-ani/
 
„O companie feroviară germană, care operează curse între Leipzig şi Chemnitz, a decis să introducă vagoane numai pentru femei şi copii, în urma numărului mare de atacuri sexuale înregistrate în ţară după deschiderea porţilor pentru migranţi”

Sursa: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/Vagoane+de+tren+numai+pentru+femei+in+urma+valului+de+agresiuni+
 
Stirea a fost deja postata cu o pagina in urma si este o relatare falsa, compartimentele exstand dintotdeauna si neavand nici o legatura cu vreo insecuritate resimtita sau reala actuala.
Compartimentele pentru femei exista in Germania fara intrerupere din 1842 incoace. Exista chiar si la CFR in vagoane precum 19-76 sau 20-76 si sunt marcate ca atare, numai ca nu le baga nimeni in seama.

In cazul concret, un operator privat care nu punea la dispozitie compartimente rezervate exclusiv persoanelor de sex feminin, care opereaza cateva linii de calatori in centrul Germaniei, a etichetat corespunzator cate un compartiment pe vagon. Nota bene, vagoane UIC Z2 "Halberstädter" cu culoar lateral care in vremea cand circulau la DR (Ost) si apoi DB AG aveau oricum de la mama lor compartiment pentru femei.

La alti operatori, precum DB Bahn (FV), DB Regio, ALEX, etc. din Germania compartimentele acestea exista dintotdeauna si este la alegerea sefului de tren daca acestea sunt folosite exclusiv de persoane de sex feminin sau nu.

Insa cum presei ii da bine sa mai traga o rafala de dezinformare cu violatorii feroviari islamisti tocmai debarcati de nu se prea stie unde si lumea crede fara sa caute informatii mai departe, apar asemenea stiri. Si asta nu numai in Marea Britanie ci chiar si in presa germana.