LOCOMOTIVELE DIESEL

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu am luat prima locomotiva de la Lima, un BR 218:
3718700_1.jpg
 
Mai multe detalii, si mai multe poze cu detalii, in special ma intereseaza daca rezervorul de aer dintre bohgiul 1 si rezervorul de combustibil exista?
 
@srazvi
In primul rind sa o stapinesti sanatos .Am si eu o intrebare daca se poate si anume cum crezi ca se comporta la tractiune fata de omoloaga ei de la PIKO ?
Eu inca nu am de la Lima nimic si sunt curios cum sunt produsele Lima ca si fiabilitate.
Multumesc.
 
Mai multe detalii: se comporta ca BR215 de la Roco, are doua roti cu cauciuc pentru tractiune, merge mai bine ca un Piko dar nu are lumini 8) , ca fiabilitate abia dupa ce reusesc sa am un traseu care sa nu se tot desfaca dupa 5 ture(deci nu Piko si nu Mehano) :p

@Gabi: o s-o aduc la o viitoare intilnire la studiat :D
 
Pentru machetistii care vor sa faca de la 0(sau din cele existente) la H0 o LDE 2100 CP:
1.Boghiu LDE 2100 CP cu suspensie secundara modificata (flexicoil)
p67.jpg

2.Boghiu locomotiva Diesel electrica LDE 2100 CP
p68.jpg
 
informatile le am de cind am fost la Caransebes fix linga hala in care se faceau boghiuri :D :
S.C. "CAROMET" S.A. Caransebes produce boghiuri si piese de schimb pentru toate tipurile de locomotive electrice, Diesel electrice si Diesel hidraulice, precum si boghiuri pentru toate tipurile de tramvaie, vagoane si metrou.
Structura de fabricatie include:
- boghiuri pentru locomotive electrice LE 5100 Co-Co si Bo-Bo (4000-5100 KW);
- boghiuri pentru locomotive LDE Co-Co si Bo-Bo (1100-4000 CP);
- boghiuri pentru locomotive hidraulice LDH Co-Co si Bo-Bo (1250-2400 CP);
- boghiuri pentru rame electrice suburbane.
In acelasi timp au fost asimilate:
- boghiurile monomotor si remorca pentru tramvaie;
- boghiurile bimotor tramvai;
- boghiurile bimotor si purtator metrou.
Ecartamentul produselor realizate: 1435 si 1524 mm cu posibilitati de realizare pentru 1000 la 1600 mm.
 
pai era pe o bucata de sina, stind doar la pozat, nu avea legatura la curent, cum sa arda ledurile, io le-am zis sa se aprinda da n-or vrut :D
 
Desi toti siau pus locomotive la H0 vreau sami pun si eu una la N.Daca nui este aici locul spunetimi.Poze:

19-12-07_2124.jpg


19-12-07_2123.jpg


19-12-07_2054.jpg


19-12-07_2053.jpg


19-12-07_2052.jpg


19-12-07_2051.jpg


19-12-07_2050.jpg


19-12-07_2045.jpg


19-12-07_2044.jpg

La prima poza am adugat telefonu pentru a se vedea marimea reala.
Locomotiva este la scara N,din pacate statica.Este o locomotiva engleza: Deltic Class 55.
Scuze pentru caliatea pozelor de e seara si le fac cu telefonu.

Toate cele bune!
 
Lupule am sa incerc sai pun un motoras ceva.Am sa pun si niste poze mai amanuntite cu interiorul si cum sar putea motoriza.Osiile cu care a venit sunt deja din fier,numai ca nu stiu daca au izolatie.
Materialele care miar trebui ar fi:
1.Motoras micut.Acesta se poate gasi in telefoanele care au vibratii :D
2.Osii izolate(6 buc ca boghiu e pe 3 osii)
3.Sa ma descurc la legarea firelor ci celalte care nu e chiar greu.
4.Sina test care e usor de facut rost de ea.

Daca vrei am sa incerc sa o motorizez.Tinem legatura.

Toate cele bune!!
 
LOCOMOTIVA interesanta, model englezesc. pacat de calitatea pozelor. si mai mare pacat ca nu e motorizata.
 
Dorin si mie imi pare rau de calitatea pozelor,dar bine macar ca sunt decat nimic.
Asa cum am spus mai sus materialele necesare as putae sa le gasesc,dar la o privire mai atenta,dupa ce am desfacuto nu prea cred ca sunt sanse de motorizare.
Am sa mai gandesc,si poate am sa pun si niste poze mai clare.

Toate cele bune!