Sinaia Model Railway

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut.
Am fost si eu la aceasta expozitie iar imaginile le puteti vedea mai jos
http://www.orangestudio.ro/blog/archives/trenulete-electrice-gara-regala-sinaia

Cum sunt incepator in acest domeniu ( adica dupa ce am vazut ce era pe la Sinaia mi-am adus aminte de copilarie si am decis sa ma apuc de asa ceva ), nu am inca o diorama , in principal din pricina spatiului. Deocamdata am totul pe analog ( deabia incep sa ma prind cum functioneaza) si sunt stranse in ceva cutii bine ascunse de bebelusul de un an si ceva :)
 
Desi cam tarziu, vreau sa fac precizarea ca prin anii 90 cand drezina se gasea expusa la Fetesti aceasta avea parbrizul intact. Probabil ca intre timp, vreun Dorel cu exces de zel s-o fi ancorat din motive bahice cu tarnacopul in parbrizul nevinovatului vehicul. Evenimentul probabil a actionat nefast asupra adrenalinei de-acum clebrului si probabil eternului expert Bellu si i-a produs declicul care i-a sugerat ideea cu atentatul si pe care l-a preluat totata presa in goana dupa senzational fara a se mai obosi sa mai verifice autenticitatea informatiei. Nu cred ca vom sti vreodata daca coana Ana sau nea Dej au calcat vreodata in aceste utilaje. Ceva care tine de confort, chermezele proletare si alte asemenea ma face sa cred ca NU. Undeva prin ceva cotloane s-ar putea sa am si o poza care poate dovedi contrariul. Si-atunci sa te ti nea Belule, ca ai dezinformat (in stilul caracteristic) electoratul... :D
 
Pe pagina 3 a subiectului exista aceiasi informatie postata de mine in 2009. Ma bucur ca exista inca o voce care sa confirme faptul ca totul este o legenda, o poveste bombastica inventata fara rost pornind de la un "Dorel" care a reusit cumva sa sparga acest parbriz decenii bune dupa ce Dej, pardon , Ana Pauker etc... au trecut de mult in lumea celor drepti carora nu le pasa de atentate....

Acum se coase o alta legenda, a Buick-ului de la Zlatna care de cateva luni ii este atribuit lui Gh. Dej (desi masina are acte si se cam stie pe unde a fost si la cine).
 
Buna catalin, buna Florin (si pe aceasta cala "la multi ani!)

Ne mira goana dupa senzational a ziaristilor? Nu ne mai mira de mult.

Ne mira incompetenta crasa si basmele pe care le RB? Personal nici asta nu ma mai mira. Se incepe cu locomotiva "Schultzer" (ortografia dumnealui), se trece prin inexistenta seriei 50.000 la CFR (tovarasia sa cunoaste doar 50.100) si se ajunge la legendele cu Pauker, Gheorghiu-Dej s.a.m.d. . Bine ca nu are cateva si cu Radulescu, ca din cate stiu si el a fost in Comitetul Central al Partidului si a avut functii importante atat in Partid cat si in Stat. Pe asta l-a uitat.
 
Imi pare rau ca trebuie sa o spun dar jurnalismul din ziua de azi se face cam pe genunchi iar in goana spre senzational se vehiculeaza tot felul de stiri fara a fi verificate . Un astfel de exemplu care din pacate nu prea mai avem cum sa fie corectat se refera la afirmatiamarelui, eternului si inegalabilului expert care este ,facuta anul trecut la Resita cum ca acesta este cel mai mare muzeu de locomotive in aer liber din Europa iar locomotiva DA-001 a fost prezentata ca fiind echipata cu primul motor diesel fabricat la Resita. Povestea Buickului va fi din nou alta dintre cele multe povestite de de acelasi personaj fara ca cineva sa-i ceara vreo dovada.
 
Discutiile oricum sunt lipsite de importanta practica dupa parerea mea, solutia in toate cazurile fiind aceea a unei banale tablite cu un mesaj indicator, care ar fi normala in toate cazurile in care un exponat este postat undeva.

Acest lucru se va intampla probabil intr-o civilizatie paralela, intr-o lume paralela mai bine zis, deoarece la ora actuala nu avem un muzeu feroviar adevarat, si dupa parerea mea nici nu vom avea vreodata, asa ca si in ipoteza ca un expert mai mare sau mai mic este facut vinovat de aceasta situatie, situatia in sine va ramane.
 
Daca ar avea o tablita facuta de "espertul" respectiv, valoarea informativa a acesteia ar fi nula pentru ca ar contine informatii eronate, puse impreuna dupa bunul sau plac.
 
Inca o dovada vie a ceea ce ai spus . Se intampla anul trecut la Resita cu 230.163 rebotezata 128 pentru a da bine la public, ca oricum nu stiu ei adevarul (pentru el oricum nu avea importanta)
http://s825.photobucket.com/user/florin-dej/media/P1230695_zpsa469074e.jpg.html
 
stageexp:

recunosc ca eu nu am inteles propunerea ta cu placile. In cazul unor lucrari care abordeaza linii, material rulant, instructii de mult disparute (hai sa numim generic lucrare istorica) pe ce pui placi ?

Poti sa pui placi pe informatie eronata aruncata presei dornice sa scrie ca tocmai s-a descoperit vagonul lui Carol al II-lea sau ca orice masina de origine nord-americana a apartinut cuiva important ?

Apoi placi exista si greselile din lucrarile istorice sunt si pe placi. Te-ai uitat cu atentie la ce scrie pe placa de langa 150-ul din gara Brasov ? Te-ai uitat ce "traznai" au scris sub indrumarea aceluiasi personaj pe placile de la Resita ?

http://i880.photobucket.com/albums/ac6/Amiralul/Muzeul%20locomotivelor%20cu%20abur%20Resita/DSC05161_1.jpg
poza apartine Amiralul si e de pe acest forum

Spuneti-mi si mie daca cineva a auzit de proiectul "geruan". Informatia exista identic in toate cartile autorului.

Ca discutiile sunt lipsite de importanta practica, da stiu. Si eu ma intreb uneori de ce imi mai pierd timpul sa scriu pentru ca oricum multi vad, putini cunosc ba iti mai iei si castane ca vrei sa strici armonia spatiului transformand discutia intr-una "elitista". Motivatia mea e simpla: informatia e o arma grea, puternica si oricine are dreptul la informatie corecta asa cum are nevoie de aer curat.

Cuiva poate sa-i placa si aerul proaspat iesit din esapament, insa eu nu sunt acela. Sper ca s-a inteles metafora :)
 
Fotografii de la Diorama Trenuletelor Sinaia, ieri 15.06.2013.
Am fost placut surpins sa vad ca noptile nedormite alaturi de Gam3 la aceasta diorama sunt frumos intretinute, au aparut multe noutati si multe inbunatatiri la aceasta diorama.
Atmosfera de acolo este de basm, foarte multi vizitatori, grupuri de copii, gazdele foarte primitoare, poti sa savurezi o cafea sau un suc la cafeneaua aflata tot in aceeasi incapere sau la mesele de pe peron.
Las cateva cadre sa va introduca in acesta lume.


























 
Pacat de Setra aia portocalie, Bogdane... A ajuns in Romania si i-au furat oglinzile retrovizoare. La 2700€ bucata, cred si eu...

Nu a aparut pe undeva vreun Logan in plus pe diorama? Asa identifici hotul... :D
 
BOGDAN I a spus:
Fotografii de la Diorama Trenuletelor Sinaia, ieri 15.06.2013.
Am fost placut surpins sa vad ca noptile nedormite alaturi de Gam3 la aceasta diorama sunt frumos intretinute, au aparut multe noutati si multe inbunatatiri la aceasta diorama.
Atmosfera de acolo este de basm, foarte multi vizitatori, grupuri de copii, gazdele foarte primitoare, poti sa savurezi o cafea sau un suc la cafeneaua aflata tot in aceeasi incapere sau la mesele de pe peron.
Las cateva cadre sa va introduca in acesta lume.
Superbe poze! :aplauze: Iti multumesc mult, Bogdan.

Shwan Sebastian - Expozitia de Trenulete Sinaia
 
Salut! Am vrut s㒠pun acest mesaj la topicul ”Braşov Model Railway”, dar... era închis. :) Aşa c㒠scriu aici:

Sa ne jucam cu trenulete la Brasov! (BR 601, DB 232 & Co.) - ARHIVA<i></i>, [Iulie, 2009]<i></i>

IMG_5673%20logo.jpg


Abia terminasem practica studenteasca de la Facultatea de Transporturi, cand impreuna cu cativa colegi am plecat spre Brasov sa vizitam expozitia de trenulete "Brasov Model Railway". Aceasta expozitie de trenulete isi avea sediul pe Strada Republicii, intr-un gang tipic unui oras medieval. Un impiegat de miscare imbracat la patru ace ridica paleta rosie trecatorilor, propunandu-le o vizita la aceasta expozitie.

O data intrati, am platit biletul de nici 10 lei si am inceput sa degustam diorama. Ne amuzam la vederea alpinistilor pe crestele unui munte in miniatura, sub care era construit un tunel cu cale ferata dubla prin care trecea, din cand in cand, fie un Trans Europe Express (BR 601) sau un marfar tractat de o locomotiva DB 232. De asemenea, am putut controla doua locomotive diesel-hidraulice intr-o diorama intesata cu tunele, poduri, curbe cu raza foarte mica de curbura, circuland la viteza limita. Constatam ca locomotivele urmau fidel sinele miniaturale.

Ce sa mai, eram ditamai vlajganii care pot fi oricand parinti si noi ne bucuram ca niste copii pe langa trecerea trenuletelor in dreptul garilor realizate atat de frumos.

In prezent - 2013 - aceasta diorama se poate vizita la Gara Regala Sinaia, un spatiu mult mai accesibil si mai potrivit pentru o expozitie de trenulete. Mai multe informatii despre diorama puteti gasi aici: http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4916 sau aici: http://www.modeltrains.ro .

http://www.youtube.com/watch?v=VnOPphAThwY
 
în perioada 27-29 iunie am participat la Conferinţa Internaţional㒠ModTech2013, care s-a ţinut la Sinaia. Cu aceast㒠ocazie am vizitat castelul Peleş, castelul Bran şi, bineînţeles, Expoziţia de Trenuleţe din Gara Regal㒠Sinaia 8)
Pân㒠voi reuşi s㒠învă’ţ cum se fac linkurile-miniatur㒠că’tre imaginile pe care le-am stocat pe Flickr :fluierat:, v㒠invit s㒠vizionaţi pozele mele cu un click aici.
Expoziţia este într-adevă’r frumoas㒠şi se afl㒠într-un loc foarte bun, este îngrijit㒠de oameni foarte pasionaţi şi este vizitat㒠cu mult㒠plă’cere de că’tre doritori. Soţia mea şi cu mine ne-am bucurat enorm de tot ceea ce am gă’sit aici şi cu siguranţ㒠vom reveni atunci când vom mai avea aceast㒠plă’cut㒠ocazie.
Comparaţiile dintre o expoziţie permanent㒠şi expoziţiile periodice la care am participat nu-şi au rostul, fiindc㒠ambele tipuri de expoziţie sunt foarte spectaculoase şi apreciate, fiecare având particularită’ţile sale. Expoziţia permanent㒠are avantajul de a se afla mereu disponibil㒠pentru vizitatori, care pot s㒠admire o dioram㒠ampl㒠şi fixă’, pe care la fiecare vizit㒠pot descoperi noi detalii şi aspecte, pe când expoziţia periodic㒠are avantajul unei diorame dinamice, în permanent㒠schimbare, compus㒠din module realizate de participanţi în cele mai diverse moduri (cu respectarea aceluiaşi standard, bineînţeles, în vederea unei interconectă’ri rapide şi comode). în concluzie, toate expoziţiile miniferoviare merit㒠vizitate şi apreciate de noi toţi pasionaţii şi nu numai :aplauze:
 
Salutare,
Revin cu un filmulet facut in urma cu o saptamana la expozitia de trenulete din Sinaia.
Am rausit sa fac si o serie de poze pe care sper sa le postez cat de curand. Am avut noroc ca tot plexiglasul era dat jos. Am inteles ca se vor face ceva modificari importante, mai ales pe partea de automaziare si iluminare.
Au adus si 2 mini-machete LEGO, dintre care una cu un trenulet functional pe baterii. Ideea e interesanta si frumoasa, dar pacat ca au scos masuta de joaca pentru copii.

http://youtu.be/F3HvEh0rQOE
 
Pun si eu cateva poze din 23 iulie.

Programul actual si tarifele actuale.




Cateva poze din expozitie















Un filmulet



Si cea mai tare macheta de lemn. 99% interes din partea fiului meu pentru aceasta.

:D :D :D

 
Noua pagina de facebook a Expozitiei de Trenulete Sinaia

<r>Dragi vizitatori forumisti, <br/>
<br/>
Ma bucur ca va place Expozitia si va invit pe noua pagina de <URL url="http://www.facebook.com/ExpozitiaDeTrenuleteSinaiaOficial"><s></s>facebook<e></e></URL> a Expozitiei sa va alaturati celorlalti colegi pasionati, caci toate drumurile trec pe la Expozitia de Trenulete Sinaia! <E>:lol:</E><br/>
<br/>
Shwan</r>
 
Salutare!

La data de 31.01.2016 contractul de inchiriere semnat cu CFR pentru spatiul din Gara Sinaia s-a terminat. Asadar, in ceea ce ma priveste, Expozitia de Trenulete Sinaia si-a incheiat activitatea.

Motivele sunt multe, unele de ordin personal.

Mi-ar placea sa ramana pe mâini bune toate imbunatatirile facute de mine si lasate acolo. De aceea va anunt ca astazi s-a publicat pe siteul CFR, licitatia pentru spatiul respectiv, care va avea loc pe 25.02.2016 (pozitia 15 din documentul respectiv atasat). Poate participa orice persoana fizica autorizata sau S.R.L., nu trebuie sa faca dovada unui parc de trenuri sau cunostinte legate de ele.

Pentru mai multe amanunte, celor interesati le pot raspunde pe mesaj privat.

Toate cele bune,
Shwan