Vagoane de calatori olandeze in Holboca-Iasi

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.033
2.534
Iași
LOCATION
Iași
Vagoane de calatori olandeze in Holboca-Iasi. Vagoanele au stat din decembrie 2013 pana acum 2 luni in curte la Electroputere VFU Pascani.

DSC_3128copy.jpg

DSC_3142copy.jpg

DSC_3151copy.jpg

DSC_3152copy.jpg


DSC_3169.jpg



50 84 22-37 958-8 (5426)
DSC_3125copy.jpg


50 84 12-37 023-3 (5423)
DSC_3134copy.jpg


50 84 22-37 935-6 (5367)
DSC_3136.jpg


50 84 82-37 061-8 (5426)
DSC_3138copy.jpg

DSC_3143copy.jpg


50 84 22-37 945-5 (5418)
DSC_3145copy.jpg


50 84 22-37 992-7 (5419)
DSC_3148copy.jpg


50 84 22-37 939-8 (5361)
DSC_3153copy.jpg


50 84 22-37 995-0
DSC_3155.jpg


50 84 22-37 945-5 (5418)
DSC_3160copy.jpg


50 84 22-37 924-0 (5364)
DSC_3163copy.jpg


50 84 22-37 971-1
DSC_3164copy.jpg

DSC_3165copy.jpg
 
Vagoanele, de origine germana, au fost folosite de NS temporar intre 2001 si 2009 intrucat NS avea prea putin material rulant la acea vreme.
In 2009 au fost scoase din uz de NS dupa care au zacut in Olanda pana la vanzare catre Hector Rail in 2013. Iar acum au primit revizia la Pascani.
Nicu
 
Nu au facut nicio revizie la Pascani. Sunt cu revizia de PFA din 2002. Se zvonea ca trebuiau sa ajunga la CFR.
Nu e niciun pericol. Sunt pazite destul de bine. De haite de caini si agenti de paza.
 
O fi probabil vorba să facă parte din flota Ferotrans, ca şi rama electrică din ultima poză.

"Totodată, în urmă cu 3 ani, Dumitru Anchidin a importat în jur de 50 vagoane de inox (producție 1973 - 1979) tot de la Nederlandse Spoorwegen, baza UIC-X, foste 22-90 Bm235 germane (sursa: skyscrapercity.com). De atunci, vagoanele stau pe CFU aparținând CET Iași (HM Holboca)."

Sursa: feroviarul.ro
 
Numai ca nu sunt nici de inox si nici produse incepand cu 1973 ci o decada mai devreme. In 1975 a inceput doar modificarea in B(ü)m 235 in vederea folosirii in IC'79.
 
3 vagoane in Iasi-Socola. Nu stiu daca se duc la CET Holboca sau la Pascani.

DSC_9158.jpg

DSC_9160.jpg

DSC_9169.jpg

DSC_9180.jpg
 
Seriile şi numerele vagoanelor în ordinea în care au circulat în cadrul garniturii care le-a dus la Paşcani în 2014:

50 84 22-37 984-4
50 84 22-37 958-8
50 84 22-37 986-9
50 84 22-37 971-1
50 84 22-37 924-0
50 84 82-37 064-2
50 84 22-37 983-6
50 84 22-37 945-5
50 84 22-37 937-2
50 84 12-37 031-6
50 84 12-37 011-8
50 84 22-37 981-0
50 84 22-37 973-7
50 84 82-37 ???-?
50 84 22-37 942-2
50 84 22-37 994-3
50 84 22-37 944-8
50 84 22-37 919-0
50 84 22-37 940-6
50 84 22-37 928-1
50 84 22-37 939-8
50 84 22-37 995-0
50 84 22-37 992-7

Sursa:
https://www.youtube.com/watch?v=L1jZ8Hoj114

Se pare că cele trei din postarea de puţin mai sus ar fi ajuns la Reloc.
 
Garnitura CFM incarcata cu fostele vagoane NS taiate langa Cristesti-Jijia. Trenul a plecat catre Ungheni R. Moldova.

[bbvideo]https://youtu.be/ZgtZ3YYaVaQ[/bbvideo]

Din cate vagoane erau au mai ramas 5 bucati.