Camioanele lui Kat

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cel albastru e B 25 LWG? Imi place Romanul 8.135 F.
 
Am mai avansat cu lucrarile ,vidanja este aproape gata,la fel si autobetoniera si autoizoterma( o sa fie un transcom).





 
M-am apucat si de un SR 113 la 1:87,lipsea din peisaj :D,gasind ceva planuri,cote 1:1pe internet.
 
Am mai adunat/modificat cateva Roman Diesel momentan fiind actual doar autospeciala de pompieri si camionul postal galben.


 
SR 113 =proiect abandonat din pacate... trebuie sa gasesc alte idei de executie a cabinei.Abandonat la mine inseamna in asteptare :D .




Fotografiile de mai sus prezinta cateva modele aflate in diferite etape de lucru.
 
@cata ,Pun diseara cand ajung acasa ceva poze.Nu mi-a placut cum a iesit autobuzul si am altul in lucru.Cel din imagine va fi o "epava" ,donator de piese pentru celelate autobuze :D
 
Bun si asta, dar cred ca e mai bun ce va urma.
P.S. Este primul DAC pe care-l vad la HO!
 
Fotografii cu ce am in lucru,in diferite faze de executie:








Sunt si alte modele in lucru pe care le voi prezenta mai tarziu.
 
Bravo Catalin . Foarte frumos ce vad . Poate doar desenul autocarului mi-l amintesc putin altfel . Spor ! Esti pe drumul cel bun .
 
@piti,irannationalul este in stadiul de fata cam din 2013 :D .Am gasit ceva fotografii cu schema de vopsire,o sa vad ce va urma, de terminat o sa-l termin...
Multumesc pentru apreciere!
 
fabulos (pompieri, bena irak, posta) am vazut si o cabina fara geam lateral in spatele usii-home made ?. Irannationalul cred ca este mai lung decat ce am avut noi!
Astept sincer cu nerabdare posturile tale!!!
 
@ cata-Cabinele scurte provin din cele cu geam lateral mic,taiate,lipite,chituite cu tamiya putty si vopsite cu enamel de la humbrol.Am reprodus o cisterna,o autobetoniera, un camion cu remorca(deschise),un camion usor de 5t,si unul cu remorca din tipul constructiv"transcom".Am mai multe tipuri de "Roman-uri" in "autobaza"si o mare parte a fost prezentata pe 3 forumuri-lokomotiv,trenulete mari si mici si cartula.Ai PM de la mine!
 
Foarte interesanta colectia. Cu 0302 Irannational cred ca ai atins o "coarda sensibila" pentru cei care asociaza aceste vehicule cu excursiile dintr-o alta epoca. Inclusiv subsemnatul. Ar fi minunat sa-l termini candva. Da, modelul tau e mai lung. ONT-ul stiu ca avea o varianta mai scurta, intre cele doua usi de acces existant exact 4 geamuri. Stiu ca asa le recunosteam pe cele originale, foste ONT, de cele aduse de privati dupa 1990. A... Si aveau suportul de bagaje pe acoperis, neexistand la varianta ONT AC...

Masina de interventie e superba. Cea de posta, cand o vedeam pe la Gara de Nord mi se parea cea mai mare atrocitate, azi imi pare rau ca nu am facut nici macar o poza....Eu mi-o aduc aminte rosie, insa tu te-ai documantat mai bine, eu am doar amintiri.

Ps: poate te ajuta. In spatele unui Oldsmobile cu numar "mic" sunt 3 Irannational, lotul inmatriculat 33 B 86xx:



Colectia Florin Cicos
 
Modelul pe care il am este mai lung,are 3 geamuri mari si doua mici intre usile de acces Catalin, dar si asa nu ma impiedica s-l vopsesc in schema originala O.N.T. din anii 80 :D
Inca odata multumesc pentru aprecieri!