KAELBLE

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
5
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
Ca tot mi s-au "scos ochii" ca nu pun la vezanie ce si cum fac legat de trenulete si masini iata ca mi-am luat inima in dinti sa fac si ceva modelizmus.
Asa am ajun, ocolind strazi, tecand prin gropi parca lasate de obuze, la ... un kit vechi, antic si de demult Kibri, evident la scara consacrata 1:87.
Cutia, desi veche, se prezinta intr-o stare foarte buna. Nu degeaba scrie pe ea “Made in West-Germany”.



Poza cu masina de pe cutie este frumoasa asa ca am fost curios sa vad ce gasesc inauntru.
Pe trei culee si ceva maruntis sunt puse toate piesele. Detalii destul de bune avand in vedere scara si, mai ales, vechimea kitului. Una peste alta fiind multumit de continut si de faptul ca nu prea este mult de debavurat am asezat piesele la stanga si instructiunile de montaj la dreapta incercand sa descifrez unde si cum vine montata fiecare si care este ordinea. Concluzia este ca pot sa ma inham si sa construiesc masinuta. Ramane de vazut cat de bine.



M-am pricopsit si cu personalul de deservire al remorcherului care este in frumoasa culoare a plasticului fabricantul nestiind ca eu nu am cum sa ghicesc ce uniforme aveau si mai sunt si pafarist la figurine.



Uitasem de decaluri care sunt cum sunt, adica vechi. Oare se vor putea pune pe model? Cred ca sunt complete adica nu mai trebuie sa adug nimic. Cel putin asa rezulta dupa ce m-am dat pe net cautand poze cu originalul.



Singurul lucru care nu prea este pe placul meu ramane anul fabricatiei prototipului. Nu l-am gasit mai jos de 1962. Mda, cam nasol avand in vedere ca eu sunt cantonat in perioada interbelica. Om gasi o cale de rezolvare si pentru asta.

Cam atat pentru astazi.
Va tin la curent cu ce se intampla pe masa de lucru.
 
Mai si sa ma bag din nou in seama ca nu m-am mai bagat de mult.

Si cum va povesteam m-am pricopsit cu un KAELBLE asa ca m-am apucat sa "surubaresc" pe la el.
Nu prea mult ca ma invat cu munca si pe urma termin tot ce am de montat si stau prin cutii si ce naiba mai fac la iarna?

Ce nu am inteles io la producatorii de kituri de ce fac piese care se monteaza si nu se mai vad la montajul final?
Probabil ca trebuie sa ne "facem mana" or zice ei.

Bun.
Deci m-am apucat de asamblat sasiul, adica sa-l completez cu pese: arcuri lamelare fata/spate, reductor, cardane si diferentiale, butelii de aer, o chestie care seamana cu scurgerea de la buda unui Donnerbuchse :D , cabestanul sapte, care oricum nu se vede dupa ce montezi lada, si, bineinteles gumele pe jenti.

Sasiul



Dupa ce am terminat 90% cu sasiul, mai am de pus tobele de esapament si tevile de evacuare, am facut un premontaj al lazii care are in componeta: o cutie de scule, macara pentru roata de rezerva, roata de rezerva si canistre, cale si pene (nemontate) si a iesit ca mai jos.
Masca radiatorului era "smangalita" din fabrica io nu am nicio contributie.



Culoarea nu este "originala", a iesit brotacel din cauza lumini.
Oricum nu cred ca v-a ramane verde.
 
tare vagonul ala....si linia moarta pe care sta e ruginita toata si acoperita de
iarba,nu-i asa? :D