Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
BR171 "DB Cargo" Rivarossi nr.art.HR2479
105.gif

BR152 "DB Cargo" Roco nr.art.62702 cu sunet constituie o alternativ㒠OK
41.gif
 
în seara zilei de 8 iulie 2014...
danny224 a spus:
Spune-mi te rog cat de repede se duc bateriile din preferata albastra? :D
... iar în dimineaţa zilei de 9 iulie 2014...
mpursu a spus:
încă nu ştiu :)
Tocmai înlocuisem cele 3rei baterii AAA descărcate cu altele noi, alcaline. La folosire destul de sporadică, ceva gen vreo 10-15 minute pe zi, cele 3rei baterii noi au rezistat până azi. Deja de vreo două-trei zile, pe display-ul RocoWireless-ului a început să apară semnul de baterie descărcată, iar simpaticul handcontroller se mai şi oprea singur, cu sau fără acest avertisment. Ieri opririle controllerului s-au îndesit foarte mult, aşa că azi i-am schimbat bateriile.
Deci 27 iulie - 9 iulie = 18 zile au durat bateriile cele noi.
 
Ultima editare:
Imi trezesti nostalgii cu melodia, spor la colectionat in continuare...
 
  • Like
Reacții: mpursu
Aspecte de la Căile Ferate "La Ursu" - depoul de locomotive
P1100444-Caile-Ferate-La-Ursu_zps0405d298.jpg

Locomotive electrice - le-am alocat linia de programare şi o linie a depoului de vagoane
P1100442-locomotive-electrice_zpsbbdacde9.jpg

Locomotiva BR152 DB Cargo (Roco) - vedeţi acum de ce este bine ca toate roţile să aibă culegătoare de tensiune?
P1100428-locomotiva-DB-Cargo_zpsa7620ab9.jpg

Năzdrăvana locomotivă cu abur BR03 (Piko) se află pe un cupon separat de linie fiindcă... după 11 ani de serviciu i s-a defectat motorul :(
P1100434-BR03-monument_zps1cbe45b9.jpg

P1100435-BR03-monument_zps64089470.jpg

P1100437-BR03-monument_zps5d09ff81.jpg
 
Ultima editare:
  • Love
Reacții: MAGNAT
mpursu a spus:
între timp... se pare că expresul meu a devenit prea greu de tractat din cauza culegătoarelor de tensiune care-i frânează roţile, fapt pentru care locomotiva 060-EA CFR începe să nu mai facă faţă :oops:

Chiar aşa, fenomenul se cheamă "cabrare"?
Deja încep să mă gândesc la modificarea culegătoarelor Tillig, pe care le-am montat în vagoanele Balkan Express, astfel încât ele să nu mai calce direct pe roţi, ci pe osiile plasate una-aşa-şi-una-invers. Astfel culegerea bipolară per boghiu va fi menţinută, iar frânarea roţilor va fi mult mai "blândă".
Am identificat cauza "tropăiturilor" :)
Carcasa inferioară a primului boghiu, care are şi rolul de a menţine cele trei osii în poziţiile corespunzătoare în lagăre şi angrenaje, nu prea se mai ţine în ghearele de fixare de pe boghiu, ceea ce duce la instabilitatea osiei din mijloc. Astfel, la sarcini mai mari această osie se "ridică" pe pinioanele din boghiu şi provoacă tropăiturile primei osii. Problema este că piesa respectivă chiar nu vrea să mai stea fixată în gheare, orice-aş face orice-aş drege, deci... ce ziceţi, cum s-ar putea rezolva?
 
Ultima editare:
În ziua de 14 august 2014, la Căile Ferate "La Ursu" a sosit o foarte simpatică locomotivă diesel BR290 Trix nr.art.22201 (mulţumesc, Shwan) şi un decodor ESU LokSound V4.0 împreună cu o pereche de difuzoare de 8 ohmi şi 16 mm diametru (mulţumesc, HGD). Am descris aici operaţiunile de digitalizare & sonorizare, aşa că acum vă prezint prima tură a locomotivei la căile mele ferate, asezonată cu o sesiune foto:


Locomotiva este FOARTE reuşită şi sunt foarte încântat de ea. Inscripţiile sunt îngrijit realizate, ventilatoarele sunt bine reprezentate (nu sunt funcţionale), iar tabloul de comandă este perfect vizibil în cabină. Luminile sunt realizate cu LED-uri SMD galbene şi roşii. Farurile laterale conţin micro-cablaje flexibile pe care sunt asamblate LED-urile SMD galbene şi roşii, iar cablajul din locomotivă conţine la capete LED-urile SMD corespunzătoare farurilor centrale.
Deşi în pozele de catalog locomotiva pare a fi "cocoţată" pe boghiuri, se pare că locomotiva reală chiar aşa arată (pagina1 şi pagina2, preluate de pe Wikipedia), deci modelul 1:87 este corect realizat
16.gif


Mai dăm o tură cu locomotiva...

... şi ne declarăm FOARTE mulţumiţi de noua achiziţie
36.gif
 
Ultima editare:
  • Love
Reacții: MAGNAT
mpursu a spus:
....Problema este c㒠piesa respectiv㒠chiar nu vrea s㒠mai stea fixat㒠în gheare, orice-aş face orice-aş drege, deci... ce ziceţi, cum s-ar putea rezolva?

Infige-i cate un surubel la capete...
 
:lol: La multi ani, MPU! Multa sanatate, bunastare, petrecere frumoasa si atentie la comanda digitala a recipientului cu sirop de mure! Numai bine!
 
Hello, La Multi Ani Fericiti, cu Sanatate, Bucurii, Impliniri.. si trenulete, pentru amandoi.. Mircea si Marius!