Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iată aici nişte imagini elocvente:

în stânga, liniile drepte sunt compuse din câte cinci segmente de câte 20 cm plus unul de 10 cm (total 110 cm), iar în dreapta am lăsat numai segmentele de câte 20 cm şi am scos segmentele de câte 10 cm (total 100 cm). Din moment ce liniile ferate sunt oricum aproape de marginea mesei, m-am oprit la prima versiune, care îmi asigură linii drepte de 110 cm.
Cele trei vagoane de accelerat pe care le-am adus pentru probe se simt bine pe noile curbe R3
16.gif


Sunt foarte încântat de noua configuraţie fiindcă am scăpat de limitările razelor de curbură pentru locomotivele mele monumentale, deci acestea vor putea circula foarte frumos şi pe linia interioară atunci când va fi cazul. De exemplu, locomotiva cu abur BR44 Roco este pentru marfă, dar nu putea să tracteze trenul de marfă de pe linia interioară din cauza curbelor R1. Nici BR41 Roco nu avea acces pe linia interioară, nici BR03 Piko şi nici 060-EA Amintiri Feroviare din acelaşi motiv.
De acum înainte toate trenurile mele vor avea libertate deplină de mişcare, aşa că, vorba unei reclame TV, bună afacere am făcut
69.gif
 
Ultima editare:
Deoarece am ochit o foarte simpatică locomotivă cu abur de marfă (surpriză - nu spun care) şi noile linii R3 nu (prea) fuseseră programate în bugetul de achiziţii, vă invit să accesaţi ofertele de aici şi de aici. în cazuri bine justificate, de exemplu cumularea ofertelor, se pot aplica unele discounturi.
 
Ultima editare:
Referitor la locomotiva cu abur de marfă pe care am ochit-o, vă dau un singur indiciu: pe lângă calităţile pe care trebuie să aibă pentru a-mi atrage atenţia :D , are şi sunet
36.gif
. Doriţi să vedeţi mai repede o prezentare a ei pe liniile mele ferate? Dacă DA, atunci... ajutaţi-mă să o obţin, consultând ofertele de mai sus
71.gif
 
Ultima editare:
Pe lista lui MoşCrăciun2013 pentru mine erau două articole: cercul de șine R3 și... locomotiva despre care povesteam mai sus. Din motive independente de voința lui, simpaticul personaj a reușit să-mi aducă la timp numai șinele R3. Dar, știți vorba ceea, mai bine mai târziu decât niciodată, cu o zi înainte ca bradul să fie dezafectat... ce-am găsit?!

Despre ce locomotivă este vorba, vă întrebați? Citiți aici.
 
Ultima editare:
1-Felicitati pentru achizitie!
2-Cu ce Mos ai vorbit ca vreau sa iau si eu legatura cu el. Macar o data la 2 sau 3 ani sa primesc si eu asa ceva. :D
 
Felicitari, felicitari! Este o splendoare locomotiva ta, sa o stapanesti sanatos si astfel de Mosi, sa vina pe la toata lumea chiar daca cu intarziere! :D :aplauze:
 
Mulţumesc tuturor!
Deoarece la orizont se prefigurează achiziţia unei locomotive electrice DB Cargo, ofertele de vânzare sus-menţionate încă mai sunt valabile, cu menţiunea că locomotiva BR185 Roco digitală are deja un potenţial client, iar Departamentul Economic al Căilor Ferate "La Ursu" are mandat din partea Conducerii să poarte negocieri şi să aprobe discounturi.
 
Ultima editare:
Căile Ferate "La Ursu" vor fi instalate în noua formulă R2 + R3 numai după ce noua locomotivă electrică DB Cargo va ajunge în depoul societăţii. în vederea achiziţiei acestei locomotive, oferta de vânzare a şinelor Fleischmann Profi-Track este încă valabilă, cu menţiunea că...
mpursu a spus:
...Departamentul Economic al Căilor Ferate "La Ursu" are mandat din partea Conducerii să poarte negocieri şi să aprobe discounturi.
 
Ultima editare:
Locomotiva BR185 Roco digitală şi o pereche de macazuri curbe au plecat la noii lor posesori, aşa că locomotiva DB Cargo a putut fi comandată şi a sosit la noua versiune a Căilor Ferate "La Ursu" :cool:
P1100206-Caile-Ferate-La-Ursu_zpsb2007aa0.jpg

P1100256-CaileFerateLaUrsuR2-R3_zpsc696d2c5.jpg

Iat-o împreună cu cele cinci vagoane DB Cargo:
P1100233-BR152_zps7447bc42.jpg

P1100234-DBCargo1_zps02e6b25a.jpg

P1100235-DBCargo2_zps55c7695c.jpg

P1100236-DBCargo3_zps498f3703.jpg

P1100237-DBCargo4_zpse36be9ff.jpg

P1100238-DBCargo5_zpsc78c8150.jpg

 
Ultima editare:
Felicitari, frumoasa garnitura DB Cargo.
Intrucat mi-am impus si eu tema DB Cargo, cu scuzele de rigoare pt.ca in mod sigur in cele 48 de pagini undeva au fost prezentate aceste vagoane, intreb si eu, ca simplu pasionat, cine este producatorul pt vagonul cu pereti telescopici. Pt vagonul cu prelata - Roco?
 
Vai ce-mi place cum se lasa sina sub greutatea locomotivei...

Felicitari pt. achizitie; sa o rulezi sanatos !
 
Mulțumesc!
Primele trei vagoane sunt Roco, al patrulea este Piko şi ultimul este Trix.
Șinele se lasă fiindcă... sunt pur și simplu așezate pe celebrul meu material textil verde-vegetal, sub care se află o pătură groasă, totul fiind plasat pe masa din camera mare dotată cu două extensii. Astfel zgomotul rulării trenurilor este atenuat, rămânând audibil simpaticul glas al roților de tren la macazuri și uneori la joante.
 
Ultima editare: