Utilaje pe CFR (drezine, macarale, pluguri, UAM-uri etc.)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ai perfecta dreptate Ionut,mi-a scapat cand am zis drezine,in capul meu sunt doar planuri sa-mi fac cateva drezine,cand am vazut ce am scris pe pagina,mi-am dat seama de gresala,dar era prea tarziu,scuzati-ma.
 
CRT a spus:
http://www.liveleak.com/view?i=c95_1382741004

In descriere se spune ca e vorba de SUA dar e Romania toata ziua :)
Probabil la inceputul lui 2012 cand au fost zapezile alea crancene.

mi se pare ca era pe forum si o filmare sau o poza dupa ce a reusit sa treaca muntele de zapada. intrebare: de ce tot dadea inainte si inapoi?
 
Ai dreptate Dr2005 cu opritul pe viscol,dar scuzama,acolo nu era viscol,ar fi trebuit sa fie aplecate dupa vant crengile copaceilor ce se vad pe deasupra zapezii,te insala ceata care da aspect de vijelie,acea zapada este,cred tasata la greu,probabil avand si un grad mare de umezeala si dupa o noapte geroasa,atat ii trebuie se face beton,de aceea cred ca face miscarea dute-vino freza,nu dovedeste sa o disloce.
 
Tren macara Cluj Napoca



Mai sunt 2 vagoane 60-41 folosite ca vagoane de dormit si un vagon de ajutor dar nu se vad din cauza vagoanelor de pe linia alaturata.
51 53 60-41 065-5 si 51 53 60-41 056-2 vagoane de dormit si 80 53 97-00 190-2 vagon de ajutor.
 
Un utilaj parasit in gara
Din pacate...este un utilaj cat se poate de actual pentru CFR...
Poate ca poza e binevenita , sa stie toata lumea care este interesul politicului fata de CFR....si mai vrem sa avem cai ferate cu viteze de circulatie comparative cu restul Europei... :(
 
Din pacate...este un utilaj cat se poate de actual pentru CFR...

Care CFR? CFR Infra, CFR Calatori, CFR Marfa?

Tot vorbiti de CFR de parca ar fi vorba de o entitate unica, cum era cazul pana acum 15 ani. Incercati sa va obisnuiti cu ideea ca acel "CFR" de care tot scrieti nu mai exista de aproape o generatie.
 
Tot vorbiti de CFR de parca ar fi vorba de o entitate unica

Chiar mai conteaza ? :roll: ...sau poate nu stiu eu ca e vreuna in vizorul mai marilor acestor tari care sa o ia in seama si sa o sprijine ? :-?
...Binenteles va vorbesc de CFR-Infrastructura ca ei raspund de starea caii (infrastructura).... :p
 
Este adevarat ca se poate face treaba si cu masinarii vechi, totul e sa le tina mecanicii in stare de functionare. Ideea de parasit descrisa de mine mai sus trebuie inteleasa in sens "artistic". Fiind zi nelucratoare, era cumva normal ca utilajul sa nu se afle in functiune. Insa per ansamblu, tabloul era unul dezolant, de aceea utilajul in cauza alaturi de gara aflata in stare deplorabila pe care am descris-o in alt topic, contribuia la imaginea de ansamblu pe care am descris-o.
 
Gara Deva.

Macara st. domiciliu Caransebes
DSC_8182_zpscsplajem.jpg


Macara st. domiciliu Deva
DSC_8171_zpsrd3ievkk.jpg

Ultima interventie a fost la accidentul de la Meri, a ridicat locomotiva Unicom Tranzit.
 
In anul 1938 CFR, au comandat patru macarale cu abur de 65 tf capacitate de ridicare, la firma germana Ardeltwerke Eberswalde - Berlin. Macaralele au fost numerotate WM 586 - WM 589, iar dupa anul 1960 au fost renumerotate WMA 65.1 - WMA 65.4.
Macaraua cu abur WMA 65.2 la Pascani, vagon cu contragreutate, vagon port-catarg si vagon atelier.

DSC_4666-copy.jpg

DSC_4667-copy.jpg

DSC_4669-copy.jpg

DSC_4671-copy.jpg