Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Acum ca sunt acasa va mai prezint niste poze.

Vagon cl 1 CFR,la baza a fost MAV

Vagon Uaais kibri

Vechi dar bune:
Vagon cl 1 DR si vagon restaurant CSD, schicht

Depozit kibri:

Alimentare cu apa si carbuni kibri:

Incet,incet locomotiva cargo primeste vagoane:

Turnanta manuala kibri:
 
Imi place ... ce sa zic baga mare... Off daca ar fi Brasovul in Iasi sau invers zau ca am face treaba buna impreuna .... tu ma invidiezi cu spatiul eu te invidiez ca ai timp ideiile sunt cam aceleasi asa ca doi invidiosi ar face treaba buna :twisted:

PS. :D vezi ca ai un macaz in aer nesemnalizat :|
 
Frumos lucrat Gam3. Ce dimensiuni are diorama ta ? Poate ne vedem cindva la o sueta cu toti ! Undeva in mijlocul patriei ! :D
 
Bogdan,la ora cand ai scris mesajul macazul era terminat.Nu le pot face pe toate deodata,doar stii cate am luat.Si apoi 2 zile am crezut ca inebunesc cu decodorul de pe BR 18,tot nu am rezolvat nimic :-x :-x
Cum arata "buretele verde"???Eu sunt mai mult decat multumit.Si de ziduri la fel.


Multumesc pcg.E placa standard de OSB de 2.5m/1.25m de 6 mm.Apropo de marimi.Sper ca in curand la topicul Intalniri la Iasi sa va prezint niste poze cu o diorama in constructie cu dimensiunea de 5m/2.5m , 2 placi de OSB alaturate.E a celuilalt trenulist din Iasi.

Acum depinde de omul cu beciu.Eu zic ca pe la toamna ,cand se face mustul???Eu promit ca aduc pentru toata lumea.
 
La toamna si eu zic la fel , in noaptea asta am de gand sa termin montarea liniilor in gara Bonn deci, undeva pe la mijlocul lui Septembrie cred ca putem invartii vre-o 3,4 locomotive deodata si :D daca nu-i gata vinul e buna si o granitura epoca II , III cu condimente de epoca IV ,V stropita cu Bere rece :|
 
PS. Dar te ataci repede (macazul) :( eu glumeam stii ca doar sunt carcotas si din pacate am ochiul prea bine format la detalii :oops:
Cu prima ocazie fac cinste cu o bere la mine in beci :evil:
 
Salutare,
Noi achizitii.
Trei vagoane platformă standard al SBB -CFF , cu platforme interschimbabile Hupac.



 
Foarte frumoase. Pacat ca nu se incadreaza in epoca mea.
Ai montat turnanta? Povesteste-ne ceva despre ea.
Mai am o rugaminte:
Se poate sa faci niste poze de detaliu cu boghiul vagonului

DSCF2040m.jpg


Multumesc,
 
Turnanta are 298 mm.Incape si BR45 pe ea.Sa nu mai zic de BR 01;BR 03;BR 18.A costat 9 euro.
E simpla dar minunata cand nu ai spatiu,situatia mea.Eu o voi folosi la intors aburoasele.Nu va sta in fata unui depou pentru ca nu am loc.Am vazut cand am facut depoul circular (care nu e al meu) ca nu mai raman cu loc pentru ce vreau eu.
Nu ma deranjeaza ca trebuie sa o invart cu mana.Mai trebuie sa vad si cum fac cu alimentarea.

Acest disc se lipeste /prinde unde am hotarat pozitia definitiva a turnantei.



Asa arata spatele.Fiind de la kibri e din 2 bucati.


Aceste accesorii au stat in cutie pana acum,daca nu am definitivat locul nici nu le pot lipi.



Am desprins boghiul.Poate se vede mai bine.
 
Mai intai multumesc pentru fotografiile cu boghiul.

Alimentarea turnantei poti s-o faci in doua moduri.
Cel mai simplu este ca in Fig.1.



Asta presupune ca sub turnanta sa existe o placa de baza pe care sa fixezi cele doua inele metalice, de preferat, din alama sau cupru pentru o mai buna conductivitate.
Inelele se leaga la un intrerupator de comanda sau, mai bine, la un variator de tensiune ca locomotiva sa plece incet de pe podul rotitor.
Pe cele doua inele “se plimba” doua lamele colectoare, tot din alama sau cupru, care sunt solidare cu intradosul turnantei tale si montate asimetric fata de axa liniei de pe pod. De la ele, e vizibil din desen, pleaca doi conductori de legatura, cate unul pentru fiecare sina.
Singura problema care apare este ca linia pe care urmeaza sa intre locomotiva sa fie alimentata si cu aceiasi polaritate.
Eu, cand m-am gandit cum sa-mi fac depoul, momentan nici macar pe hartie, am prevazut o zona tampon, linie intrerupta, de asteptare dupa coborarea de pe turnanta care sa fie alimentata de linia turnantei.
Adica doi colectori lamela care atunci cand turnanta ajunge in dreptul liniei selectate se aseaza pe doua “scaune” ale liniei de asteptare alimentand-o si pe ea.
Evident pintenii se monteaza pe linia de intrare si pe fiecare linie de iesire iar lamelele sun la ambele capete ale liniei podului, Fig.2.
In timpul invartirii podului linia nefiind alimentata riscul de “scurt circuit” este eliminat..



Probabil ca exista si alte modalitati de alimentare. Mie mi s-a parut cea mai simpla. Avand un "bloc" intre turnanta si linia curenta nu risc sa intre o locomotiva pe pod atunci can acesta nu este aliniat.

Sa ne tii la curent cu mersul montajului si poate te gandesti si la o actionare.

Bafta!
 
nu am prins toata ideea dar m-ar interesa si pe mine o astfel de turnanta.
cum as putea sa o obtin. am inteles ca pretul este accesibil. de unde pot sa o cumpar? aduce cineva?
 
Stie careva cum se numeste exact acea "turnanta" dar care penduleaza, nu se roteste?
Eventual niste linkuri...poze...
 
Eu o am din magazin de la michas-bahnhof (www.michas-bahnhof.de)
Am dat pe ea 9 euro.Erau destule acolo.Acum chestie e cum naiba o cumperi de aici.Poate te ajuta cineva.
Daca tot vorbim de turnanta,iata cum arata acum la mine:


Asa cum spuneam mai sus,remiza nu era a mea.Eu am avut placerea sa o aduc la forma finala.Din cauza spatiului nu imi pot permite o remiza circulara,asa ca placa va ramane in pozitia finala cum e in poze.
 
dRacus
La asta te referi?
http://www.forum.jucarii.com.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=208&postdays=0&postorder=asc&start=135
Am vazut la conrad pe site de vanzare.Am poza salvata dar trebuie sa o caut.