In urma cu ceva timp, ajungand in zona liniei Buda-Slanic, am observat ca au fost improspatate niste indicatoare fixe care fac parte din instructia de semnalizare si fac referirea la limitarile de viteza.
Mai precis la o bariera de langa Plopeni:
Semnalizarea limitarilor de viteza se facea in trecut conform instructiei trecand pe o tablita alba cu culoarea neagra doua indicatii:
-viteza
-locul de unde incepe limitarea
A fost prima oara cand am vazut o limitare de viteza 0. Cel putin asa cred ca reprezinta indicatia.
In cazul de fata avem 0 sus si 0 jos adica in acel punct inteleg ca trenul opreste.
Banuiesc ca trenul opreste inainte de trecerea la nivel iar seful de tren coboara cu steguletul sa opreasca circulatia auto pentru ca trenul sa porneasca mai departe, la fel ca in cazul convoaielor de manevra.
Daca este asa, inseamna ca am ajuns departe. In locul barierelor automate la noi trenul opreste la bariera, asteaptand sa se elibereze intersectia. Interesant nu? Calea ferata Buda- Slanic are cel putin 5-6 treceri la nivel. La cel putin 2 am intalnit aceasta situatie.
Daca stau sa ma gandesc ca la "viteza redusa" cu care se circula chiar si pe directa pe aceasta linie plina de restrictii de viteza, se mai adauga si oprirea trenului la bariera atunci ma intreb cine mai merge cu trenul?
Si inca ceva. Daca in dreptul indicatorului limitarea este 0, cum mai are voie trenul sa depaseasca indicatorul? :lautar: