Gara Arad

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
945357_619635828065612_317452826_n.jpg


428660_619635758065619_118626156_n.jpg


Se vede vagonul restaurant al Astra Vagoane Calatori
182565_619638254732036_463733371_n.jpg


Lucrarile din gara

65666_619638338065361_1628878514_n.jpg


183614_619638411398687_1229615580_n.jpg


255563_619642538064941_1351678630_n.jpg


946855_619642564731605_645624592_n.jpg


283753_619642578064937_255115755_n.jpg


Foto Mixu.
 
Frumos se vede cand se lucreaza! Sa speram ca se vor trezi "cei care guverneaza"si vor realiza ca trebuie sa reabiliteze tot ce inseamna infrastructura feroviara din RO!
Superbe foto!
 
Imagini extrem de reusite, spectaculoase, care mie cel putin mi-au produs placere.
Am trecut acum ceva timp prin gara si am vazut lucrarile respective, am intrebat ulterior pe cineva se pare ca se lucreaza in cadrul proiectelor care vizeaza coridoarele europene. Oricum, cand se vor termina lucrarile, gara fiind una curata si civilizata, va fi ok.
 
Am crezut ca o sa vad didina din curte de la Astra.

Nu am inteles nici din aceste fotografii pentru ce a trebuit demolat turnul de apa din Arad. nu exista nici o posibilitate de constructie a liniilor folosind spatiul vast de pe laterale.
 
Am sa vorbesc cu Mixu sa vad daca mai are si alte imagini. Didina nu se vede pentru ca este dupa hala, acolo unde e macaraua galbena.
 
Ce se va face in Arad:

‐ peroane noi
‐ pasarele noi: una în Arad şi alta în Åžofronea;
‐ copertine noi
‐ construirea unei clă’diri de mentenanţă’
-în staţia Arad a fost proiectat㒠o clă’dire de mentenanţ㒠compus㒠din hală’, ateliere tehnologice şi o arip㒠de spaţii necesare activită’ţilor tehnice şi financiare (laboratoare, birouri, arhivă’, magazii etc.). Hala va fi folosit㒠pentru întreţinere şi reparaţii utilaje de intervenţie, macarale feroviare, şi drezine pantograf . Clă’direa de mentenanţ㒠este dotat㒠cu toate utilită’ţile
necesare;
etc
sursa - http://www.mt.ro/transparenta/2011/iunie/Hotarare%20de%20Guvern%20-%20Frontiera%20-%20Curtici%20-.pdf

Cum va arata la final:
gara-600x414.jpg

sursa - http://www.aradon.ro/unda-verde-la-reabilitarea-caii-ferate/1076071

Pana atunci sa vedem stadiul lucrarilor in 05-06.06.2013:









 
Da ce rost are sa bage bani?

Azi maine privatizeaza si calatorii, vand infrastructura...

Noi cei care mai platim taxe si impozite ii lasam sa ne praduiasca banii.

vezi CFR marfa.
 
Da se reinoieste gara, e bine si speram sa fie si foarte modern si mai ales sa poata supravietui inca mult si bine. Imi amintesc ca cea mai mare placere era cind mergeam la gara, cind calatoream, sau mai ma ducea Tata sa ma uit la locomotive si mai ales pe linga gardul depoului unde erau insirate zeci de locomotive cu aburi asteptind soarta de a fi topite, mai tin minte ca erau si doua locomotive blindate si erau si citeva ramase din perioada I, tin minte aveau hornuri lungu trei osii motoare si erau cele mai ruginite din toate, pacat ca nu am facut poze si pacat ca nu are nimeni poze din perioada acea frumoasa a CFR-ului cu depoul si locomotivele lui de mare valoare.


Stima!
 
Dom`le!

Ăsta, premiu, e de încurajare. da dac㒠nu cur㒠ap㒠de a fantană’... e bai.

”Succesuri” în continuare.
 
Gara Arad In Perioada Lucrarilor de Reabilitare Part 3
http://www.youtube.com/watch?v=Aws859uOI24&feature=c4-overview&list=UUeebkJXajY1KUbm69HWgS9w
 
Am cautat niste gari si am dat peste niste poze cu gara Arad. unele au mai fost aici dar sint poze si cu gara dinainte de gara actuala. Parca avea elemente asemanatoare cu gara Alba Iulia. Mai e si un autobuz etajat. Erau discutii despre autobuze pe aici pe forum.