In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
tin sa va spun ca daca nu ar fi catenara, locomotivele si vagoanele noi, semnalele electrice si hainele celor ce se perindau prin gara puteai sa juri ca esti in prima jumatate a secolului trecut: macaze manuale, linii pline cu iarba, o pasarela ce mai avea inca suportii felinarelor, capete de linie, o groapa de vizitare si, nu in ultimul rand, arhitectura foarte frumoasa a garii si a cladirilor industriale nedemolate din caramida aparenta
Pe o harta veche a Bucurestiului am dat de statia Bolintin(eanu) un pic mai la nord de ceea ce azi este intersectia dintre b-dul Dimitrie Pompeiu si str. Gara Herastrau. Asta e cladirea garii Antrepozite? Iar aceasta banuiesc ca e Cotroceni.
Statia Bolintineanu era peste drum de actualul Muzeu al Aviatiei. Cladirea statiei era geaman cu cea de la Cotnari sau Pietrosita. Era pe linia Baneasa-Obor si deservea zona fostului aerodrom Pipera (astazi Muzeul Aviatiei), Fabrica de Glucoza (cladirile sunt si astazi).
Cea din poza ta este cladirea Vama Antrepozite (asa cum de altfel scrie si pe ea). In acest caz nu vorbim de o gara destinata onor publicului calator, ci de statia de descarcare marfa Antrepozite, aflata si astazi langa Piata de flori, cartier Rahova, Bucuresti (sunt niste hale lungi vizibile si din strada).
Statia Cotroceni e cea din poza postata de tine. Este fostul pavilion al statiei regale Cotroceni de pe disparuta linie Gara de Nord-Filaret.
Informatii interesante sunt si la depozitele de la Vama Antrepozite unul dintre depozite fost preluat de catre un privat care a construit in incinta acestuia 6 sali de petreceri (ballroom) http://www.crystalpalaceballrooms.ro , este de remarcat ca s-au pastrat absolut toate elementele originale ale cladirii , acestea fiind reconditionate. Structura de rezistenta a acoperisului a ramas de asemenea la fel, probabil ca tigla este model recent din tabla nu am observat foarte bine acest aspect.
http://www.eventurism.ro/cmpimg/308/CrystalPalaceBallrooms_3805.jpg
http://www.locatii-evenimente.ro/img//restaurants/20100819110426-211-sali%20conferinte%20bucuresti%20crystal%20palace%20ballrooms%2007.jpg
la exterior
http://assets1.ghidul.ro/media/foto_video/17/436/72576/foto/crop/361197.jpg
Se poate observa ca s-au pastrat inclusiv formele cu arcade ale geamurilor daca puteti trece cu vederea peste do'nsoara din imagine
Gara Cotroceni nu era (de fapt inca mai este, in paragina totala, ce-i drept) undeva in spate la AFI Palace ? Stiu ca a fost si un reportaj pe un site sau forum de specialitate (nu mai stiu unde ...) in care era specificata locatia si starea actuala (din pacate cam de plans). S-ar putea sa incurc numele (nu bag mana in foc), dar sigur este o 'fosta' gara in zona respectiva.
Actuala Gara Cotroceni este cea despre care spui tu. Banuiala mea e ca gara Militara din lista lui Horia este aceasta. In perioada interbelica in apropierea ei se aflau Pirotehnia Armatei si alte unitati de depozitare si productie ale armatei.
Statia Cotroceni veche (din lista lui Horia) e cea aflata vis-a-vis de statuia de la piata Leu. Cladirea are o copertina si e folosita ca intrare in curtea palatului Cotroceni.