cosmin78 a spus:In dreapta este carligul de la G 02, iar in stanga, ciotul acela este carligul de la G 10...matrita noua, ai? :evil:
Si daca tot e matrita noua, de ce se vede bavura in mijlocul acoperisului?Nu se putea proiecta astfel incat turnarea/injectia sa se faca (numai) prin interior, lasand partea vizibila intacta?
In dreapta este carligul de la G 02, iar in stanga, ciotul acela este carligul de la G 10...matrita noua, ai?
Si daca tot e matrita noua, de ce se vede bavura in mijlocul acoperisului?Nu se putea proiecta astfel incat turnarea/injectia sa se faca (numai) prin interior, lasand partea vizibila intacta?
Fleischmann, care are si acum un PM separat de Roco si o structura de firma separata de Roco, a avut de ales: sau sa "ingroape" matritele de G10, sau sa le imbunatateasca. S-a ales versiunea a doua, stiind din start ca si matritele imbunatatite nu vor atinge nivelul Brawa, si de aceea s-a ales varianta producerii singurei versiuni de cutie pe care nu o propune Brawa si anume vagonul pentru transport de legume si zarzavaturi cu aeratoare suplimentare pe cutie si acoperis de tabla. Cutia a fost regravata (din pacate nu si acoperisul), cabina de franar (oricum falsa) a fost inlocuita cu cea corecta de la Roco, la fel si manerele si suportii de felinare, care erau de nivel de Mehano Hobby. Imi pare rau, suntem in 2012 si ce era "specific" sau "nespecific" firmei atunci cand e vorba de piese incorecte e irelevant.
Eu pun asemena scapari in contul cost/data livrare, treburi din astea.Ca altfel nu are logica sa imbunatatesti o matrita si sa lasi anumite amanunte deoparte.Desi puteau sa evite asemenea deraieri...
In sfarsit observa si altcineva chestia cu acoperisul...Un lucru facut fara cap.
Dragule, eu le-am pus alaturi de Brawa, (de aceea am spus ca Brawa e Brawa si Fleischmann e Fleischmann), insa de comparat ,la modul literar, am facut-o cu un frate facut aceeasi firma, chiar daca matrita este mai recenta.
Din punctul meu de vedere, al clientului, ma simt indreptatit sa fac unele observatii pe marginea produsului.Asta nu inseamna ca il "demolez"
In dreapta este carligul de la G 02, iar in stanga, ciotul acela este carligul de la G 10...matrita noua, ai?
Cutia a fost regravata (din pacate nu si acoperisul), cabina de franar (oricum falsa) a fost inlocuita cu cea corecta de la Roco, la fel si manerele si suportii de felinare, care erau de nivel de Mehano Hobby
Matrita din 78' "impinsa" pe "piata" din Romania in 2012 se incadreaza tot la categoria "fara cap" (mai ales in contextul in care vagoanele mele piko achizitionate in 78' nu aveau bavura aia in mijlocul acoperisului!).
Ca locomotiva, cele mai adaptate de la Fleischmann ar fi o Pr. G8.1 (40.000 CFR) sau o G8.2 (140.400-500 CFR), stiind ca la prima se poate realiza o versiune de anii 1920-1930 fara rezervor auxiliar de pacura, adica fara a modifica deloc matrita existenta.
Oare cate au fost vandute pentru ca, dincolo de marele inconvenient - punctul de injectie ......, vagonul este cat de cat corect, bine detaliat si pretul ok, zic eu.
citisem deja tot thread-ul, inclusiv linkul de la Radu161, asa ca a ramas doar varianta cu intelesul. Cu toate astea, mai aveam nevoie de info, sfaturi etc, plus ca nu era doar o intrebareHoria_Radulescu a spus:Se pare ca cititul si mai ales intelesul unui thread complet pe forum e o operatie foarte complexa, pentru ca la intrebarea pusa mai sus am raspuns deja in pagina a 2-a:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.