Pasiunea mea :Trenuletele electrice -Caile Ferate LA S&D

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sa vedem ce zice cartea....

u (cu trema): Reisezugwagen mit Faltenbagubergangen und Seitengang

...adica trecere cu burdufuri si culoar lateral

i: Durhgangwagen mit offenem Ubergang

...adica ceva de genul bouvagon cu treceri deschise

Vagonul meu e clar u, are culoar lateral (compartimente) si burduf.

PDI
 
Uitandu-ma un pic mai bine la desene, intradevar, toate sunt "i", m-au pacalit o clipa bachetele grupate lateral in desenul doi, dar fara compartimentare.

PDI
 
...asa cum e si modelul :D , are "culoar" lateral dar nu are compartimentare...soooorrrrryyy! :oops: ...deci tot i. FACATURA!

PD...i :D
 
Eeeee...Acum ca tot am iesit total din topic, ia ziceti cam cum s-ar chema asta:

scan-1.jpg

:confused:
PDI
 
...mmmm...nu!
Ar fi un ABC4u 32. ABC, ca are trei clase, vezi cu atentie tablele respective si compunerea interiorului (unde vedem si ce insemna cls.1 pe vremea aia - 4 locuri, din care doua suficient de mari sa incapa malacoavele cucoanelor). 4...clar, u(ce trema) ca are burdufuri. Si 32, zic eu pentru ca zice cartea ca ar fi completat "flota" "Karwendel-Express" München-Mittenwald in 1932. Intradevar, cu 8 buc. ABC, 21 C si 5 "Gepackwagen mit Kucheneinrichtung", in 1932 (dar posibil sa fie fabricate anterior).
Referitor la cu/fara burduf si eu am fost un pic derutat si de amestecarea cu "durchgang" sau culoar lateral. Transpress Lexicon Modelleisenbahn lamurind :
i = offener Ubergang
u = allgemein mit Faltenbalgubergang

Vagonul modificat de mine a fost evident un B4i, dar, prinzandu-ma in faza "burdufizarii" s-a pricopsit cu burdufuri de fabricatie proprie, din rasina. Asa dadea mai bine in garnitura cu seria 28, Hecht, etc.

PDI
 
M-am intors :D
Constat ca ati facut "sapaturi" adinci pe seama vagoanelor cit am lipsit .

Multumesc pe aceasta cale lui PDI pentru precizari si schite care se dovedesc a fi foarte utile noua modelistilor.Asa mai invatam si noi cite ceva despre ce avem ca si modele feroviare .
Totusi am si eu o intrebare ,vagoanele care le am eu nu au burdufuri din fabricatie si corespund cu cele reale ca si fabricatie :?: Eu cred ca corespund, dar parerea celor avizati in domeniu este cea mai corecta :D
Cu stima si multumesc celor care s-au implicat in aceasta discutie :D
 
Iata ce a mai aparut pe la caile noastre ferate
Vagoanele sunt produse de catre Liliput epoca a-II-a
IMG_1602.jpg

IMG_1603.jpg

IMG_1604.jpg

IMG_1605.jpg

IMG_1606.jpg

IMG_1607.jpg

IMG_1608.jpg

IMG_1611.jpg

IMG_1613.jpg

IMG_1614.jpg

IMG_1615.jpg

IMG_1616.jpg

IMG_1617.jpg

IMG_1618.jpg

IMG_1619.jpg

Si un vagon pe care mi-l doream de mult timp :D
Vagon produs de Piko
IMG_1620.jpg

IMG_1621.jpg

IMG_1622.jpg

IMG_1623.jpg

IMG_1624.jpg

Vor mai urma ceva noi achizitii in curind :D
 
@silviu20061

Welcome back!

Vagoanele tale sunt corecte, B(BC)4i, adica FARA burduf, existand si variantele CU (deci 4u), de unde a plecat toata discutia.

Cu sau fara nu putem decat sa ne dorim cat mai multe!

PDI
 
@PDI

Multumesc mult pentru ajutorul dat ,acum stau linistit in privinta vagoanelor :D
Uite asa am invatat si eu un lucru nou ca dupa ce scrie pe vagon poti determina cam ce hram poarta acel vagon
De dorit cit mai multe ,sigur imi doresc cit mai multe dar acum atentia va fi sporita la ce am sa iau :D
 
a fost o discutie constructiva de unde am avut de invatat,din pacate multi nu accepta ca tot timpul invatam cate ceva.bafta in continuare!
 
deosebite vagoanele. frigorificul imi gidila placut amintirile. e un model vechi pe care PIKO il face de foarte mult timp.
SUCCES!!!
 
@cosmin78

Sigur am avut de invatat ,ca vorba aceea :eek:mul cit traieste invata
Multumesc ,chiar am nevoie :D

@DORIN
Multumesc ,acest vagon frigorific de la Piko vroiam sa il iau cu foarte multi ani in urma dar cum se facea ca mereu uitam de el ,asa ca acum cum l-am vazut l-am si luat si mai arata chiar neasteptat de bine la ce vechime are :D
 
Ma bucur ca am putut fi de ajutor, si poate asta va va fi si mai de ajutor:

http://www.epoche2.de/

...si intrutotul de acord cu silviu, ca "omul cat traieste invata" poate nu strica si invatarea a unui pic de germana, majoritatea documentatiilor despre DRG fiind evident in...germana.


Mult succes in continuare!


PDI
 
ca sa va linistesc pe toti, inclusiv PDI... ;)

intre 1951 si 1953 la tanara DB toate vagoanele de tren accelerat (Eilzugwagen) din grupele 30(nituite), 32 (Karwendelexpresswagen) si 36 (sudate) au primit treceri inchise din panza si scaune tapisate in locul trecerilor deschise si scaunelor de lemn!

la DR(Ost) modificarile au avut loc odata cu reforma claselor, adica prin 1956-57!

modelele sunt deci corecte!

toate bune,
H

edit: greseli
 
@LE1500KW
Multumesc pentru urare ,iar in ce priveste arsul de motorase si alte lucruri de genul acesta sper sa nu se intimple


@Horia Radulescu
Multumesc pentru precizarile exacte pe care le-ai expus ,sunt de mare ajutor si chiar aveam nevoie de aceste date
:D
 
Iata ce a mai aparut pe la caile noastre ferate :D
Vagoanele sunt PIKO epoca II si III
IMG_1628.jpg

IMG_1629.jpg

IMG_1630.jpg

IMG_1631.jpg

IMG_1632.jpg

IMG_1633.jpg

IMG_1635.jpg

IMG_1636.jpg

IMG_1637.jpg

Alte noi achizitii in curind :D si dupa aceea VACANTA :D