In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Numai cisterna?
Zilele urmatoare se va livra un camion deosebit.
L.E.
Si camionul R 8135 F se poate face, chiar ma gandesc sa fie urmatorul proiect pentru ca de mult vroiam sa am camioane cu cabina scurta. Odata cu el sa fac si un camion R 12135 DF si in loc de ROMAN sa pun pe masca DAC ROMANIA.
Asteptam
Eu astept de ceva timp un prieten sa gaseasca prin arhiva postei poze cu o masina de posta(galbena cu sasiu de 8135 )si sa dam drumul la treaba apoi
Bunicii mei au lucrat la Posta mult timp, pana dupa Ă´89.La sate, de obicei Posta era acasa la functionari. Si imi aduc aminte de un camion galben, care venea zi de zi sa aduca si sa ia corespondenta. Era galben pai, cabina separata de cutie, trompeta pe cutie si deasupra scria simplu Posta. Inclin sa cred ca au existat mai multe variante...
Cosmin,cea cu" cabina lipita de cutie " mi-o aduc aminte si eu dar din pacate cum am spus nu exista decat o fotografie pe internet...
NGABY gasisem si eu pagina cu pricina dar nu se afla decat o fotografie acolo din pacate....
Astept un raspuns de la un prieten si poate o sa avem mai multe detalii ale camionului galben de posta!
Evident Cosmin vorbim de 2 modele diferite. Stiu si eu un prieten care cauta informatii despre DAC 8130F (care mie imi pare ruda cu masina pompierilor...) insa tu vorbesti despre cea cu cabina separata care a rezistat pana aproape de 2000.
Eu mi-o aduc aminte vopsita galben, dar parca intr-un colt de memorie si rosu ?
Tocmai am primit de la Horia fotografii cu un nou cap-tractor care va deveni candva Roman Diesel. Detalierea este exceptionala pentru H0. Eu cel putin nu am mai vazut stergatoare de parbriz din mai multe bucati si asa detalii pana acum.
L.E.
Un bucurestean prin germania (fara nicio aluzie )
foto - Fritz Giemulla
nu mai stiu de pe ce site e poza.
Da si schema de vopsire este exact ceea ce vedeai pe la noi.
Primul lucru pe care trebui sa-l faci este sa inlocuiesti axa 2 care are roti simple ( nu stiu daca la Man nu cumva era liftanta ) cu o axa ( punte ) cu roti duble.
rosii au devenit mai tarziu. Una din variantele despre care vorbesc este posibil sa fie aceasta:
tot de pe http://www.automobileromanesti.ro/Roman/Camioane/
Uitandu-ma la imagine, mi-am adus aminte si de usa laterala. De ce spun variantele? Pentru ca , atunci cand venea o masina cu usa laterala pe cutie, se dadea jos un nene cu un halat lung si gri, si incepea sa imi puna in brate sacii din panza verde ( saci grei, cu banii pentru pensii sau salariile pentru C.A.P.), legati cu sfoara si sigilati cu ceara si stampila. Cand cutia nu avea usa laterala, descarcarea se facea, evident, pe usile din capat.