Trenuri din Rusia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
zdravstvujt'e tovarasi!

De admirat mama Rusie pana si la muzeu au peronul la nivelul vagoanelor, un ex. de luat in seama de ai nostri C.F.R. au incercat ceva in Gara de Nord la peronul 2-3 dar cum o minune nu tine decat 3 zile :roll:
 
Un exemplu de portofoliu al construcţiei unei că’i ferate interesante.
The Circum Baikal Railway Construction<i></i>

The Circum-Baikal Railway is a historical railway in the Irkutsk region. It runs along the Northern shore of the Southern extremity of the lake from the town of Slyudyanka to the Baikal settlement. It is one of the picturesque sights of the area around Lake Baikal.

baikalroadconstruction2-33.jpg


http://englishrussia.com/2012/04/04/the-circum-baikal-railway-construction/
 
N-am ce comenta...
New Trains For Moscow And Eastern Europe<i></i>

Let’s look at the new subway cars 81-760 that have just begun to be used in the Moscow subway, diesel trains DP-S produced for Serbian railway and “Rusich” vehicles that were unexpectedly found in the subway of Sofiа!

newtrains002-11.jpg


http://englishrussia.com/2012/04/30/new-trains-for-moscow-and-eastern-europe/
 
La fel ca mishu nici eu nu am ce comenta.

Siemens' Wien plant has completed the first of 200 sleeping cars which Russian Railways ordered in July 2009 for use on services to western Europe.
Designed for 200 km/h and meeting RIC standards for use on the rail networks of UIC members, the cars will swap bogies at the breaks of gauge.
TMH's Tver plant will produce the 1520 mm gauge bogies and undertake some assembly work.
http://www.railwaygazette.com/nc/news/single-view/view/gauge-convertible-sleeping-car-rolls-out.html

tn_ru-rzd-siemens-sleepingcar.jpg


Mai multe imagini aci:
http://foto.rg.ru/gall/74948b72?2
 
Moscova-Nisa

http://www.youtube.com/watch?v=ooKhL22CZD8
 
Ce-nseamn㒠s㒠înţeleag㒠omul/turistul c㒠nu destinaţia e scopul, ci DRUMUL însuşi e distracţia... Ce-nseamn㒠ca o companie de cale ferat㒠s㒠investeasc㒠într-un asemenea tren pe o asemenea rută’. Sunt sigur c㒠trenul nu are constant un grad de ocupare prea avantajos, dar s㒠ne gândim ce imagine îşi face RZD cu un asemenea serviciu.

Și ce naşe au... ;-)

Mulţumim frumos pentru referinţă’!
Exciting tour to the Chelyabinsk Station<i></i>

între timp, cei de la englishrussia ne mai ofer㒠câteva imagini de pe la ei... Stau şi m㒠întreb, cel care a avut acces la toate locurile din fotografii, oare ce ”autorizaţii” a avut???

chelyabinskstation001-23.jpg


http://englishrussia.com/2012/05/13/exciting-tour-to-the-chelyabinsk-station/
 
buna,
Sunt sigur c㒠trenul nu are constant un grad de ocupare prea avantajos, dar s㒠ne gândim ce imagine îşi face RZD cu un asemenea serviciu.

stai linistit mishule, ca am ocazia de a-l vedea pe cel de Paris aproape saptamanal cand e deturnat pe la noi si la 10 WLABmee62 si WLSRmee62 (cele normale si cele de lux cu dus, toate tip DWA) si un WRmnouz PKP, trenul este aproape plin.

trebuie sa va dati seama ca in Rusia de o decada exista o clasa mijlocie-superioara cu veleitati europene care nu este legata doar de jeepuri precum cea de pe meleaguri carpatine...
 
Tine si de dorinta Rusiei de a arata ca poate, ca are cu ce.Isi permite sa il tina si fara sa aiba profit neaparat.
Am vazut un reporatj cu acest tren si pe o preluare Deutsche Welle.
 
Cu ocazia CE de Futbal! ;)

http://englishrussia.com/2012/06/14/special-peresent-for-euro-2012-guests/


S-A CORECTAT
 
Unii colectioneaza in Austria avioane vechi. In planul doi ceva care circula pe sine.
http://static.panoramio.com/photos/large/75791527.jpg
 
Where steam trains rest

In the 1940s this station was the largest rail yard in Moscow. Today it is the only Moscow depot where they still have facilities for steam trains maintenance.

locodepot002-26.jpg


http://englishrussia.com/2012/08/13/where-steam-trains-rest/

///

Tot pe lâng㒠Rusia, dar în Ucraina.
Huge Quarries of Ukraine<i></i>

The mining and refining facility we are visiting today is the largest producer and raw material exporter of metallurgical plants in Ukraine. The main quarry is huge in size.

miandrefplant006-55.jpg


http://englishrussia.com/2012/08/13/huge-quarries-of-ukraine/
 
1. S㒠înţeleg c㒠locomotiva e o diesel electrică’, în sensul c㒠se alimenteaz㒠şi prin catenară’, dar are şi motor independent diesel?

2. Se pare c㒠tehnica de care ruşii erau atât de mândrii nu e chiar cea mai bună’!
Pe vremuri, în cariere de acest gen vedeai BELAZ, acum vad Caterpilar. E drept ca sunt ucraineni, dar BELAZ avea fabrica in Ucraina.
 
1. S㒠înţeleg c㒠locomotiva e o diesel electrică’, în sensul c㒠se alimenteaz㒠şi prin catenară’, dar are şi motor independent diesel?

Eronat...principiul locomotivei Diesel - Electrice este cu totul altfel...si anume..asa pe scurt...
Un motor Diesel antreneaza un generator electric care produce curent - curent care la randul sau este folosit pentru antrenarea unor motoare electrice prin care se realizeaza de fapt miscarea locomotivei si implicit a materialului rulant .
Locomotivele diesel hidraulice au principiul de functionare pe baza unui motor diesel ce antreneaza un generator hidraulic care antreneaza apoi osiile boghiului .
Deci NU exista locomotiva Diesel si electrica care sa functioneze pe baza ambelor principii...
 
Big_boy a spus:
1. S㒠înţeleg c㒠locomotiva e o diesel electrică’, în sensul c㒠se alimenteaz㒠şi prin catenară’, dar are şi motor independent diesel?

Eronat...

Cunosc principioul de funcţionare.

S㒠m㒠exprim altfel:

Observ c㒠în acea carier㒠este catenară’.
Observ c㒠vagoanele se încarc㒠prin caderea materialului dintr-o cup㒠de excavator.
Observ c㒠catenara este in zona de încarcare tras㒠de lâng㒠linie, ca s㒠se poat㒠efectua încarcarea.
Observ c㒠locomotiva pare a merge cu pantograful coborât, dar într-o poza apara ca fiind ridicat.

Deci în partea în care nu are acces la catenar㒠cum funcţionează’? Cu acumulatori sau diesel?

Deci este o locomotiv㒠eletrico cu acumulatori sau cu motor diesel si electric?


Sper c㒠m-am fă’cut înţeles.
 
interesantul a spus:
1. S㒠înţeleg c㒠locomotiva e o diesel electrică’, în sensul c㒠se alimenteaz㒠şi prin catenară’, dar are şi motor independent diesel?

2. Se pare c㒠tehnica de care ruşii erau atât de mândrii nu e chiar cea mai bună’!
Pe vremuri, în cariere de acest gen vedeai BELAZ, acum vad Caterpilar. E drept ca sunt ucraineni, dar BELAZ avea fabrica in Ucraina.

Salut! Mulţumesc pentru întrebă’ri! în ziua de astă’zi, toat㒠lumea vorbeşte, puţini mai sunt cei care ”îşi mai pun întrebă’ri”. Pă’cat...

în fine, locomotiva este de tip ПЭ2Ðœ, este electric㒠100% şi se alimenteaz㒠de la o reţea de 1,5 sau 3 kV c.c. Au fost construite la uzina de locomotive electrice din Dnepropetrovsk (Днепропетровский электровозостроительный СавОд (ДЭВЗ)). Nu cunosc cât este tensiunea la acea carier㒠din Коркино (Corchino). Oricum, performanţele locomotivei sunt impresionante: 680 kN forţ㒠de tracţiune, putere maxim㒠de 5460kW/3000V (motoare de tracţiune DT-9H).

Mai multe informaţii, aici: http://trainshistory.ru/lokomotivy/tyagovye-agregaty/tyagovye-agregaty-pe2m-pe2u.html .

Nu, nu este o locomotiv㒠duală’. în acea carier㒠nu exist㒠decât locomotive de tipul prezentat mai sus, în ce poz㒠aţi vă’zut c㒠nu exist㒠catenar㒠şi locomotiva este cu pantograful coborât?

///

Cât despre punctul 2... Sunt uimit de ce basculante fac cei de la BELAZ ( http://www.belaz.by/en/catalog/products/dumptrucks/7560 ) şi nu înţeleg de ce acea min㒠a optat pentru Caterpillar. Comisioane? Service mai bun? Cine ştie...
 
Big_boy a spus:
1. S㒠înţeleg c㒠locomotiva e o diesel electrică’, în sensul c㒠se alimenteaz㒠şi prin catenară’, dar are şi motor independent diesel?
Deci NU exista locomotiva Diesel si electrica care sa functioneze pe baza ambelor principii...

Domnule Big_boy, priviţi aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Electro-diesel_locomotive

http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/sbb-cargo-electro-diesel-shunter-unveiled.html