Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@maus5 @florrin12 @adrian78hd - cu o mica intarziere, raspunsul !

http://www.flickr.com/photos/dr2005/6847256396/


Ps: "mea culpa" - am facut rocada cu cele doua cifre :lol:
 
Cvadrupl㒠tracţiune de H-uri surprins㒠la Bucureşti Sud cu o navet㒠de vagoane goale Fabls descă’rcate la Fabrica de Sticl㒠Bucureşti - Stirom (LDH125-458, 81-0815-1, 81-0724-0 şi... totuşi... exist㒠un intrus. îl bă’nuiţi care este?). Da-da-da, ştiu, nu e cvadrupl㒠tracţiune (tră’gea doar GeFeR-ul cu 81-0724-0), dar sunt H-uri la puterea a 4-a! 8) 2 mai 2012<i></i>

81-0724-0%20-%3D-%2002.05.2012%20-%20Bucuresti%20Sud.jpg


81-0724-0%20-%3D-%2002.05.2012%20-%20Bucuresti%20Sud%20-2-.jpg


Cvadrupla%20tractiune.jpg
 
Intrebare pentru cunoacatori a se citi pentru cei care lucreaza in domeniu: functioneaza ok o astfel de situatie de tractiune?
Ar functiona mai bine, sau la fel, evident fiind mai putin comoda situatia in care o parte doua din hidraulice de exemplu sunt in fata garniturii, una la mijloc, alta la coada?

Tractiune cu 2 DA uri, una in fata alta la mijloc la vagoane cu pietris am vazut.
 
Mai sus scrie ca trage doar un H.

Dar daca luam teoretic situatia pusa de tine se poate sa faci tractiune si cu 4 H-uri in fata trenului. Se baga intermediare si impingatoare in situatii in care nu vrei sa se rupa trenul sau cand vrei sa urci pante. Daca merge trenul la plat nu e nevoie sa intercalezi nici o locomotiva, poate doar impingatoare in caz ca ai tonaj mare.
 
Unul din cele sase trotuare rulante, trei dus, trei întors de la peronul 1 al Garii de Nord. Va face legatura intre Gara de Nord si Pasajul Basarab.

Marti 15 Mai:
 
sogard_2003 a spus:
Mai sus scrie ca trage doar un H.

Dar daca luam teoretic situatia pusa de tine se poate sa faci tractiune si cu 4 H-uri in fata trenului. Se baga intermediare si impingatoare in situatii in care nu vrei sa se rupa trenul sau cand vrei sa urci pante. Daca merge trenul la plat nu e nevoie sa intercalezi nici o locomotiva, poate doar impingatoare in caz ca ai tonaj mare.
Este total neinstructional daca este un tren in circulatie.Daca e la manevra,e altceva...
Regulament 006 a spus:
§.1. Modul de aşezare a locomotivelor de tracţiune în circulaţia trenului
Art.6.
...
(3) Remorcarea trenurilor de marf㒠se face cu una pân㒠la trei locomotive aşezate în capul trenului, la care se mai pot ataşa una sau dou㒠locomotive intercalate şi una locomotiv㒠împingă’toare legat㒠sau nelegat㒠la tren şi frână’.

§.3. Aranjarea în trenurile de că’lă’tori şi de marf㒠a locomotivelor care nu sunt în acţiune
Art.36. (1) Locomotivele care nu sunt în acţiune se vor aranja în compunerea trenurilor astfel:
...
b) în trenurile de marf㒠numai în prima jumă’tate a trenului, cuplate cel mult dou㒠între ele sau despă’rţite între ele prin grupuri de vagoane cu un numă’r minim de 12 osii; dac㒠trenul este remorcat cu o singur㒠locomotiv㒠în cap se admite ca cel mult dou㒠locomotive ce nu sunt în acţiune, s㒠fie aşezate imediat dup㒠locomotiva de remorcare a trenului.
 
Trotuarul rulant nu ajunge pina in gara.
Pentru ce nu demoleaza sandramelele alea de la peronul 1 (e acolo o frizerie, o tiganie a ciocanarilor,) msi sa ajunga peronul pina la opritorul fix cum ar fi normal.

Pare a fi o spalare de bani.
 
Trotuarele rulante mai lipseau din Gara de Nord....acum toata gara este perfecta, un model european demn de urmat. :roll:
 
Pai nu sint trotuare rulante in Gara de Nord.

Doar intr-o margine.

Mergind de la opritorul fix spre Basarab, pe partea stinga sint citeva sandramale, abia unde se termina alea cam la jumatatea peronului daca nu mai bine, pe linga gard incep trotuarele mobile.
 
Hmmm...


http://mt.ro/nou/_img/documente/pp/proiecte_prioritare_MTI_FEROVIAR.pdf

http://www.mt.ro/nou/comunicate.php?id=174

Totodata iata ce spun oamenii:

http://www.adevarul.ro/actualitate/Arad-_Omul_de_la_linia_a_doua_0_704329880.html

In ziar se pomeneste despre trenuri de marfa care tranziteaza Aradul cu materiale pentru modernizare…asta confirma faptul ca se incep lucrarile de modernizare…

Dar inttrebarea este: de unde vin materialele, din import ? Daca da de ce oare ?
 
@sogard_2003 - o ce veste minunata :lol:

Se intra in pregatire pt a se moderniza o statie importanta de cale ferata cum este Târgovişte 2012-2014 ?! 8)
 
Am vazut in weekend pe Valea prahovei locomotiva electrica Siemens de la Cargo Trans Vagon, stie cineva daca trece des prin zona , are program fix ?
 
Nu are program fix martea trecuta amandoua au venit cu un tren de carbune dinspre Port spre Curtici depinde cum le intra trenurile in tara
 
Pacat, sambata era cu platforme goale tot ale CTV-ului si cobora de la Sinaia spre Campina. Ar fi fost frumos de pozat daca era cu program fix, asa cred ca trebuie sa te duci la vanatoare :D
 
Duminica, IC 531 (in care ma aflam) a reusit performanta sa acumuleze 5 ore de intarziere intre Brasov si Cluj. Motivul: o furtuna scurta, dar serioasa, intre Apata si (prevestitorul semnalului de intrare in) Augustin. Efectul: pantograful EA-ului distrus si linia de contact rupta pe firul I. Bonus: niscaiva copaci cazuti peste linia de contact, la iesirea din Apata. Ca urmare, circulatia a fost intrerupta 5 ore pe ambele fire intre Apata si Augustin.

Cateva imagini:




Prima drezina venita sa "deznoade firele":


A doua drezina care remedia problemele de la iesirea din Apata (firul II):


Chit ca am acumulat 5 ore de intarziere, s-au miscat destul de bine cu remediatul. A durat un pic pana la sosirea locomotivelor de ajutor (din Brasov; un DA pentru tras trenul inapoi in Apata si un EA care sa o inlocuiasca pe cea cu pantograful rupt), pana cele doua drezine (una venita de la Rupea si una de la Brasov) au rezolvat problemele, dar partea buna a fost ca aia de la vagonul restaurant au epuizat in 2 ore tot stocul de bere si de apa pe care l-au avut (fireste ca odata cu ruptul firului de contact s-a dus si climatizarea din vagoane). Btw, surprinzator, au o bere tare buna la restaurant :D

Nu tocmai distractiv a fost pentru cei din IR 1746, care - initial cu 1 ora intarziere - a fost oprit in Racos, unde a ajuns fix inainte de ruperea firului. Cred ca in final a ajuns in Brasov cu vreo 7 ore de intarziere.