CFR 43 lucru manual

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

ciufuliciboy

Member
23 Decembrie 2011
20
0
Bcn
LOCATION
Bcn
Mai avem de lucru la detalii.
Scara H0
In realitate arata mai bine.

56554017.png


90936224.png
 
Bravo. Felicitari pentru lucrarea inceputa.
Incearca sa folosesti o sirma mai subtire pentru detalii (minerul usii camerei de fum).

Spor maxim.
 
andrei_nsts a spus:
Bravo. Felicitari pentru lucrarea inceputa.
Incearca sa folosesti o sirma mai subtire pentru detalii (minerul usii camerei de fum).

Spor maxim.
Mersi de sfaturi.
Nu am nici o locomotiva ca sa o masor si nu stiu catti mm sunt intre tampoane in orizontal si cati mm sunt de la sina pana la tampoane in vertical.
Daca cineva are o loco si imi da datele ii multumesc in avans.
Coly
 
LDH a scris cate ceva mai demult....

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3448&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Dimensiunile de care am nevoe nu se pot scoate de acolo.
Am nevoe de masuratorile facute pe o locomotiva H0 reala si nu o am.
Banuesc eu ca sunt 18mm intre tampoane si 12mm de la sina la tampon dar nu sunt sigur. Cu locomotiva pe masa, nu pe sina, sunt 13mm de la masa la tampon.
 
Ba poti. Iei desenul si il printezi. Apoi ii masori elementul considerat standard (un tampon, o roata) si dupa te raportezi la el.
 
pe materialul rulant actual, distanta intre tampoane este de 20,11 mm (1750) si de la sina la tampon de 12 mm (1060-1065)....
 
Felicitari pentri initiativa.
Orice actiune demarata in acest sens este un lucru bun.
Atentie mare la detalii, deoarece la aceasta scara, finetea impusa reperelor este una deloc neglijabila.
 
[broken link]

Iar aici se vede cum arata locomotiva asta in 1875. Un cos diferit si cateva detalii un pic...altfel.
 
Orice detaliu e binevenit.
Am mai adaugat detalii ( faruri , tevi ) dar punem poze in weekend .
Daca iese bine o sa fac si versiunea originala.
Se pare ca locomotiva Calugareni s-a fabricat doar pentru ro ca nu am mai gasito pe nicaieri pe afara si nici ceva asemanator .
 
Locomotiva noastra este intr-adevar un unicat, fiind unica supravietuitoare printre surorile ei, adica locomotivele fabricate de defuncta uzina Canada Works, Birkenhead.
Insa e putin exagerat sa spunem ca s-a fabricat numai pentru Romania. Este o imbunatatire a tipului denumit generic "Jenny Lind" devenita, prin adaugarea unei osii cuplate, o locomotiva cu formula osiilor 2-4-0 foarte obisnuita pentru Marea Britanie in momentul respectiv. Uite aici:

http://museumvictoria.com.au/collections/itemimages/154/294/154294_large.jpg

o locomotiva foarte asemanatoare, produsa de Beyer Peacock pentru Australia.

Uite aici: http://bp1.blogger.com/_tzct3ollu90/RfyMLgVlEzI/AAAAAAAAA_M/2DwvTvREQaA/s1600-h/19.jpg
No. 53 Lancashire & Yorkshire Railway.

http://bp0.blogger.com/_tzct3ollu90/RfyKmQVlEsI/AAAAAAAAA-U/NdfeAgFxUM8/s1600-h/11.jpg
No. 31, Lancashire & Yorkshire, tragand dupa ea un tender-vagon salon de inspectie. Locomotiva a a fost construita in 1865 si retrasa in 1896.


Uite-o si pe asta:
http://chasewaterstuff.wordpress.com/2010/06/30/steam-locos-of-a-leisurely-era-lnwr-jumbos/lnwr-2-4-0-improved-precedent-2186-lowther/

LNWR 2-4-0 Improved Precedent 2186 Lowther. Mai vrei? ;-)
 
Lucrarea dvs. este o incantare pentru mine. Si eu sunt amator de constructii din alama si apreciez foarte mult faptul ca ati reusit sa construiti aceasta locomotiva folosind aparent numai tehnici traditionale. Vopsita, locomotiva arata foarte bine. Sunt curios cum veti continua cu partea de sasiu si mecanica rotilor. Aveti roti? Veti motoriza locomotiva? Voi urmari cu placere progresele dvs.
Spor la lucru!
 
Am terminat sasiul cu roti cu tot dar inca nu am pus bielele , detaliile si nu e vopsit .
Nu am decat un dremel si pile .
Motorul o sa il pun in tender ca in locomotiva am ars unul cu sasiul vechi . In tender am mai mult loc si nu trebuie sa umblu la locomotiva ca sa il pun la punct.