Colectia CFR Horia Radulescu- scara N

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
De placut place, dar te rugam sa te apropii mai mult de vagoane sa vedem si detaliile.
La capitolul tractiune Un Co-Co romanesc ar fi visul N-istilor. Daca la capitolul cutie problema e ca si rezolvata, marile probleme apar la suspensie , adica realizarea ei. Boghiurile la fel au si acestea niste detalii care cer un minim vizibil, care aparent e imposibil de realizat.

Cel mai mare impediment ar fi inscrierea generoasa in curbele stranse ale N-ului. Asta pentru ca o posibila montare a suspensiei pe cutie iese din discutie (model "imprumutat" de la rudele HO) .

Mai ramane o intrebare, cum legi locomotiva de vagoane ? Cum se poate monta cupla enorma a N-ului pe o locomotiva atat de lunga ?
 
Buna,

Problema cu cupla nu se pune, se va face ca la Ae 6/6 Fleischmann sau orice locomotiva lunga - o culisa cu prindere normata si arc!

Ca sasiu la o EA pe N s-ar putea folosi un sasiu de BR250 DR / 155 DB Minitrix, care are ampatamentul corect.

De fapt nu ma gandeam la EA, ci la "GM", DA-ul modernizat, pentru ca asa ceva asigura tractiunea la R662 cel putin de la Iasi incolo... ;-)
 
GM-ul s-ar putea sa fie ceva mai usor de realizat datorita geometriei carcasei. Problema apare iar pe dedesubt. :) Ce faci cu boghiurile ? de unde le scoti si cum realizezi mastile lor ? Spitele rotilor intra in discutie ?
 
da , ai dreptate insa singurii care fac in acest mement modelul ar fi cei de la Fleischmann. Cand te uiti la cat costa parca nici nu l-ai cumpara dar sa il modifici. :(
 
Alt mail de la Horia cu ultimele realizari CFR.

WRmz 88-96



Automotor seria 79 - ex DR/DB Ferkeltaxen

 
Multe multumiri in directia Iasiului pentru postare! ;-)

Ramane de precizat ca WRmz 88-96 ex WRmz137 DB AG este un model Fleischmann ameliorat cu piese decupate cu laserul si boghiuri MD362 de la LSModels (pentru a fi la o inaltime corecta) iar "purcelusii" seria 79 sunt modèle statice DelPrado preparate dupa aceleasi retete si vopsite toate bineinteles dupa original... Inmatricularea la seria 79 va urma!
 
Rugaminte de la Horia sa pun ultimile vagoane CFR realizate recent.

CFR_A19-50_Hellblau


CFR_B20-50_Hellblau


CFR_B20-50_Hellblau


CFR_B20-50_Originallack


CFR_B20-50_Schrg


CFR_B26-26_Hellblau


CFR_B26-26_Originallack


CFR_Bc59-50_Dunkelrot


CFR_Bc59-50_Grau-Blau


CFR_Bc59-50_Originallack


CFR_Bc59-50_Schrg


CFR_Seria79_1


CFR_WLABmee_71-31_016


Unele vagoane au fost doar modificate si vopsite, unele au fost inscriptioante partial iar unele sunt gata.

Mai multe ne va zice Horia cand va intra pe forum.
 
Buna,

Multumesc mult lui Florin pentru postare.

Ar fi multe de spus despre modele - la unele sunt completari de facut atat la inscriptionare cat si la vopsire.

Macar ma pot lauda ca am un B 26-26 in schema originala din 1984-85, ceea-ce pe H0 nu exista ;-)

Am incercat sa apropii modelele de baza cat mai mult de vagoanele reale CFR, modificand acoperisurile (aeratoare), grilele de pe lateral, etc. Socotind cat de "mari" sunt (cam 145mm peste tampoane) eu sunt multumit de treaba.

Ar mai fi cateva conversii facute intre timp, un AB 39-50 albastru deschis si un Bmee 21-80 in schema originala rosu inchis cu acoperisul gri deschis si inmatricularea veche, insa pe acestea inca nu am avut timp sa le pozez.

Sper sa va placa,
 
Trimiti berea incoace!
Horia_Radulescu a spus:
Macar ma pot lauda ca am un B 26-26 in schema originala din 1984-85, ceea-ce pe H0 nu exista ;-)

Ce sa zic... ce sa facem daca vopsitorul sef are alte preocupari :fluierat:
O sa avem si noi pe HO anul acesta 26-26 in schema originala.

Pe cand vagoane seria 76 si 83 ? Vad ca esti plin de Y-uri, baga la productie un BAR BISTRO sa avem pt Dacia.
 
Hehe... Tot la bere te gandesti ;-)

Pentru "Dacia" avem déjà WRmz 88-96, ca doar Fleischmann face versiunea din 2010-2011.

Insa intr-adevar, ceva 19/20/89-76 nu ar strica, pentru ca acel 20-76 facut de mine acum 5 ani cu mijloacele vremii nu mai e de actualitate...

La Y/B prioritatile sunt A si AB: schema originala, schema albastru indigo, un A rosu (033? ;-) ) sau cu dunga (058? 063?).

Dupa aceea va veni si randul "familiei" Alstom, insa cu compromisuri la geamuri.

Ar mai trebui si o cuseta RoLa, insa 000 pana la 002 adica cele care au inca geamuri ghilotina.

Mic off-topic: sunt tare curios cate seturi "Dacia" de la Fleischmann se vor vinde pe meleaguri carpatine...
 
Horia_Radulescu a spus:
Mic off-topic: sunt tare curios cate seturi "Dacia" de la Fleischmann se vor vinde pe meleaguri carpatine...

Iti zic eu ca mai putine ca afara :( Apropo de asta ai idee cand apar ?

Vagoanele le-ai facut pentru tine sau vrei sa faci o mica produtie pentru diversi pasionati ?
 
Buna Sorgard,

Seturile "Dacia" vor fi livrate probabil in septembrie-octombrie, dupa planning-ul actual.

In ceea-ce priveste vagoanele din colectia mea, cele mai multe au fost facute in 2-3 exemplare, din care am pastrat cate unul si restul au fost vandute sau date in dar. Sa fac altele pentru vanzare la "pasionati" nu ar fi o problema, insa avand in vedere reactiile pe care le-am avut din RO atunci cand am anuntat preturile acestora, unele la limita mitocaniei, nu cred ca este realist.
 
Horia_Radulescu a spus:
Buna Sorgard,

Seturile "Dacia" vor fi livrate probabil in septembrie-octombrie, dupa planning-ul actual.

In ceea-ce priveste vagoanele din colectia mea, cele mai multe au fost facute in 2-3 exemplare, din care am pastrat cate unul si restul au fost vandute sau date in dar. Sa fac altele pentru vanzare la "pasionati" nu ar fi o problema, insa avand in vedere reactiile pe care le-am avut din RO atunci cand am anuntat preturile acestora, unele la limita mitocaniei, nu cred ca este realist.

Intr-un fel e bine ca asteptam pana la toamna, asta pentru ca mai punem un banut deoparte pentru minunatele bijuterii.

Legat de preturile date de tine nu cunosc amanunte, cred ca important pentru "clientii" din ro e sa inteleaga ca orice faci la comanda are un pret pe masura, lucru absolut normal de altfel. Este pacat ca nu ai piata de desfacere pentru ca ceea ce faci e cu adevarat maret si probabil o miniproductie de serie ar fi mai avantajoasa pentru toti. Dar... c'est la vie !

Sper ca intr-o buna zi sa apuc sa vad modele romanesti la N ... asta pentru placerea retinei :D

O intrebare : Pe cand un Co-Co la N ? :cafea: Ti-ai pus vreodata problema sa realizezi asa ceva ?
 
Buna Sorgard,

Nu "e pacat" pentru ca oricum timpul meu este limitat si prefer sa lucrez la viteza actuala, sa produc putin si de calitate si sa vand scump. Asa am doar clienti pasionati, instariti si multumiti de munca mea - si mie imi face placere sa muncesc si pentru ei si pentru mine.

Co' Co' inca nu, insa o locomotiva Bo' Bo' realizata cu tehnologie moderna va exista probabil inca anul asta ;-)
 
Multumesc pentru urari.

Colectia mea completa, nu numai CFR, am prezentat-o aici:
http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2486