LOCOMOTIVELE DIESEL

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si dupa atatea desfaceri si modificari am uitat un lucru important :-x am uitat sa pun un mecanic in ea :(
 
Pai pana la produsul final , locomotiva a trecut prin multe maini de modelisti :D fiecare a contribuit in felul lui
Cumparata, tunata dupa ce am cazut de acord asupra culorilor si modificarilor ce trebuiau facute , montat decodorul de cineva care stia foarte bine cum trebuie desfacuta carcasa fara a rupe clemele de prindere :twisted: cei care au acest tip de loco stiu de problema , si tot asa ....
In total 5 mil loco + aprox 2 mil modificarile + aprox 5 decodorul deci undeva pe la 12 mil produsul finit.
Eu zic ca merita sacrificul , si impreuna cu cele 4 etajate piko a iesit o garnitura CFR , chiar daca mie nu imi plac materialele mai noi de EP III am facut o exceptie de mult visata :twisted:
 
@ldh

am citit, dar e atceva. asta imi place mai mult. e o clasica!

BOGDAN I

ma intereseaza fix dungile cum au fost facute.
 
Salut!

Am vazut is eu filmuletul cu acel DA. Intr-adevar este minunat vopsita dar sunetul nu imi pare de loc asemanator cu cel al locomotivei 060 DA. O fi vreo varianta remotorizata? :D am vazut si si auzit pe viu DA-ul lui Paul si suna total diferit, ca un adevarat DA pot spune.

Toate cele bune!
Gabi
 
Modulele de sunet se pot programa cu sunetele specifice, asa si in cazul de fata, depinde de baza de date de unde s-au downloadat ele. Totodata sa nu uitam de distorsiunile din echipamentul de inregistrare si cele rezultate in urma prelucrarii de redare pe internet... :(
 
Eu am fost de la arad la razboieni ,vreo 400km cred, cu una elctrica, si mie mi-o fost un pic frica la inceput dar apoi nu mio mai venit sa cobor :D
 
Ca bine zici Rally :D
Mi-ai luat-o inainte cu explicatia :D
Sincer si eu cand am ascultat in boxe sunetul de pe net nu seamana 100% cu sunetul locomotivei HO , este parca mai gros :confused: .
 
Salut!

Imi pare rau dar trebuie sa va contrazic. Modulele de sunet ESu sunt niregistrate cu o calitate foarte mare a sunetului, dovada fiind exemplarul lui 060-EA, care reproduce cu mare fidelitate sunetele produse de locomotiva 060-DA. Sincer, mai mult seamna cu o locotiva germana, un BR 218 poate, ca suna a turbina, si dat fiind faptul ca locomotiva nu claxoneaza asa. Si credeti-ma locuiesc la 5 minute de depoul de locomotive Arad, deci le aud zilnic.

Toate cele bune!
Gabi
 
De cand imi doresc sa am si eu ce sa postez la aceasta rubrica... iar azi, in sfarsit dorinta mi s-a indeplinit. Dar inainte de toate o mica prezentare:

Daca nu ma insel, recent a fost prezentata pe forum o Ludmila produsa de BRAWA. Eu am sa va prezint tot o Ludmila produsa de BRAWA, dar aceasta este un pic mai diferita... In primul rand numarul de catalog al articolului este 0411 (nu ma intrebati de ce, mi se pare ciudat celelalte Ludmile avand seria 03xx... poate o fi existat si o serie 04xx de Ludmile). Oricum povestea ei incepe asa:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Conform planului de dezvoltarea al Germainiei de Est, dezvoltarea a inceput sase faca pe tractiune diesel, dar datorita RGW-ului, Germania Democratica a fost nevoita sa sisteze productia de locomotive disel-hidraulice si sa importe masini de putere mare din URSS (M 62, V200, clasa 120). Totusi planurile de dezvoltare necesitau locomotive care sa puna la dispozitie o putere de 2.200kW si sa poata sa circule cu pana la 140km/h.

Astfel, in 1970 Uzinele de Locomotive Lugansk introduc clasa 130. Din pacate tehnologia sovietica nu permitea incalzire electica, astfel ca locomotivele nu au putut fi folosite decat pentru transportul de marfa - pentru care erau prea rapide. Astfel a aparut clasa 131 care avea viteza maxima restrictionata la 100 km/h.

In 1972, incalzirea electica este disponibila, dar datorita conditilor nefavorabile ale linilor din teritoriul Germaniei Democratice, noua clasa 132 va avea o viteza maxima de 120 km/h. Germania Democratica isi gasise locomotiva universala, motiv pentru care devine cea mai des folosita locomotiva. In 1977 sunt produce 6 locomotive clasa 142 cu o putere de 2,940 kW dar datorita electificarii linilor principale astfel de locomotive puternice nu mai sunt necesare.

Dupa reunificare, clasa 130 si clasa 131 au fost redenumite 230, respectiv 231, dar au fost retrase la scurt timp. Clasa 132 a fost redenumita 232 si unele din locomotive au fost reconstruite in clasa 244 ( viteza maxima 140 km/h), clasa 243 ( noi motoare in 12 cilindrii) si clasa 241 (cu noi motoare de 2.940 kW).

Aranjamentul osiilor: C0 - C0
Numar cilindri: 16 ( cu exceptia clasei 243 care are 12)
Putere: 2.200 kW ( cu exceptia claselor 142 si 241 care au o putere de 2.940 kW)
Viteza maxima: 120km/h (cu exceptia claselor 130 si 244 care au o viteza maxima de 140 km/h si a clasei 131 care are o viteza maxima de 100 km/h)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

234 304-4:

Este singura locomotiva 244 vopsita in culorile Regionalbahn-ului
http://www.railfaneurope.net/pix/de/diesel/234/mint/pix.html

Prin urmare este considerata "blaue Mauritius" a DB AG-ului.



















 
Despre model ce sa vezi... arata foarte bine pentru o chinezarie :wink:

La sedinta foto inca nu avea montate accesorile, care si acum se gasesc sigilate in punguta lor.

Modelul este analog si inca nu l-am desfacut sa vad ce fel de mufa are. Din pacate achizitionarea locomotivei m-a lasat pe minus cu fondurile si un decodor nu va fi in curtea mea prea curand... noroc cu Digi 1. Oricum vreau sa achizitionez un decodor ESU si in viitor unul cu sunet... un viitor f indepartat. Cine stie poate cu excursia care va urma prin strainatate si cu apropierea zilei mele de nastere poate se indura cineva din familie si-mi ia si mie un ESU LokPilot...

Revenind la model... Este uimitor de lenta... Ii trebuie vreo 3-4 viteze sa plece de pe loc si face mult zgomot... destul de asemanator cu al unui diesel, asa ca imi puneam chiar problema daca se merita sa-i iau un LokSound :p. Luminarea noaptea ati vazut-o si voi... as fi vrut sa fie mai puternic luminata cabina... dar asta e.

Hmmm... are cineva cataloage Brawa vechi. As vrea sa stiu mai multe date despre ea...
 
face galagie?ceva nu este in regula atunci....ar trebui sa fie f. silentioasa.eu zic sa
o desfaci sa vezi ce are,eventual sa o cureti,sa vezi daca e multa mizerie pe
colector,etc..BRAWA face locomotive supersilentioase.cauta pe internet,Wikipedia
sau la www.bahnbilder.de,aici gasesti poze
 
wow! :p inca una de tinut minte....merci...pai numa´ bine ptr el,cu banii de ii
dadea pe un loksound isi mai ia o locomotiva