Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sasiul locomotivei, masiv si greu, are (si) un canal pentru trecerea firelor difuzorului pana joooos, in piesa care reprezinta rezervoarele de motorina. In concluzie, am dezlipit cu firele negre de la bornele difuzorului si le-am trecut prin canalul respectiv. Apoi am plasat cu MULTA atentie carcasa locomotivei peste sasiu, operatiune desfasurata fara incidente 8), dupa care am lipit la loc firele negre la difuzor.

Am plasat cu multa grija difuzorul in carcasa lui si apoi tot ansamblul in "rezervorul de motorina"...

... dupa care cu si mai multa grija am plasat la loc "rezervorul":
 
Pe o versiune foarte restransa a cailor mele ferate am facut probele de functionare:

Deci iata ca la Caile Ferate "La Ursu" se afla acum doua locomotive cu sunet, una cu aburi si una diesel. Daca imi reuseste restructurarea despre care povesteam aici, urmatoarea locomotiva care va primi sunet este simpatica 060 EA CFR 8)
 
Tinand cont ca aceasta a fost PRIMA mea operatie de sonorizare, pot spune ca nu a fost chiar atat de usor pe cat poate ca am facut eu sa para :mrgreen:, mai ales fiindca nu-mi place sa dezlipesc / tai / relipesc firele acestor micro-bijuterii digitale (la propriu si la figurat :D), iar detaliile de pe piesele implicate sunt multe si fine.
Sunetele modulului Dietz MicroX3 sunt absolut superbe, fapt pentru care Conducerea Cailor Ferate "La Ursu" este foarte multumita :aplauze:. Din cauza microfonului mai putin perfect al aparatului meu foto, sunetul filmarii este destul de departe de ceea ce se aude "live", dar cred ca va puteti face o idee. Mie unul imi plac tare mult sunetele franelor, cele 3rei sirene, cele doua fluiere si cele doua anunturi; nu le-am cuprins pe toate in cadrul filmarii, ca sa nu fac lung-metraj :lol:, da'poate ca voi reface filmarea atunci cand voi re(rerererere)instala versiunea completa a cailor mele ferate.
 
Langa locomotiva diesel BR216 Brawa a aparut un vagon de marfa :cool:
P1140731_Lugoj.jpg

Va pare cunoscut? :D
 
Ultima editare:
Dupa prima mea interventie, acum destula vreme :lol:, simpaticul vagon Lugoj ajunsese sa arate astfel:

... ceea ce am considerat perfect acceptabil, tinand cont ca asa am reusit sa maschez cumva culoarea aceea imposibila orange translucid a materialului carcasei (stanga-sus):

Cu ajutorul colegilor de club, vechea vopsea Revell maro lucios a fost inlaturata (destul de dificil, fiindca eu pictasem cu o pensula zdravana si in strat gros, cu simt de raspundere :D), dupa care vagonul a fost vopsit cu noua vopsea Revell maro-ruginiu mat cu ajutorul unui aerograf.
 
Mircea, lasa floricelele imprimate pe fata de masa si toarna glet. De preferat cand sotia nu-i acasa 8) . Cand vine, ascunzi masa pe undeva. Cum ramane?

Ce e asa simpatic la vagonul de lugoj? parca e din plexiglas (starea initiala). Plus ca putea zgaria orizontul cu asemenea nituri :D
 
Vali, e vorba de nostalgia vremurilor; valoarea materiala a acelui vagon este sub unitara, insa valoarea sentimentala, cine stie... in acele vremuri de restriste, ne bucuram la orice avea tampoane...
 
Asa e, dar langa o piesa din vest nu arata nicicum. Nu iese amestecul. Trebuie sa vezi ceva la un model, Lugoj a facut jucarii. Viitorul e in fata.
 
Ai dreptate obiwan insa operatiunea in sine e reusita avand in vedere ce oferea initial vagonul, este un extreme makover reusit, ca model insa, fara implicatii personale, este modest. Ursuletul din copilarie este cel mai bine realizat pt cel care i-a scos ochii, blana, etc. deci nu cred ca are rost sa-l introducem in caruselul comparatiilor riguroase cu modelele feroviare actuale. Dincolo de standardul actual de calitate e de apreciat si munca nostalgicilor pe care sincer dupa ce m-a pufnit un ras de dispret am inceput s-o apreciez....
 
Mulțumesc pentru aprecieri!
Într-adevăr, vagonul în sine nu e cine_știe_ce, însă valoarea sentimentală este cea care primează aici. El va face parte din trenul mixt old_timer, alături de cele 4atru vagoane Piko (3rei de calatori si unul de poștă), care va fi tractat de venerabila bunicuță BR64 Guetzold. Vorba unor simpatici colegi de forum: "babă, babă, da'dacă-i iubita din tinerețe..." :D
 
Ultima editare:
Va mai amintiti de simpatica BeRe244 Piko, care acum cativa ani s-a aflat in componenta cailor mele ferate?
HPIM4845_E244_800.jpg

HPIM4182_Piko01_800.jpg

HPIM4183_Piko02_800.jpg

HPIM4184_Piko03_800.jpg

A fost vanduta impreuna cu garnitura de 3rei vagoane modernisierungs Piko pe care le aveam la vremea aceea, in vederea obtinerii de fonduri pentru o alta achizitie :D, dar n-am renuntat la ideea de a avea o astfel de locomotiva la caile mele ferate. Astfel, acum am versiunea Roco, dotata cu un motor cu 5inci poli & doua volante, interfatza digitala, lumini bicolore 3alb/2rosu cu becuri (care, bineinteles, vor fi inlocuite mintenaş cu LED-uri :D), mecanisme close-coupling etc. O incantare! :aplauze:
 
Ultima editare:
Intorcandu-ma eu la serviciu (eh... si ce daca a trecut acest concediu?! va urma... urmatorul :D), am avut marea surpriza sa constat ca "Happy Birthday to Me" inca nu se incheiase, respectiv... am gasit pe claviatura computerului meu un micutz cadou de la colegii mei:
P1160129_cadou_colegi_birou.jpg

Este un foarte simpatic suport pentru cana mea de ceai/cafea, care-mi place tare mult :aplauze:
 
Ultima editare:
Acum trebuie sa primesti o aburoasa de la Inglaterra ca sa fie-n ton ;-) Cam tarziu, dar nu prea am fost pe faza cu ziua de nastere, La Multi Ani si multe expo reusite!!!
 
Multumesc tuturor pentru urari! Cu proxima ocazie imi voi face rost de o cana in ton cu suportul 8)
Revenind la activitatile desfasurate de catre colectivul Cailor Ferate "La Ursu", inca o locomotiva se pregateste de sonorizare. Care anume? Aveti putintica rabdare (cum bine zis-a Caragiale), veti auzi curand ;-)
Intre timp, poate ca va (mai) intereseaza acest anunt referitor la o mica restructurare :fluierat: