Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
O aparitie indedita la noi in tara, Euroturk Express Bonn - Cerkezköye (Istanbul)

http://www.youtube.com/watch?v=x50dDXad_E8&feature=feedlik

Vagoanele:
http://www.euroturkexpress.com/PageDetail.aspx?PId=13

Plecarile si sosirile:
http://www.euroturkexpress.com/Default.aspx

Vagoanele au fost cumparate de la OBB, stiu ca un numar de 15 cusete au fost vandute, de asta uneori pe Dacia vin alte tipuri de vagoane, respectiv Bcmz-uri.
 
Mda, adica turcii isi pun masinile pe vagon, urca la cuseta si la drum.

fain, dar de ce il trage Servtransul, are regim de marfar?

Dar 400 de minute intirziere?
 
DanTm trenul circula in Romania pe trasa de operator privat de marfa de aia vine cu masina de Servtrans.Odata ce vine pe trasa de marfa bineinteles ca are rangul cel mai mic va da prioritate la celelalte trenuri
 
48 de ore este destul de mult.
Am cerut un bilet cu 2 adulti, 4 copii si o masina mic㒠(marimea unei familii de turci tână’ră’).
Total 2246 Euro, la care se mai adaug㒠pă’pica de pe drum, sucul la copii, etc...
Iar cu avionul Lufthansa, am fă’cut o că’utare pe net şi mi-a dat de la Dusseldorf la Istambul cu tot cu taxe 1476,22 Euro
Cu avionul la cantitatea asta de persoane ieşi cu o economie de 800 de euro, cu care îţi închiriezi în Turcia o maşina pe 3 luni, dar faci numai 4 ore nu 48 de ore.
Avantajul trenului e c㒠poţi că’ra la bagaje cu cadouri de rupi maşina/trenul, şi nu plă’teşti taxa de greutate, pe când la avion te rupe cu 1 pân㒠la 10 euro/kg (depinde de companie) suprataxa pe bagaj.
Al doilea avantaj al trenului este faptul c㒠au şanse mici să’-şi lase oasele prin Serbia/Bulgaria rupţi de oboseal㒠dup㒠2-3000 km de condus, cu trenul ajungând întreg şi mai odihnit în patria mamă’.
Tare ideea turcilor.
Poate se gândesc şi ai noştri la o navet㒠Madrid-Bacă’u-Chişină’u
 
Vagoanele de calatori trebuie sa fie neaparat la siguranta, asadar manevreaza in Videle sau intra pe racordul Radulesti si schimba acolo locomotiva?
 
De la Bonn la Istanbul :
13;20;27 august - zilele de sambata

De la Istanbul la Bonn:

16;23;30 august - zilele de marti.

Si tot asa si in lunile urmatore.
 
adrian78hd a spus:
DanTm trenul circula in Romania pe trasa de operator privat de marfa de aia vine cu masina de Servtrans.Odata ce vine pe trasa de marfa bineinteles ca are rangul cel mai mic va da prioritate la celelalte trenuri

Domnul meu, aberati !

Nu are nici o legatura locomotiva cu rangul trenului, poti face contract de tractiune la un tren cu orice OTF cu licenta de transport feroviar de calatori.
Servtrans Invest are o astfel de licenta.
Cei de la Mav de Rusalii, daca tii minte, au fost dusi pe sighisoara de un EA al Transferoviar Grup.

Aceste trenuri circula in rangul III.
 
Cugetare fara poze

Incetisor incetisor, drumul de fier catre Predeal din directia Bucuresti incepe sa prinda contur. Ieri am coborat din Predeal cu IC532 pana in Bucuresti Nord.

De pe traseu, in predeal am stationat 10 minute desi nu a venit nici un tren de jos singura explicatie ar fi dezlegarea locomotivei de ajutor.

La Sinaia am stat iar vreo 8 - 10 minute ca sa urce trenul cu vagoane DB si cu Ludmila in capat.

La Valea Larga am asteptat 4 minute un tren rapid sau IC.

In cele din urma inainte de Campina cu vreo 8 kilometri am inceput sa acceleram.

Campina am traversat-o cu 60 km/h

Acceleram si ajungem cu 12 minute mai devreme in Ploiesti Vest. Recuperam timpul castigat prin stationare 12 minute + 3 minute de garare normala.

In cele din urma ajungem in Bucuresti CULMEA cu 3 minute mai devreme.

Eu zic ca e o imbunatatire si sper ca la toamna sa se reduca semnificativ timpii de mers.

Despre drumul de la Teius la Brasov nu zic nimic ca e dezastru.
 
Ai facut cumva poza/notat compunerea trenului? Ma intereseaza ce vagon Business era in compunerea IC-ului 532.
 
Dupa 5 zile de festival si bere numai la compunere nu am mai avut rabdare sa ma uit. te pot ajuta daca imi zici care sunt diferentele caci azi am vazut ca exista business standard si business exclusiv. care e diferenta intre cele doua ?
 
50 53 85-76 004-4

Business Exclusiv.
Fotolii de piele, ecrane LCD, spatiu generos.



Business Standard.
Fotolii cu material textil.





Zona Bar:



Fac prezenta la aceste vagoane, trebuie sa fie 8 bucati. Cand mai ai ocazia te rog sa notezi seria de la vagon/vagoane.
 
Aaa nici nu stiam ca cele doua tipuri sunt in acelasi vagon ! E posibil sa il pozez duminica ! Daca o fac promit ca iau la puricat fiecare vagon in parte ! Mersi mult pentru pozele postate.

Amicul meu care a calatorit vineri cu acest vagon a fost dezamagit de scaune deoarece nu au posibilitatea de reglaj automat :D .

Eu am calatorit de la Deva la Sibiu cu rapid 373 care avea in compunere 4 vagoane dintre care unul era de clasa 1 cu scaunele rosii si aveau reglaj automat la scaun ! Am ramas placut impresionat. La exterior era vopsit in schemele noi albastru cu gri.
 
Dragilor am o intrebare, ultima data cand am trecut prin gara Campina am observat ca se refac liniile in totalitate , mai exact si liniile industriale din zona, a aparut si o nou rampa chiar.

Ceea ce m-a uimit foarte mult este faptul ca s-a montat sina noua pana la Placa Turnanta !! Stie cineva daca urmeaza sa fie folosita acea placa turnanta in vreun scop ? Stiu ca era abandonata !