Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
L-a filmat altcineva la dus, in Simeria e pe undeva postarea.

Si eu l-am filmat din personalul de Arad pe cind stateam la semnalul de intrare in Conop.Ne-a intirziat destul.

La nivel off topic, de ce nu iti schimbi aparatul?
 
Stie cineva ceva?
okhiu a spus:
mi.tudor a spus:
Ai cumva mai multe poze sau poate detalii cu cele 2 aburoase din Razboieni?

Salut, tot ce iti pot spune este ca prima locomotiva era 140.117 + tender 140.138. A doua locomotiva nu avea nicio placuta pe ea. Aici ai inca doua poze, din pacate le-am facut din tren si eram in primul vagon, iar locomotivele in capatul celalalt.

picture066wi.jpg


picture067kj.jpg


Le-am vazut acolo vineri 13 mai, duminica 15 nu mai erau.
 
Apropo, asta e MAV Nostalgia la dus:
http://www.youtube.com/watch?v=8oqnAxeq2Ak
Asta cum se conduce? Din spate? :D
http://www.youtube.com/watch?v=G6Hw-nfPslw
Dr2005 a spus:
De nu foloseşti Youtube? C㒠la câte reclame la cel mai ieftin RCA (zic ei) sunt în filmele tale... te plictiseşti pân㒠începe filmul.
Mi-au blocat contul Utube ca nu am bagat si un numar de telefon :D apoi au zis ca parola e prea scurta si neaparat sa fac cont goagle, asa ca pana la urma am renuntat la vechiul cont, e ca la Orange, plin de oferte la clientii noi iar la cei vechi nimic, ba le mai taie din drepturi.
Totusi recent am facut altul(unde nu mi-a cerut nimic in plus decat confirmarea mailului): http://www.youtube.com/user/srazvi666g/u :D
 
tudor_corbul a spus:
Stie cineva ceva?
okhiu a spus:
mi.tudor a spus:
Ai cumva mai multe poze sau poate detalii cu cele 2 aburoase din Razboieni?

Salut, tot ce iti pot spune este ca prima locomotiva era 140.117 + tender 140.138. A doua locomotiva nu avea nicio placuta pe ea. Aici ai inca doua poze, din pacate le-am facut din tren si eram in primul vagon, iar locomotivele in capatul celalalt.

picture066wi.jpg


picture067kj.jpg


Le-am vazut acolo vineri 13 mai, duminica 15 nu mai erau.

A doua locomotiva pare sa fie 230.224. Ambele erau conservate in depoul Sibiu, dar o data cu relocarile materialului rulant al STF se pare ca isi vor schimba domiciliul. Ar fi interesant de aflat unde merg.
E posibil sa fie duse la Targu Mures unde vor mai ajunge si 231.065(Sibiu), 50.065(Oravita) si 150.139(Cluj).
 
231.065 e sechestrata de Regiotrans la Brasov, poveste lunga, deci nu va pleca nicaieri prea curand.
 
Nu se cură’ţ㒠jegul din locomotivă’. Fiind aproape de motor, se încă’lzeşte şi uneori se aprinde.

Prin jeg înţeleg amestec de praf, ulei şi motorină’.
Uleiul ajunge acolo când vine Dorel şi toarn㒠pe unde trebuie (evident, curge şi pe unde nu trebuie, da' ce mai contează’?), iar motorina ajunge acolo pentru c㒠se înţeap㒠conducta de la rezervorul suplimentar şi în timpul cât se schimb㒠bidoanele, curge pe lângă’.
 
060-EA a spus:
Nu este din Polonia ,este din Cehia, 771.502 (ex T669.1502 CD) si apartine firmei austriece PORR

O sor㒠de-a locomotivei 771.502 folosit㒠de Porr la construcţia tronsonului Câmpina - Predeal...

15 aprilie 2011 = Manevra locomotivei sârbeşti Porr LDE 740-612-7 in Sinaia<i></i>

De producţie cehească’, locomotiva din clasa 740 aparţine sârbilor de la KOMBINOVANI PREVOZ. Este închiriat㒠celor de la PORR în situl de lucră’ri FeRoviaRe pe tronsonul Câmpina - Predeal. Aceast㒠locomotiv㒠diesel-electric㒠are o putere de 1200 de cai putere şi poate atinge o vitez㒠maxim㒠de 70 km/h.

în Cehia şi în Slovacia o puteţi ză’ri ca locomotiv㒠de manevr㒠(asemenea LDH-ului nostru bă’trân clasa 80), dar şi la tracţiunea unor trenuri uşoare de marf㒠sau a celor de că’lă’tori.

Mai multe informaţii despre aceast㒠locomotiv㒠gă’siţi pe Google că’utând "Czech locomotive 740" sau aici.

Mulţumesc pentru atenţie!

http://www.youtube.com/watch?v=DbmiY-T8KJA
 
Ce mai vedem la CFR, vagoane Faccpps ale Logistic Services Danubius (LSD).

50 de vagoane grele de pietris cumparate la mana a doua de la British Railways, asa numitele Seacow, vaci de mare.

http://img34.imageshack.us/img34/5549/p1000306p.jpg

http://img714.imageshack.us/img714/5566/sinttulogsh.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/3229/p1000308ov.jpg
sursa /www.forumtrenuri.com/ foto edward_w92


Si un link cu vagoanele prin Germania primit de la un prieten din Germania:

http://www.rmweb.co.uk/community/index.php?/topic/37568-seacows-ygb-in-munich-germany/
 
Cred ca erau necesare astfel de vagoane, am vazut si am pozat langa Campina marfare CFR Marfa care transportau pietris pe.... platforme! Evident nu direct in platforme ci pe acestea erau puse niste containere speciale cu descarcare laterala. Sper sa reusesc sa pun si cateva poze.

Totusi intreb urmatorul lucru: la noi in tara nu mai exista vagoane cu autobasculare ? Am vazut acum 4 ani pe bucuresti - constanta acest tip de vagoane si mi s-au parut foarte practice. ce s-a intamplat cu ele ?
 
O gramada romanesti au stat in Ilia, si in Timisoara Nord au stat cu anii citeva incarcate cu piatra.
 
Vagoane Faccpps sunt abandonate prin toate staţiile. Cele cu revizia expirat㒠nu mai sunt funcţionale (s-a furat tot, începând cu suspensiile), de fapt nu vor mai fi funcţionale în veci, dar CFR SA şi CFR Marf㒠le fac inventarul anual (!), au acele C-10 pe ele. Vagoanele funcţionale de la CFR SA au fost vândute la licitaţie în contul datoriilor, iar cele de la CFR Marf㒠au ajuns RollingStock/GFR, deci putem afirma c㒠nicio societate de stat nu mai are Faccpps-uri. CFR Marf㒠chiar a trebuit s㒠reactiveze nişte vagoane mai vechi pentru că’rat piatr㒠+ improvizaţia cu cutii puse pe platforme.
 
Vagoane de cereale in revizia Grivita:



Activitate la podul de la Putna Seaca dintre Focsani si Marasesti distrus in urma inundatiilor din 2005.




Exces de zel din partea unui militian din gara Marasesti. Cum IC-ul Bucuresti - Iasi se desparte de Bucuresti - Suceava am coborat din vagon cu gandul de a face ceva poze.
Eu pe peronul 3 cu aparatul pe umar, ma vede militianul si zice catre mine sa nu ma apuc sa fac poze. Eu nu il bag in seama si ma uit in continuare la manevre apoi ma duc la peronul 1 ca vazusem o placa cu zona de siguranta feroviara pusa pe un stalp de la copertina.



Se face ora de plecare pentru trenul meu, ma urc si stau in usa. Se vede rapidul 941/944 Mangalia-Satu Mare / Sighetu Marmatiei si fac 2 poze, imediat ma trezesc cu militianul langa usa vagonul ca se ia de mine, "nu ai voie sa faceti poze pentru ca e obiectiv strategic si daca nu te linistesti iti dau amenda la legea 61, inchide usa".
Cum eu am insistat cu aparatul in mana individul ma face nesimtit si da se se urce in vagon, eu nu ma misc si stau in continuare in usa si atunci tipul apasa pe buton si inchide usa.

Poza facuta inainte de a veni militia peste mine:


Cum nu stiam ce zice in legea 61 am cautat pe net:

" Lege nr. 61/1991 (republicata 2011) pentru sanctionarea faptelor de incalcare a unor norme de convietuire sociala, a ordinii si linistii publice"

Ma intreb ce dracu am incalcat atunci cand am facut poze din usa vagonului.
 
Depinde de politist, cum unii stiu ca nu te pot amenda pe legea 289/2005 privind acceseul in zona feroviara, altii au ramas la obiectivele strategice si pentru ca uneori poti indrazni sa ii contrazici, se iau de tine pe legea 61, ordinea publica, asta e motivul pentru care nu trebuie sub nici o forma sa ridici tonul. pot invoca pe legea 61 tulburarea linistii.

Dar exista un topic destinat interdictiei de a poza.