Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
andreiul a spus:
Vaaaaiiii mama mea; am dat tonul cu modulele astea, impreuna cu Robert acu' mai bine de un an de zile. Intre timp, multi si-au facut, iar eu am ramas cu treaba neterminata.

Daca nu te lauzi, daca tu nu te vaiti, cine s-o faca?
Esti sigur ca tu si Robert ati dat tonul cu modulele CF pentru fotografii?

N'as pre'as crede ... tu?

:cafea:

andreiul a spus:
Ooof, am ramas ultima gaina din Crevedia.

Aici nu comentez.
Tu stii mai bine ca esti major

:D
 
Salut,
andreiul a spus:
...
Spor al treaba. Arata bine pana acum.
PS: de ce nu l-ai facut pe extrudat? Iese muuuult mai usor si implicit se transporta mult mai usor.

Multumesc. Nu am facut din extrudat pentru ca nu m-am gandit, deh , puterea obisnuintei. Statea OSB-ul de 2 ani degeaba..
Nu ma deranjeaza ca este mai greu, nu nu am de gand sa ma plimb cu el.

Dorin,

Orice sugestie este binevenita, pana fac modificarile in camera am timp sa modific si planul. Cand ai timp poti sa faci schita aia mai detaliata.
 
LDH, in ultima vreme trebuie sa recunosti ca Andreiul s-a postat cu modul de poze, apoi Robert, io, Rastel, iar io, iar altii. O fi fost o idee de-a ta, sau s-a apucat la indemnul tau, dar fii si tu de acord cu el :D Propun un festival al modulelor . Doua categorii: abstract si real. Ce ziceti, va bagati?

Andreiu', nu-i bai, ca-l termini sho sa fie fain! ;-)
 
obiwan a spus:
LDH, in ultima vreme trebuie sa recunosti ca Andreiul s-a postat cu modul de poze, apoi Robert, io, Rastel, iar io, iar altii. O fi fost o idee de-a ta, sau s-a apucat la indemnul tau, dar fii si tu de acord cu el :D Propun un festival al modulelor . Doua categorii: abstract si real. Ce ziceti, va bagati?

Andreiu', nu-i bai, ca-l termini sho sa fie fain! ;-)

Daca nu ma insel primul modul de poze l-am vazut la Paul - Oradea asa ca nu este vorba de mine, al doilea - e drept nepublicat dar al meu - este "Bumbesti - Livezeni" folosit, pe rand, evident, de catre PDI-ul, Andreiul, Robert si altii care au vrut sa aibe in spatele modelelor un zid de piatra.
Daca nu ma insel a fost folosit si la expo Brasov 2009.
Concluzia o tragi singur.

Spor la modulit, pardon, modelit :D
 
a fost la expozitie...impreuna cu un alt modul la o alta scara...cu alt tip de vehicul... :D
 
Salut,

in primul rand :
BOGDAN I a spus:
Daca tot a fost facuta oficiala una din schitele mele de diorame vezi ca CJ din cate stiu eu are si un necesar de sine aproximativ cu ce sine sunt pe desen.
PS. Iar mi-ai luat-o inainte :D :evil: :|
ma scuzi colegu', dar este una din schitele "noastre" :D, eu asa stiu.
victorian a spus:
Intai, nu inteleg de ce a trebuit sa lasi linia "una" a garii terminata in linie moarta, apoi sa ramifici linia doi la capatul dinspre stanga al garii ca sa intri in zona de industrie. N-ar fi mai simplu sa continui pur si simplu linia una a garii pana la intrarea in zona de industrie?
Victorian, linia 1 a fost gandita ca si linie de stationare pentru un automotor, vine in gara, opreste, pleaca inapoi.
victorian a spus:
Apoi, am senzatia ca acel macaz intre liniile doi si trei chiar in dreptul garii o sa-ti cam creeze mari probleme. E exact locul unde ar trebui sa stationeze trenurile lungi, iar la tine exact zona aia e "fragmentata" suplimentar de prezenta acelui macaz.
Diorama este una de rulat trenuri, nu de stationat, gara este de tranzit (exeptand evident prezenta unui automotor la linia 1) acel macaz are doar rolul de a duce trenuri in zona industriala, nimic mai mult, in realitate se gasesc astfel de situatii, chiar si la CFR, iar trenurile stationeaza pe macaz sau macaze fara probleme.
Totusi o modificare buna ar putea fi mutarea macazelor de trecere de pe un fir pe altul intre macazul de la linia 1 si poduri, bineinteles macazul de la linia 1 transformandu-se intr-un dkw.
victorian a spus:
De fapt, cu referire la trenurile lungi, cel mai lung parcurs perfect rectiliniu este cel paralel cu muchea din spate, care acum este ...fix in pix, in spatele garii. Stau si ma intreb daca n-ar fi mai interesant sa intorci gara invers, ca sa ai liniile alea, cele mai lungi si mai drepte in zona garii si nu doar intr-o zona de parada?
Nu se prea poate intoarce gara deoarece zona din spate contine un pod lung, vezi zona marcata cu galben.

Acum cateva detalii generale legate de aceasta schita:
ea a fost gandita pentru trenuri scurte de 2-3 vagoane calatori sau 4-5 marfa. A fost facuta pentru un client care a dorit, la fel ca toti cei incepatori, toata Romania pe 3m patrati, si industrii, si viaducte, si triaje, etc. Avand in vedere trenurile scurte, sub zona industriala este proiectat un triaj, chiar daca pe schita apar doar 2 linii, in total acolo ar fi 4 linii. A fost gandita o automatizare astfel incat garniturile sa se opreasca acolo pe rand si sa se schimbe.
Personal recomand lui Florin sa proiecteze o alta diorama pe nevoile lui, asta a fost gandita ca si diorama de prezentare, targuri, expozitii, etc.
Deci da, poate vine Victorian cu un plan mai bun pentru tine.

Acum legat de ultimele discutii,
nu ca ar fi important, primul modul foto, cel putin primul prezentat a fost cel al lui Paul Coste, totusi, de ce nu reveniti la subiect, chiar nu vad rostul discutiei pe aceasta tema. :p care e primul, care e mai verde, care mai lung, etc, important este cine face si cine prezinta celorlalti nu neaparat cine a inventat pruna.
 
pt linistea tuturor Coste o avut primul modul de poze la expo BV
evident ca pe vremea aceea aveam o vitrina in care visam si eu sa pun patru rafturi cu patru anotimpuri ......

pt refresh de memorie aici
http://www.youtube.com/watch?v=pnkfE94xMQA :oops: 2:22
 
@All

Primul modul foto a fost a lui Florin (care a uitat) prezentat la expozitia de la Muzeul de Istorie, Cluj Napoca in mai 2007.






Revenind la modulul meu, este gata de la ultima mea postare aici. Astazi am scos afara cateva modele din vitrina si am facut cateva poze.















 
@cosmin

momentan pastrez sinele asa.
Eu as fi vrut sa am si apa+soseaua, dar nu se poate in 50 cm.

@andrei
am prezentat Taurusul aici:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6658
 
Salut Radu,

Dimensiune 1000x500 mm, distanta dintre sine e de 57 mm.
 
buna,

modulul arata chiar bine, subscriu la sugestia cu rugina pentru sine insa nu e nici o graba.

si ca sa terminam discutia inutila privind "cine a avut primul modul pentru poze" si asa cum ii spuneam si amicului Gam3 azi mai devreme la telefon, al meu cu linie dubla si bucla de CarSystem a fost gata pentru o expozitie de la sfarsitul lui 2001, asa ca sunteti inca sugari, fratilor... :D

plus ca acum vine PDI cu unul din 1973 toamna si va apuca pe toti plansul...
 
Desi modelul cred ca a mai fost prezentat pe undeva si am intrebat si pe acolo, de cine sunt produse vagoanele transport greu (cele cu transformatoare; ce coduri au) si de unde pot fi comandate?
 
Kit Kibri 16504
cumparat de la MiWuLa Hamburg



Liliput 220999
Cumparat de la Nurnberg


Aici am mai pus poze cu cel de la Liliput:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=107273&highlight=liliput107273


Visez la un agabaritic de la Bachmann China, D38 Schnabel car:

http://www.chinesemodeltrains.com/models_other/d38_01.JPG

http://www.chinesemodeltrains.com/models_other/d38_03.JPG

http://www.chinesemodeltrains.com/models_other/d38_04.JPG

http://www.chinesemodeltrains.com/models_other/d38_05.JPG

http://www.chinesemodeltrains.com/models_other/d38_07.JPG

http://www.chinesemodeltrains.com/models_other/d38_02.JPG

http://www.chinesemodeltrains.com/models_other/d38_12.JPG