Depoul lui Endo

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
si la tampografie fata de modelul real, ce inscriptii lipsesc (in afara de placa cu destinatia trenului)?
 
Nu vreau sa fiu carcotas, dar ma uitam de curiozitate prin colectia mea de vagoane si am remarcat faptul ca majoritatea, ca sa nu zic cam toate vagoanele de calatori inmatriculate DB, NS, SNCF etc sunt detaliate sau macar din punct de vedere al materialelor cu muuuult peste CFR-uri :-x Singurele care se apropie calitativ sunt CFR-urile care oricum costa cat 2-3 vagoane din cele mentionate, ale altor state. Am asezat pe aceeasi linie niste amarate de DB-uri si am comparat cu cele mai detaliate CFR-uri pe care le am eu, ca or fi sper si altele mai bine facute... si aratau ca un BMW pe langa masina lui Flinstone, in conditiile in care trei vagoane m-au costat cat un CFR sau mai putin. :D
Suntem noi de vina ca ne bucuram la orice plastic? Ma gandesc ca si cei de afara, daca cumparau orice rateu de vagon, nu mai facea nimeni vagoane detaliate si calitativ superioare. Vindeau de-astea gen CFR. :twisted:
Deci, ne-am bucurat la cateva piese, caci nu aveam. Acum parca trebuie sa crestem calitatea. Referitor la locomotiva ROMPETROL... Daca nu se face cu pantografe asa si pe dincolo, mai bine lipsa! Ce facem, cumparam aceleasi locomotive in sapte mii de culori? Mai sunt si altele de facut! :razz:
Si sa nu uit vagoanele Hering :D Daca vedeti cum imi face un vagon din ala pe sina va prapaditi de ras... cred ca este off road. :wink:
 
Depoul Endo a primit in colectie inca 12 vagoane simpaticute, dupa cum urmeaza:






Imi plac foarte mult vagoanele de marfa acoperite si ma bucur ca am gasit si un vagon de curatat sina. :D Ma asteptam ca materialul propriu-zis, care sterge sinele sa fie ceva gen pasla, dar am constatat ca este ceva foarte abraziv. Nu afecteaza sinele? Imi pare apropiat de smirghel, cu care am facut niste teste pe sine Mehano, care evident, nu mai sunt bune :confused: ...
 
nu este abraziv,ci mai degraba un cacuciuc mai dur...insa nici prea dur,caci se toceste.abraziv este cel de la Fleischmann....
 
Salut

<r>Decodoarele le-am luat de pe unde am putut... de ocazie. Am gasit la preturi intre 200 si 300 lei. Am mai spus ca eu prefer ESU. Altii prefera Zimo sau altele. Acum, daca stam sa ne gandim si la pret, ESU costa dublu. Eu imi iau ESU pentru locomotivele la care tin mai mult si Zimo pentru locomotivele mai de rand, sa le numesc asa... <E>:mrgreen:</E> <br/>
Ca o chestie de noutate vreau sa mai subliniez un lucru. Sunetele de la unele decodoare ESU se intampla sa o ia razna cateodata, adica ori isi schimba tonalitatea, ori se lasa greu selectate anumite sunete, ceea ce la Zimo nu am patit absolut niciodata. <E>:aplauze:</E></r>
 
va multumesc pentru raspuns . Mi-ar fi de ajutor niste linkuri sa vad mai exact cum sta treaba cu ele
 
Eu, care spuneam intr-una,
Si oricui "mi-e dor",
Eu, care juram ca nu-mi iau
Automotor...
Acum, cand am vazut pe viu,
Cat de frumos era,
Desiro este in colectia mea...

Simt ca fara el,
Mai vreau un model,
Poate-un TGV sau ICE...

Ca e dummy sau ca e tractor,
Sa aiba doar lumini si decodor...

:p

Sper ca ati recunoscut piesa...
Deci, eu ... care gandeam ca un Desiro este lipsit de orice argument pentru a fi luat in colectie, am ajuns sa imi revizuiesc atitudinea, ba chiar sa ma indrept catre automotoare moderne si trenuri de mare viteza... :D

Ce sa va spun? Este superb. Desiro in culorile HLBahn cu lumini alb/rosii si interior frumos, luminat si acesta... Decodorul este deocamdata fara sunet. Ar trebui niste figurine prin el.
Pentru un Piko ruleaza ca un Roco. :D
Recunosc faptul ca este o piesa reusita.
Postez cateva imagini, care nu sunt foarte clare, fie de la lentila aparatului, fie de la lentilele mele, ca a trebuit sa-l stropesc cu un vinulet... :oops:
Prietenii nu stiu cat au apreciat modelul, insa vinul precis a fost bine analizat. :p Vorba unuia: "Hac! Eu nu inteleg de ce dai tu atatia bani pe astea, da' de cate ori iti iei ceva sa ma chemi sa sarbatoresc cum se cuvine" Cica vrea sa bea atatea pahare, cate geamuri are garnitura... O sa iau numai de marfa!!! :D



 
Va salut din nou...
Sunt foarte bucuros ca am intrat in posesia automotorului produs de Kato, editie jubiliara 100 de ani, bla, bla... Pret bun, calitate excelenta.

Nu am facut inca fotografii, dar promit ca vor fi postate ulterior...
As avea nevoie de putin ajutor de la cei mai isteti in ale sarmelor. Kato, clar nu face lucrurile pentru cei ca mine... :D
In primul rand l-am digitalizat. Am scos puntile si am pus in priza de opt pini decodorul. Totul OK!
Luminile... Vagonul principal are trei setari pe fiecare capat:
power on - lights on
power off - lights off
power on - lights off (adica trimite curent la vagonul 2 si nu aprinde luminile rosii ale primului vagon)
Nicio problema pana aici. Totul OK.

Acum apare problema.
Vagonul 2 are permanent luminile aprinse la singurul capat la care sunt instalate (si albe si rosii)
Gasesc o setare sa scot un fir si se rezolva partial problema. Luminile se aprind numai cand vagonul este cuplat la cel principal, prin contactele de pe cuple. Buuuun!

Problema nerezolvata este ca se specifica sa scot un fir si din primul vagon, la altul nu stiu ce sa-i fac si mai apare inca un fir, dar care in relalitate nu exista. Iar luminile sunt tot asa la vagonul 2. Ambele aprinse, nu se schimba.
Poate ma lamureste cineva care a rezolvat problema... Iata link!

http://www.noch.de/pictures/PDFs/KATO/ETA/Betriebsanleitung_Seite_4.pdf
 
Astazi depoul Endo s-a pricopsit cu noul Taurus de la Piko, gama Expert. Primele impresii sunt bune:
- motorul si rularea aduc mai mult catre Roco;
- detalii net superioare: bare aplicate (partial), grile, faruri mai clare, stergatoare ceva mai reale (tot turnate)...
La minusuri as remarca aceleasi pantografe, vospite oarecum mai bine.

Lasam imaginile sa vorbeasca, astfel incat eventualii cumparatori sa fie in cunostinta e cauza. Eu as da nota 8-9 din 10 (precizez raportat la pret, caci nu putem compara cu o loco de 30 bulioane).
Fotografiile sunt realizate comparativ cu un Taurus hobby.





Luminile la expert...


Acoperisul...









Comparatie acoperis 1216 Piko cu 189 Roco



Sper sa va fie de folos imaginile. Locomotiva este reusita. Are loc special pentru decodor, loc special pentru difuzor. Modul de prindere a carcasei este altul. La hobby se scot tampoanele si iese carcasa. La expert sunt doua suruburi, insa mult mai bine realizate, comparativ cu surubul de la BR218 (cunoscatorii stiu) :p
Un alt minus la expert este lipsa omuletului din cabina :-? Va trebui sa-l punem noi... :D Locomotiva din gama expert are preinstalate si cauciucuri de tractiune...

Succes!
 
Multumita prietenului Robert, ieri au intrat in colectie patru vagoane superbe. Este vorba despre setul Roco cod 64000, K.Bay. Sts.B, OVP.
Sper sa nu se supere Robert ca voi utiliza fotografiile lui, mult mai reusite decat ale mele... :D


Aveam doua bucati din cel de-al patrulea vagon, care mi-au deschis apetitul catre setul complet.

Azi, prin bunavointa lui Rally, in colectie a intrat mult dorita locomotiva BR 232 ROCO, despre care mi-am exprimat intentia de a o achizitiona in mai multe randuri. Mi se pare o piesa de genul BR218, care nu trebuie sa lipseasca. Vazand-o pe viu, m-a convins ca este conform inchipuirilor personale :p si iat-o in depou...

Scuzati calitatea imaginii... :D