060 DA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Raman la parerea mea. Toate locomotivele de la CFR Calatori care sunt vopsite cu varianta alb/albastru (in afara de GM-ri, desigur) si care au facut reparatii de tip RR, RG sau RK au fost echipate cu instalatie INDA pe acoperis. Daca va uitati cu atentie pe partea bombata a acoperisului de la cabina postului I, unde ar fi trebuit sa fie amplasate acele cutii, veti vedea ca se vad locurile unde au fost prinse. Adica unde se prindeau suruburile de acoperis. Daca o sa ma intrebati de capacul de pe acoperis care nu mai este bombat (e orizontal) pentru a putea fi amplasate acele agregate pe acoperis, aici, la locomotiva aceasta, este foarte probabil sa se fi inlocuit acel capac de acoperis cu unul clasic, fara acea modificare. Capacele sunt interschimbabile intre locomotive.
Inca cateva precizari :
-au existat locomotive 060-DA cu instalatie INDA de la calatori in vopsire clasica (060-DA-1228 si 060-DA-1258) care au fost primele doua de acest tip. De asemenea, exista si locomotiva 060-DA-1008 a lui CFR Marfa cu instalatie INDA care de folosea la remorcarea trenului RO-LA. Aceasta este vopsita (aproape) clasic.
-au existat si locomotive CFR Marfa inchiriate la calatori in aceasta vopsire care nu sunt sigur ca au avut si instalatie INDA. Aceasta locomotiva ar putea fi una din ele.
-exista locomotive 060-DA cu instalatie de tip INDA cu un singur far central si fara flansa de prndere a cuplei modificata pentru cupla automata.
 
gicu a spus:
DA-uri de la Termo Turceni cu garnituri buncare carbune


Si un ND2 transformat
nu le-am mai vazut niciodata postate undeva pe net.si nu am stiut de ele pina acum.... :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
oare si prototipul iranian 060-DB E TOT UINDEVA PE ACOLO ?
 
locomotivele astea de la Turceni, circula doar prin zona CEt-ului adica din gara pina la descarcare sau circula si spre Dragotesti ca am inteles ca linia in cauza este a Complexului Turceni?
 
Nu vreau sa ofensez pe nimeni dar...acum cind scriu acest mesaj,am incheiat o convorbire telefonica cu un sef de manevra care este de servici la CE-Turceni pe masina DA-1603.2 si care i-mi confirma ca ambele masini fotografiate nu fac servici in zona centralei Turceni iar navetele de carbune sunt tractate de locomotive EA a CFR Marfa intre Statia Dragotesti si Statia Turceni de unde sunt preluate de DA-urile CE Turceni care nu sunt autorizate sa circule in afara statiei.Asadar,unde mai exact sunt fotografiate aceste doua DA-uri?
 
mai recente nu stiu...insa cred ca vor fi pe acolo pana la casare

http://cfr.stfp.net/?class=00&veh=1&all=Y&tag=0
 
Ce poza facuta in Iran am gasit:

Ex CFR (Romania) No.709 on hire to IRR
http://www.phantasrail.com/Iran/61%20DL%20Tehranu.jpg
 
Dupa o lunga perioada de timp in care nu am mai postat nimic revin cu cateva fotografii:
DA1344 la iesirea din Pascani Triaj:

DA 1344 by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

DA1118 in fata Depoului CFR Marfa Pascani:

DA from Iasi Depo by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

DA1233:

DA1233 by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

DA1205 in Pascani Triaj cu o garnitura incarcata cu fier verchi:

DA1205 by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

DA 1532 in Suceava Nord:

Suceava North Station by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

DA1058 in Tandarei:

Tandarei Station by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

DA1537 in Palas:

DA1537 by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

DA819 intre Suceava Nord si Suceava Burdujeni:

DA betwen Suceava Nord and Suceava Burdujeni by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

DA1514 la iesire din Pascani:

DA 1514 by Razvan - Ovidiu Marica, on Flickr

Pe semnatura apare "Pascani 2011" dar este doar ca semnatura, fotografiile fiind din perioada 2009-2011. Toate cele bune!
 
Stie cineva dimensiunile reale (inaltime + Lungime) ale grilelor de aerisire de pe lateral ale DA060 ? Din cite documentatie am gasit eu pina acuma nu am vazut aceste dimensiuni nici unde.
Ma mai intereseaza dimensiunile tuturor capacelor de pe acoperis Si daca este disponibila dimensiunea dintre marginea de sus a acoperisului unde incepe curbura si peretii verticali.

Orice contributie este apreciata foarte mult !

Multumesc, LICA
 
Vezi daca poti descifra cotele,planurile le-am fotografiat,cu blitz si fara(este 21 si 30 min)momentan nu pot scana





 
Lica_Frinaru a spus:
..... Si daca este disponibila dimensiunea dintre marginea de sus a acoperisului unde incepe curbura si peretii verticali.


Daca te referi la"canalul de scurgere pt.apa de ploaie"de jur imprejur,la marginea superioara a cutiei locomotivei,acesta are latimea de 50 mm
 
Iasi 20.06.2011

Nervurata 60-1267-8 CFR MARFA in probe la un personal pe ruta Iasi - Pascani.

 
Iasi 20.06.2011

Nervurata 60-1267-8 CFR MARFA in probe la un personal pe ruta Iasi - Pascani.