In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
@flvca : Vai de mine ce frumuseti domnule :lol:
Cateva amanunte despre Ldh-urile de mai sus....daca se poate, cum s-a ales schema de culori si altele.........
Si nu in ultimul rand despre cisterna achizitionata nou ep I
Cu simpatie,Montalbano
cele trei LDH-uri sunt realizate de Cristi Savin, iar schemele de culori au fost alese de el. Poate cel potocaliu iese din tipic, celelalte fiind des intalnite. Ele sunt realizate si inmatriculate, dupa locomotive reale bineinteles. LDH-ul portocaliu se gaseste la Iasi, la un operator industrial.
Poze noi cu cisterna:
Cisterna este inscriptionata cu sigla fabricii de melasa si furaje din Feldmoching. Cu lupa se vede si o placuta inscriptionata Nuerenberg, distanta intre osii 4m, incarcatura 15000kg.
Multumesc Flavius de raspuns, nu am laudat din diplomatie modelele, chiar sunt deosebite...Numai ma minunez de detaliile lor, la pret nici nu ma duce mintea...Imi place cisterna ca e scurta si ingrijita ...
Flaviu, stii ce-mi place la seturile astea K Bay de Trix? Faptul ca nu contine ca la un eventual Roco vagoane de umplutura. Sa nu uit si Piko... chiar Fleischmann. Hai ca sunt chiar obraznic :evil:
Vali, 99% ai dreptate. Singurul care se repeta este vagonul de bagaje, eu am deja trei . Dar sta foarte bine la final de garnitura, e iluminat si se aprind si lampile din spate. Setul asta l-am vrut mai ales pentru vagonul de carbuni. Aveam trei, dar parca da mai bine, o garnitura mai lunga. Separate nu se mai produc .