Intalniri ale Asociatiei, imagini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ce fac altii, tot pe module.

http://www.the-gauge.com/forum49-modular-layout-forum.html

Inca n-am citit ce scrie pe acolo, revin cu lucruri care mi se pare interesante mai tarziu.
 
Intalnirea din 14 aprilie - gazda Radu Sofran

<r><B><s></s>Intalnirea din 14 aprilie - gazda Radu Sofran<br/>
<br/>
Bineinteles, ca absent deschid eu subiectul.<e>
</e></B></r>
 
Si intradevar la intilnirea de la RADU s-au fript la gratar ceva locomotive si vagoane iar BR 93 a ajuns la caile noastre ferate S&D poze in curind .
Poate spune cineva ce hotarire sa luat pina in final in ceea ce priveste actele pentru ca eu a trebuit sa plec mai devreme din pacate dar fericit de noua achizitie
Intilnirea a fost un real succes ,diorama lui radu fiind suprasolicitata de catre locomotivele noastre .
Multumiri gazdei noastre care si-a pus la dispozitie propria casa pentru noi ,sediul clubului nostru astazi fiind ocupat.Inca o data multumiri lui Radu si Gina .
 
Motivatia absentei este implinirea a 32 primaveri.
Si ca sa vedeti ca am fost si eu cu gandul la voi va prezint TORTUL!!!



Sia cum astept poze sa vad cum v-ati jucat.
 
Iata si prima sarja foto cu bijuurile:

1040825.jpg


1040840.jpg


1040839.jpg


1040837-1.jpg


1040826.jpg


1040833.jpg


1040828.jpg


1040836.jpg


P1040835.jpg
 
LA MULTI ANI, FERICIRE SI TOT CE ITI DORESTI
ESTE O OCAZIE UNICA CU CARE NU TE MAI INTALNESTI IN VIATA NU TOT TIMPUL IMPLINESTI O ASA FRUMOASA VARSTA
CU TRENULETELE SI PRIETENII TE VEI MAI INTALNI
INCA O DATA LA MULTI ANI !
 
Salut la toata lumea!

Si a venit ziua de 14.04.2007 si ne-am intalnit, de data asta nu la club din motive obiective, ci la Radu acasa.
O gazda primitoare si foarte amabila ca intotdeauna si-a pus la dispozitie macheta, o parte terminata, o parte inca in lucru si o parte in...faza de proiect
La “apel” au raspuns prezent (in ordine alfabetica): cftt, Coobra, Gina, LDH, lok, pcg, Radu, Robertanasa, Silviu, SSi si...cred ca nu am uitat pe nimeni.
Nu am stat mult pe ganduri si am trecut la probe de rulaj pe macheta lui Radu cu ce am adus si cu ce am gasit: BR 218, BR 220, BR 216, BR 93, BR 50, BR 52, BR 80, Sobolanul, locomotiva din setul CSX si Ludmila

o poza de grup
de la stanga la dreapta: vagoane etajate DR, BR216, BR50, BR52, BR220, BR93 si Mehano CSX

IMG_8153.jpg


IMG_8152.jpg


De rulat au rulat cum sau priceput, au mai deraiat – linia in constructie si nerespectarea restrictiilor de viteza.
Am trecut usor peste micile neajunsuri si am ... trecut la o cafea, gogosi, suc si, cine a venit fara masina, bere si un vin.

Aaaaaaaaaaaaa...uitasem de mititei desi nu trebuia deoarece asa cum au promis unii dintre noi carbunii din vagoanele lui Coobra au fost folositi la maxim.

atat a mai ramas dupa ce au fost facuti micii

IMG_8179.jpg


Desi am incercat sa rodam BR52 ne-a facut figuri si s-a cam incurcat putin la macaze deraiind fara sa-i pese de noi.
Ceva foarte ciudat!
Tot plimband locomotivele cu si fara vagoane pe acelasi traseu unele sau comportat fara probleme (BR 218, BR 216, Mehano, BR 93, BR 80 si BR 50) iar celalalte BR 220 si BR 52 au avut mari probleme de rulaj.
Am tras o concluzie care poate foloseste si altora: ATENTIE foarte mare la “calibrarea” liniei si aici ma refer la scimbarea de panta, curbe, macaze deoarece daca aceasta se face numai cu un tip de locomotiva si se reuseste obtinerea de rezultate bune la rulaj sigur daca se schimba modelul apar probleme.
Teoria asta este valabila si pentru vagoane: IC-urile nu prea au deraiat dar am avut probleme cu etajatele si, culmea, cu vagoanele pe doua osii Roco.
Pot spune ca circulatia locomotivelor pe traseu a fost invers proportionala cu calitatea executiei locomotivei. Cu cat coborai in gama cu atat mergeau mai bine.
Cele mai rezistente la incercarile de a le deraia au fost Mehano. Nu am reusit sa le dam jos de pe linii.
Mehano a castigat batalia cu Roco (Platin) si Gutuzold

BR218 si IC-urile in viteza maxima si fara probleme

IMG_8136.jpg


IMG_8134.jpg


intersectarea in gara CSX si BR218

IMG_8138.jpg


idem CSX si BR216

IMG_8146.jpg


Mehano vs Roco la sedinta foto (pe traseu CSX a fost imbatabila)

IMG_8140.jpg


Tot la sedinta foto BR93 si BR220 (pe traseu BR93 fara probleme)

IMG_8149.jpg


O fotografie cu protagonistele de azi - lipseste Ludmila si BR80

IMG_8159.jpg


O alta concluzie este urmatoarea: cu cat iti cumperi locomotive din gamele superioare, cu cat mai multe detalii si care incearca sa se apropie cat mai mult de modelul real cu atat mai mult trebuie acordata atentia maxima modului de asezare al liniilor, curbele si racordarea acestora, pante si schimbari de pante si, nu in ultimul rand, alegerea tipului de schimbator de cale si pozitionarea lui in cadrul machetei.

Pot spune ca tot raul a fost spre bine adica am mai invatat ceva.

"Sobolanul" trecand in viteza pe lanaga turnul de "apa"

IMG_8169.jpg


Radu, gazda noastra de astazi

IMG_8174.jpg


O noutate absoluta a fost prezentarea statiei digitale si, cu ajutorul unui program demo, legarea acesteia la calculator si efectuarea catorva manevre pentru exemplificare.
Se pare ca expertul nostru in digi va fi pcg pe urmele caruia calca cu pasi mari (poarta numar mare la pantofi) Radu, Coobra si parca am zarit ceva mustaceli pe la cftt,Robert si SSi
Legat de experimentul de mai sus, adevarul ca ne-a cam lasat ca la dentist, este ca macheta de la club va fi o combinatie intre digital si analog. Detaliile le vom stabili ulterior.

o discutie aprinsa pe marginea statiei digitale si a calculatorului (pcg, SSi si cftt)

IMG_8173.jpg


IMG_8178.jpg


cu ochii atintiti spre macheta (lok, Coobra, Silviu si LDH) ceeace inseamna ca se intampla ceva important acolo
o fi deraiat iar ceva?

IMG_8172.jpg


se mai scoate ceva de parca nu ar fi ajuns jucariile de pe macheta (Radu si Robert)

IMG_8183.jpg


si se dezbat probleme aflate pe ordinea de zi a intalnirii de astazi: gogosi, cafele, bere si vin - micii nici nu au apucat sa fie fotografiati (lok, Coobra Silviu si LDH)

IMG_8181.jpg


Coobra foarte satisfacut si cam in ceata (o fi de la fum) dupa cele petrecute mai sus, si lectiile lui pcg despre digital si tot ce tine de statie, program si lucrul cu calculatorul

IMG_8168.jpg


un vagon etajat (de fapt o garnitura compusa din patru vagoane cuplate) cu foarte multa personalitate - nu avrut sa ruleze pe linii Piko a deraiat numai ca sa ne faca in ciuda

IMG_8177.jpg


Nu am vorbit nimic despre viitoarea macheta desi era si asta pe ordinea de zi.
Poate saptamana viitoare venim cu schitele si le supunem dezbaterii pentru a alege varianta cea mai buna.
Ramane de vazut care va fi aceea.
Din punct de vedere administrativ mai avem unele mici schiopatari – nu a rezolvat toata lumea cu certificatul fiscal.
Se rezolva si asta.
Ce a mai ramas?
Cred ca am spus tot si daca mai este ceva astept completarile.

Multumim inca odata gazdelor noastre Gina si Radu pentru amabilitate.
 
Foarte frumos , se aude ceva pentru saptamana viitoare , ca eu nu am putut sa vin :( :?:


Connectorxp .
 
intr-adevar, cu ludmila sint ceva probleme. nu mai trage ca la craciun. practic, trebuie reparata, dar dupa o constatare exacta a problemei. etajatele, in schimb nu au nici o problema. dupa ce am aranjat liniile cit de cit prin casa sa iasa de un cerc sau ceva pe-acolo si dupa ceva aranjamente, nu au mai deraiat. se pare ca e vorba de combinarea curbelor strinse - r2 - cu trecerea la panta destul de brusca, ceea ce facea sa se atinga acoperisurile in partea superioara si sa deraieze. apropo, se pare ca eu am r3 si r4. :twisted:
 
si, au fost trase de br52 toate etajatele. ldh are dreptate. daca nu deraiaza etajatele bp, nu deraiaza nimic. :D pt ca nici br52 nu a deraiat
 
pai cand ti-am spus si eu si coobra ca am lucrat la etajatele lui cam doua saptamani pana sa le facem sa merga impecabil pe R1, panta si macaz in curba poate nu ai crezut

problema ramane aceiasi - trebuie respectate conditiile de proiectare a traseului caii ferate indiferent daca la primele teste se pare ca merge perfect

daca racordarea la curbe nu este corecta, apar ruperi de curba - nu stiu cum as putea sa le numesc astfe - curbele se inchid brus, macazele nu au continuare corecta (mai ales cele pretentioase - curbe si cu trei cai), daca pantele nu sunt corecte - nu conteaza declivitatea, daca e mare nu urca trenul, conteaza racordarea sectiunii orizontale la panta - fara rupere