Depoul lui Endo

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pe viitor, gandeste-te la un 01 Trix sau PCM, vei lasa zerotreiu' deoparte

Ma gandesc deja la 01, dar mai intai as vrea o locomotiva-tender, ca nu am... :wink:
BeRe are mere, eu as vrea o bere (deocamdata in varianta lichida)

Si eu as vrea, dar transportul era pentru ala mic. Probabil ca in jurul bradului o sa ruleze garnitura. Ziua cu cereale, lapte si fructe, seara cu bere, carnati si sarmale. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
:( Zi neagra. Hercules-ul a cazut de la un metru inaltime direct pe parchet. Faptuitorul este plodu' meu. Am inteles ca a tras de o sina unde era expusa "fara sa vrea" - relateaza maica-sa, care intre noi fie vorba cred ca il cam acopera... :p Eu ma aflam in bucatarie. Am auzit bufnitura, s-a zguduit podeaua, am simtit vibratiile care au urcat pe sira spinarii pana in crestet... Am alergat cu ochii in lacrimi :( dandu-mi seama ce s-a intamplat... Erau mai multe locomotive acolo si o auzeam pe nevasta-mea... "sa vezi ce ne face tati !!!!" Am ajuns... Ea zacea acolo, jos... foarte jos, pe o parte... Abia mai respira :confused: O iau cu grija si incep sa o examinez... Functiile vitale sunt in regula, i-am asigurat dupa ce am zbierat "Ce ai facut tati?" Se va face bine, dar va ramane cu sechele.
- vopsea sarita pe cabina;
- una din tevile de esapament stramba, fisurata;
- grilaj de pe acoperis rupt si lipit, cu lipsa o parte si stramb;
- fisura la far si deasupra la cealalta cabina;
- bara metalica cabina, strambata pana la cabina. Acolo a cazut initial... indreptata;
- scarite sarite, montate la loc;
Cam atat am vazut la prima mana. Initial am crezut ca nu e decat vopseaua putin sarita dar dupa aceea am descoperit una cate una problemele.
Ruleaza ok si se aude ok...

Imi inchipui ce ar fi fost daca cadea BR189 de langa ea. Cu ce are pe acoperis cred ca o faceam diesel... :-x

Pedeapsa pentru ala mic e ca nu-i mai pun trenuletele cateva zile... Pedeapsa pentru nevasta-mea, acuzata de lipsa de supraveghere este achizitionarea a inca una.... ;-) mai bine sa zicem doua locomotive :D

Sa se invete minte domnule! Sa se invete minte!

O sa pun si imagini cu cicatricile...
 
juniorului meu i-am facut cadou un startset mehano(cel cu mocanita) la varsta de un an si jumatate.a fost fascinat de acel cadou.de acolo a inceput totul si pt el si pt mine.apoi la 2,5 ani i-am dat din colectia mea o electrica piko.pe parcurs i-am diversificat colectia cu inca doua aburoase de le bachmann si cateva vagoane de calatori si marfa.asa a invatat sa-si aiba grija de jucarii stiind ca atunci cand le mai tavalea pe jos-lucru inevitabil la cei mici-rupea cate ceva de la ele si venea intr-un suflet ca sa le repar.stia ca ma supar atunci cand strica ceva la ele...nu-i mai trebuia nimic.asa a invatat sa le tina in mana,sa le puna pe sine,sa le cupleze...acum avand increderea sa-i dau pt o joaca scurta orice din colectia MEA(fiecare cu ale lui),bineinteles sub spraveghere stricta.oricum el zice ca ce are el este mai frumos decat ce am eu...chiar daca materialului lui rulant ii mai lipseste cate o bara,tampon,etc. :D .eu recomand tuturor care au copii sa ii doteze si pe ei cu ceva de invartit pe linii pt a nu mai fi tentati sa navaleasca pe micile trenulete atunci cand le dam ocazia.ei avand trenuletel lor,o parte din curiozitate li si diminueaza,iar din inevitabilele accidente (cazaturi in special) vor stii cum sa se comporte cu aceste jucarii.toata familia trebuie sa se bucure, nu?
 
Si puiul meu are niste material rulant de la Piko si Mehano, are si acces la celelalte piese, ba chiar il si las cateva zeci de secunde nesupravegheat si nu este nicio problema. Ieri a fost un accident. Probabil ca a vrut sa o ia fiind alaturi de maica-sa, dar intinzandu-se dupa ea s-a si dezechilibrat, a cazut cu mana peste sina si cand a tras-o locomotiva s-a prabusit.
Plastic! Asta este...
 
De curand au mai intrat in colectie 9 vagoane si am implinit un numar modest de 100 vagoane, aici fiind incluse si calatori si marfa. Numarul locomotivelor din dotare a ajuns la 19. Sper ca se va trece curand si de pragul de 20. Multe au fost cumparate aleatoriu, insa se pot lega ceva garnituri. Probabil ca in viitor vor fi vandute o parte dintre ele. In fine, sa punem imaginile...
O locomotiva NS pentru care aveam deja vagoane. Singurul criteriu pentru care am luat-o pentru ca mi se pare un model foarte urat... ca locomotiva, caci ruleaza impecabil.


Niste vagoane de marfa...


Ultimul este insotitor...
Mai sunt trei vagoane de calatori la care nu am foto acum, se vede capatul unuia langa locomotiva... :(

Numai bine !
 
Dragi colegi de suferinta, azi am dat nas in nas cu vagonul CFR etajat, albastru ca azurul si fabricat sub egida Piko... :confused:

Primele impresii avand in vedere Piko-senia, daca ar fi sa judec obiectiv, as zice ca e un vagon hobby in adevaratul sens al cuvantului. De fapt hobby presupune evidentierea de noi valente ale termenului... E hobby-hobby, chel-chel... ca sa nu fiu dur e peste Mehano, dar nu cu mult. Ca pret nu merita mai mult de 60-70 lei cu indulgenta :-? hai sa zic, treaca de la mine un 90-100 lei tras de ... ca scrie CFR pe dansul. Dansul, de la "vezi sa nu calci in dansul". :D

Daca ar fi sa judec subiectiv... am luat doua bucati. :D :D :D

Daca mai cumpar vreo 2-4 bucati, cred ca nu o sa mai am nicio obiectie si garnitura va fi asortata cu una din cele doua EA 060. :p

Cu speranta ca va este de folos, numai bine!
 
Hai ca la mehano nu-ti dadeau nici macar banchetele (cel putin la varianta hobby de la ei), iar la prestige m-am uitat si m-am speriat (poate era doar o exceptie).
Am mai vazut vagoane hobby de la piko, nu-s chiar asa de rele, destul de detaliate dar pana la un punct. La chestii de finete, mai avem de asteptat.
Presupun ca desi diferenta de pret nu prea exista, diferenta intre un MU de la AF si un bou-vagon de la piko e cam mare (calitativ vorbind).
Cu toate astea o sa bag luna viitoare in buget (sper ca nu o sa le cumparati si voi pe toate), posibil cu un Y de la tillig ca vad ca se potriveste cat de cat culoarea, culoare care de altfel ma cam sperie (da, asa cum am mai zis-o, inclusiv la 1:1). Dar e a noastra si probabil va mai ramane vreo cativa ani la chefere.
De curiozitate, detaliile sunt mult mai rele ca generatia veche ?
 
De curiozitate, detaliile sunt mult mai rele ca generatia veche ?
Din pacate eu nu am prins niciunul din generatia veche. Totusi, am inteles ca acelea erau din gama "profi", iar acestea noi, sunt "hobby". Sunt convins ca daca imi vopsesc vagoanele nemtesti rosii si metronom-urile, aproape ca pot face exceptie de inscriptiile si asa putine, pun un "CFR' si cate un "2" pe ele si sunt gata. Doua dungi albe si uite CFR-ul... Vopsesc si scaunele...
In fine, eu am glumit mai mult, ca sunt de-ale noastre si imi plac. Cei care au ambele variante sunt in masura sa scrie mai multe... :razz:
 
Eu le am fata in fata pe amandoua, si din cate vad baza este aceeasi, cu mici diferente la ramele geamurilor, geamu baie la cel profi e cu alb, sub cuple e un rezervor de aer pt frane, si mai is ceva inscriptii in plus dar nu mi se pare o diferenta asa de mare. Daca am gresit rog pe cei mai avizati ca mine sa ma corecteze.