buna Alex,
nu as folosi aceste vagoane intr-o garnitura nici daca mi s-ar da pe degeaba: sunt toate modele Fleischmann vechi cam de 35-40 de ani, cu proportii complet false (sasiuri mult prea groase) si lungimi "standardizate" ca model (desi cele reale aveau lungimi diferite) ca sa se poata folosi acelasi sasiu.
5051, 52 si 55 au si o vopsire gresita, intr-un verde incorect (Flaschengrün, desi dupa inscriptii ar trebui sa fie Braungrün, inainte de 1937 cu "Rundadler")
se intampla pe linii secundare din Schlesien sau Mecklenburg in anii 1920 sa existe garnituri aproape integral formate din vagoane vechi de origine prusaca, insa acestea singure nu ajung: obiceiul era "la tara" ca aproximativ 30% din vagoanele folosite sa aiba "Traglastenabteile" (compartimente pentru obiecte mari: purcei, oratanii, damigene, etc), vagoane care se identifica in nume prin prescurtarea "Tr" si acestea erau obligatorii, indiferent daca in garnitura circula vagon de bagaje sau nu...
nu as folosi aceste vagoane intr-o garnitura nici daca mi s-ar da pe degeaba: sunt toate modele Fleischmann vechi cam de 35-40 de ani, cu proportii complet false (sasiuri mult prea groase) si lungimi "standardizate" ca model (desi cele reale aveau lungimi diferite) ca sa se poata folosi acelasi sasiu.
5051, 52 si 55 au si o vopsire gresita, intr-un verde incorect (Flaschengrün, desi dupa inscriptii ar trebui sa fie Braungrün, inainte de 1937 cu "Rundadler")
se intampla pe linii secundare din Schlesien sau Mecklenburg in anii 1920 sa existe garnituri aproape integral formate din vagoane vechi de origine prusaca, insa acestea singure nu ajung: obiceiul era "la tara" ca aproximativ 30% din vagoanele folosite sa aiba "Traglastenabteile" (compartimente pentru obiecte mari: purcei, oratanii, damigene, etc), vagoane care se identifica in nume prin prescurtarea "Tr" si acestea erau obligatorii, indiferent daca in garnitura circula vagon de bagaje sau nu...