Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
sogard_2003 a spus:
Ce frumooosss !!

La ce te asteptai la un personal ? Gandeste-te ca acum ceva vreme am trecut prin Caransebes si am vazut cum usa unui TE a cazut efectiv cand nasul a tras de ea sa intre in vagon....eu am renuntat demult la personale.

Uşi de vagoane mi-au mai că’zut şi mie... în general nimeresc s㒠le pun la loc (o singur㒠dat㒠am ră’mas cu o uşă’ de compartiment în mân㒠- la accelerat - şi nu am mai nimerit s㒠o pun la loc).
Având în vedere c㒠vagonul cu care am mers se plimb㒠şi pe la Belgrad (da, vagoanele pentru Bucureşti - Belgrad sunt de Basarab şi Obor, Griviţa nu mai are 39-50), m㒠aşteptam mă’car s㒠nu m㒠mă’nânce gândacii pân㒠la destinaţie. Åži nu m-au mâncat... c㒠am ştiut s㒠m㒠feresc de ei, c㒠dac㒠m㒠lua somnul, ă’la eram.

O s㒠îmi cer banii înapoi!
 
Adica baga AB vechi pe un R international? :confused: . Cu gongile sunt obisnuit, odata cand dormeam mi-a cazut una mare in cap pe A1822 si m-a trezit urletele fetei de langa mine :D , asa ca am luat goanga frumos in mana si am aruncat-o pe geam, sper ca a supravietuit :D . Mai deranjant a fost odata un greier pe P2024 ca nu am putut dormi :lol:
 
R360/1 Buc. - Beşgrad este cu AB-uri, iar grupa de Dimitrovgrad pentru R463 cu 20-50. Toate sunt imprumutate de la Obor sau Basarab. De fapt, vagoane cu domiciliul la Obor nu am mai vă’zut de mult timp (nici 19/20/39-50-uri în interiorul Rev. Basarab)... toate vagoanele de pe trenurile cu plecare din Buc. Obor au vagoane de Basarab.
 
Salve,

Trei fotografii de pe terasa de dinaintea Haltei Tabanu(GR), la sud de localitatea Frasinu:






Mihai
 
Bine ca de data asta le-ai prins la departare ca sa nu se vada starea jalnica in care se afla... :(

PS: Nu stiu ce faci cu pozele alea dar au niste culori tare ciudate si sunt supraexpuse. De balans de alb ai auzit ? Sa nu imi zici ca il folosesti pe auto......fara suparare dar e pacat de ele. :cafea:
 
Salut,

Lumina era cam stranie, Soarele ascuns dupa deal :( ulterior, dupe developare am vazut ce a iesit!

:mad:

Mihai
 
casa vedem starea cfr-ului in continuare uimitoare:

http://www.adevarul.ro/actualitate/Scorpionii_Rosii-sigilati_in_tren_0_378562747.html
 
1. acceleratul Craiova Sibiu e de fapt o sageata albastra; cum puteau sa-i sigileze pe soldati astfel? tinand cont ca nu erau racani luati cu arcanul, cred ca ideea sigilarii se contureaza destul de bine: sa nu le puna lumea intrebari...

2. pai aplicatia sa fie aplicatie pana la capat, plina de realism! adica in timpul razboiului se duc pe front cu autocarul? nu nene, nspe ore cu trenul, sa astepte pana trece riscul de bombardament la linie, sa mearga incet sa vada mecanicul daca nu e sabotata linia, sa se obisnuiasca cu teama deraierii dupa colt si sa nu se sperie de vagoanele ciuruite, sa fie pregatiti pentru atacuri bio cu insecte si gandaci......................................... problema e ca si noi trecem prin partea asta de exercitiu militar.....
 
Trei locomotive intalnindu-se unde eram eu :evil:
http://www.220.ro/faze-tari/Locomotive-In-Arad/4o8O3Bz7x9/
sogard_2003 a spus:
ca sa vedem starea cfr-ului in continuare uimitoare:
http://www.adevarul.ro/actualitate/Scorpionii_Rosii-sigilati_in_tren_0_378562747.html
Trei militari au gasit trei bombe.
Unul zice:
-Ce facem cu ele?
-Le ducem la baza.
-Si daca explodeaza una ce spunem?
-Ca am gasit doar doua...
 
azi am ajuns prin gara sa-l astept pe tata. cu aceasta ocazie am constatat ca trenul a ajuns la timp (chiar 2-3 minute mai devreme) si pe personal au ajuns niste vagoane care arata foarte bine (garnitura, care venea de la tg. jiu, era formata din doua etajate modernizate si un vagon rosu cls a doua cu 6 scaune / compartiment, stiu ca intr-o vreme aceste vagoane erau folosite pe rapidele de parcurs lung). bun, exista si personalul cu celebrele 21-47 care mai au un pic si se dezmembreaza pe linie, dar e alta poveste.

dar altceva m-a frapat. 3 din cele 4 linii de tranzit calatori erau pline cu vagoane bagate la gramada ale trenurilor cu cap de linie craiova. inclusiv sageti albastre. odata, de mult, cand un tren avea cap de linie craiova, ajungea, statea la peron 20 minute si apoi il retrageau din gara. acum nu - mi-a adus aminte de postul unui coleg forumist, in care se povestea cum erau garate 3 personale pe o singura linie, in Arad parca. asta este o tactica CFR calatori de reducere a costurilor? nu mai platesc chirie la "locul de parcare" si nici la loco de manevra?
 
Scarile pe care le vedeti in poza sunt scari construite in locul celor vechi insa in proiectul nou nu mai era nevoie de ele. Restaruantul ce sa afla candva acolo, in proiectul nou e inlocuit, probabil, de birouri. Si de ce mai sunt facute treptele alea? Intrebarea asta o am si eu! Cam asa s-a intamplat si la Turnu Severin unde nu au mai fost bani de lift, au acoperit gura litului si au desenat usa.
Dar sa ne intoarcem la scarile noastre. Ce reprezinta? Vrea sa fie o opera de arta contemporana? Reprezinta evolutia umana? Urci, urci, pana cand crezi ca te-ai realizat, in schimb te lovesti de un zid? Asa o fi patit patronul firmei de constructii ce s-a ocupat de renovari?


Am modificat doar textul gresit
 
srazvi a spus:
Scarile pe care le vedeti in poza sunt scari construite in locul celor vechi insa in proiectul nou nu mai era nevoie de ele. Restaruantul ce sa afla candva acolo, in proiectul nou e inlocuit, probabil, de birouri. Si de ce mai sunt facute treptele alea? Intrebarea asta o am si eu! Cam asa s-a intamplat si la Turnu Severin unde nu au mai fost bani de lift, au acoperit gura litului si au desenat usa.
Dar sa ne intoarcem la scarile noastre. Ce reprezinta? Vrea sa fie o opera de arta contemporana? Reprezinta evolutia umana? Urci, urci, pana cand crezi ca te-ai realizat, in schimb te lovesti de un zid? Asa o fi patit patronul firmei de constructii ce s-a ocupat de renovari?


Am modificat doar textul gresit

Cred ca trebuiau s-o faca in Caracal ca acolo is numa minuni din astea..
Asa mai era la o scoala au facut scari noi dar au zidit usa si au mutat-o..
Nesimtire
 
srazvi a spus:
Scarile pe care le vedeti in poza sunt scari construite in locul celor vechi insa in proiectul nou nu mai era nevoie de ele. Restaruantul ce sa afla candva acolo, in proiectul nou e inlocuit, probabil, de birouri. Si de ce mai sunt facute treptele alea? Intrebarea asta o am si eu! Cam asa s-a intamplat si la Turnu Severin unde nu au mai fost bani de lift, au acoperit gura litului si au desenat usa.
Dar sa ne intoarcem la scarile noastre. Ce reprezinta? Vrea sa fie o opera de arta contemporana? Reprezinta evolutia umana? Urci, urci, pana cand crezi ca te-ai realizat, in schimb te lovesti de un zid? Asa o fi patit patronul firmei de constructii ce s-a ocupat de renovari?


Am modificat doar textul gresit

.." nebanuite sunt sCArILE Domnului "


ce se mai vede la CFR, acoperis de Desiro:

 
@ srazvi and ceilalti comentatori la poza cu scarile.

Eu am inteles, ca este o punere in practica a unei lucrari a celebrului grafician, pictor M.C. Escher.
http://www.mcescher.com/indexuk.htm

Asa ca va rog sa ii intelegeti pe constructori, si proiectanti. Au vrut sa materializeze unul dintre celebrele lui imagini. http://www.mcescher.com/Gallery/recogn-bmp/LW435.jpg

Cu stima,

E.
 
Mai trec din cand in cand pe la gara bucuresti obor, daca lumea injura ca prinde bariera eu in schimb cred ca sunt singurul care se bucura ca mai prinde cate ceva, numai sa nu treaca doar o drezina ca atunci ma supar foc.
Saptamana trecuta, vad de pe lateral cum trece un EA (nu mai stiu exact ce model era, doar ca era in culoarea marlboro/coca cola), si ma asteptam sa vezi cata trenu. Si cand colo fix 1 (unu) vagon tras de ea. Inteleg ca un electric polueaza mai putin ca un ldh, dar pana mea la cat curent a papat locomotiva numai condus ecologic nu se cheama. Dar asa e la noi.
 
Din ciclul ce mai vedem la CFR, iata ca CFR a intrat in politica insa de partea extremistilor. Fotografie din Timisoara Nord



Nu a vazut nimeni cind se picta, insa ma vad pe mine daca pozez ceva pe acolo.