060 DA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salutari,

Fotografia este din zona podului de peste raul Argesel, langa localitatea Mioveni.

Mihai
 
Tot ca o precizare, cica Germania si alte tari unde se vindeau multe autoturisme Dacia au cam iesit din criza, asa ca acum au scazut vanzarile la masini ieftine cu peste 40% deci vor fi mai rare garniturile cu masini de la noi, chiar vor fi doar jumatate :D
 
srazvi a spus:
Tot ca o precizare, cica Germania si alte tari unde se vindeau multe autoturisme Dacia au cam iesit din criza, asa ca acum au scazut vanzarile la masini ieftine cu peste 40% deci vor fi mai rare garniturile cu masini de la noi, chiar vor fi doar jumatate :D

Stai linistit ca vand acuma Duster si totusi asta e viitorul masini ieftine cu motoare mici..cred ca Dacia are 80% din productie la export
 
se vand mai peste tot...sunt pline strazile de ele si pe aici si pe la spanioli...deh,sunt ieftine,au pe unchiu´ Renault in spate...o gramada de bile albe :p
 
Se poate, dar n-am mai prins prin Arad nici o garnitura. Apropo de topic, iata pe DA-ul 1564 Constantin Grup la Servtrans in Arad:
 
Ca tot am postat pe 1564 acum ceva timp, ea se afla de vineri in acelasi loc, nemiscata, am vazut ca iau lipit ceva actibild peste sigla Servtrans, probabil a revenit la Constantin Grup
 
Locomotiva 60-1077-1 proaspat iesita de la IRLU Pascani in probe in gara Iasi - 12.01.2011

 
E bine c㒠se mai fac reparaţii majore (RR, RG, RK) la locomotivele C.F.R. Marfă’... m㒠întreb care e rostul lor, având în vedere c㒠societatea nu prea mai car㒠nimic. Probabil doar s㒠aib㒠ce lucra cei de la atelierele de reparaţii (nu m㒠înţelegeţi greşit, nu contest profesionalismul lor, ci managementul companiei)
Apoi... nu pot s㒠nu remarc c㒠C.F.R. Marf㒠nu are deloc o schem㒠unitar㒠de vopsire... locomotivele reparate la Paşcani ies aşa, cele de la Dej ies verzui, cele de la Palas ies altfel, iar cele de BcT iar sunt diferite.
 
Dr2005,probabil cel ce va lichida CFR Marfa nu va aduce locomotive noi sau,relativ superioare calitativ fata de ale noastre, pentru liniile de cale ferata de la noi,asa ca statul baga bani grei pe locomotive care si asa sunt bune au nevoie de cel mult o revizie si o spalare ca la carte,nu cum zic altii depasite,ele nu sunt intretinute,si sunt gata de a produce banii frumosi pentru altii :|
daca tot se poate fura,de ce sa nu ii dea si mijloacele dea moaca asa,ca sa aiba cu ce sa faca treaba.
 
31.03.2011

Alta locomotiva iesita de la IRLU Pascani.

60-1054-0 in probe la Iasi

 
Aici se vede mai bine ca nu are:

http://cfr.stfp.net/Pic/60/60-0819-7Da:1.jpg

Si un film de pe pasarela pietonala din gara Iasi:

http://www.youtube.com/watch?v=zy_X8zLEE6s
 
Ok,

mersi,

ce caut eu?

Un DA vopsit "inda" cu urmatoarele specificatii:

- fara flansa cupla (piesa aceea rotunda cu suruburi)
- 1 far central
- fara intalatie inda pe acoperis
- sasiu scurt (cea de sus are sasiul mai lung decat DA-ul clasic)

Stie cineva daca este una si nr. ei?

multumesc.
 
DA vopsit alb cu boturile albastre fara instalatie INDA nu exista.
instalatii INDA s-au montat pe DA-uri incepand cu sfarsitul anului 2001 , iar toate locomotivele DA care au facut RR , RG dupa anul 2002 au fost vopsite alb cu albastru.
O locomotiva cu un far central faraflansa de la cupla este DA 1213 ( are cutia locomotivei DA 625)