060 DA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Initial am cazut initial in capcana de a crede ca locomotiva a fost reparata recent si aveam cam aceleasi mirari ca domnu doctor ... Dar am consultat pe cineva care stie si am aflat ca locomotiva asta a fost reparata in anul 2001, nicidecum de curand.
Eu zic ca ar fi corect sa nu mai vehiculam tampenii numai asa sa ne aflam in treaba!
Daca considerati ca am fost cam dur, precizez ca e maximum de politete de care sunt capabil in fata unei informatii care ne ia de prosti.
 


Acestea sint imagini recente de la respectiva locomotiva care se afla pe fluxul de reparatii , iar noi ,cei care am fost acolo adica eu si niste colaboratori germani , au fost interesati de partea electrica a locomotivei .
Nu trebuie sa fii asa dur daca nu cunosti situatia , oricum este un proiect care va fi demarat complet si la vremea respectiva o sa-ti trimit ceva poze cu ea tractind ceva garnituri germane. Oricum pina la vremea respectiva sa lasam baietii de acolo sa lucreze conform normelor cerute de oaspetii nostrii. Am numai cuvinte de lauda pt. ei ca pot face din... bici.
 
gicu a spus:
Oricum pina la vremea respectiva sa lasam baietii de acolo sa lucreze conform normelor cerute de oaspetii nostrii. Am numai cuvinte de lauda pt. ei ca pot face din... bici.

Mi-ar plă’cea tare mult s㒠vă’d un DA tractând pe pă’mânturi germane... Industria româneasc㒠de profil trebuie încurajată’, mă’car de la nivelul de "vorbitori" şi "comentatori" cum suntem noi. Aşteptă’m fotografii!
 
mishu88 a spus:
Mi-ar plă’cea tare mult s㒠vă’d un DA tractând pe pă’mânturi germane...
Stai aşa, c㒠poate vine Horia şi ne spune c㒠nu au voie acolo, c㒠au 6 osii :)))

Revenind la topic, nu înţeleg de ce ar cumpă’ra cineva din Germania un 060-DA, Poate pentru ceva muzeu.
 
gicu a spus:


Acestea sint imagini recente de la respectiva locomotiva care se afla pe fluxul de reparatii , iar noi ,cei care am fost acolo adica eu si niste colaboratori germani , au fost interesati de partea electrica a locomotivei .
Nu trebuie sa fii asa dur daca nu cunosti situatia , oricum este un proiect care va fi demarat complet si la vremea respectiva o sa-ti trimit ceva poze cu ea tractind ceva garnituri germane. Oricum pina la vremea respectiva sa lasam baietii de acolo sa lucreze conform normelor cerute de oaspetii nostrii. Am numai cuvinte de lauda pt. ei ca pot face din... bici.
cind au fost facute fotografiile ? in special fotografia cu DA-1098 ?
Pe de alta parte sa nu uitam ca DA-urile au circulat cu succes in Germania la KEG....pina cind a dat faliment (cred ca nu din cauza DA-urilor !!!)
 
Dragi colegi FeRoviaRi, v㒠prezint în continuare câteva locomotive diesel-electrice 060-DA fotografiate de pe podul destinat traficului feroviar de marf㒠dintre Bă’neasa şi Bucureşti-Triaj, lâng㒠P.O. Carpaţi.

Locomotiva DA 412<i></i>, care avea cutia marcat㒠cu sigla companiei "TransFeroviarGrup", se gră’bea, de una singură’, spre direcţia Chitila.


Trenul Personal 9102, Bucureşti Nord - Pietroşiţa<i></i>, înainta spre direcţia Titu cu energica DA 793<i></i>.


O locomotiv㒠clasic㒠dedicat㒠unui tren care avea s㒠că’lă’toreasc㒠pe o rut㒠clasică’: Bucureşti Nord - Urziceni<i></i>. Locomotiva DA2 1353<i></i> tră’gea pe magistrala 700 Trenul Personal 7033.


Iat㒠şi Acceleratul 1795, Bucureşti Nord - Piatra Olt<i></i>, care avea o locomotiv㒠de onoare în capul trenului: DA2 888<i></i>!
 
As avea si eu o intrebare. In legatura cu locomotivele diesel-electrice clasa 60/62, alea de dupa 1998, vopsite in albastru-alb (in locul griului traditional): am observat ca au prize pentru incalzire electrica a trenului, desi seria originara din 1961 si 1968 nu avea. Ma gandesc ca, tinand cont ca au doua generatoare electrice, sistemul de incalzire electrica a trenului sa fie racordat de la generatorul secundar.
 
Si inca o intrebare: Daca stiti ceva despre asa-numita "LDE-130", care ar avea 4 osii, vopsirea "traditionala" in albastru si este monocabina.
 
Cind au venit la C.S. Resita LDE 1300,pe vremea lu` Ceausescu,le-au fost bagate pe git cu forta.Au fost vreo 2,nu trecea saptamina sa nu se strice una.Nu faceau fata la manevra grea si dupa 2-3 ani le-au tras la gard.Un model nereusit dar trecut cu fast la ''realizarili iepocii de aur''. :D
 
flo82 a spus:
As avea si eu o intrebare. In legatura cu locomotivele diesel-electrice clasa 60/62, alea de dupa 1998, vopsite in albastru-alb (in locul griului traditional): am observat ca au prize pentru incalzire electrica a trenului, desi seria originara din 1961 si 1968 nu avea. Ma gandesc ca, tinand cont ca au doua generatoare electrice, sistemul de incalzire electrica a trenului sa fie racordat de la generatorul secundar.
Seria originala a fost in anul 1960, ele au fost supuse unor modernizari si dotari cu instalatie electrica de incalzit trenurile (sau furnizare tensiune la 1500v pentru diverse servicii auxiliare) tip INDA;aceasta instalatie functioneaza cu tensiune preluata de la generatorul principal de tractiune,si nu de la cel auxiliar,proiectat numai pentru servicii auxiliare...
 
Sa vedem o schema de vopsire mai deosebita:

60-0714-0 de la DORI TRANS:


22.10.2010
foto Mihai