Cu Balkan Flexipass in Bulgaria 2010

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

tudor_corbul

Well-Known Member
Trenulist
9 Mai 2007
498
2
Iasi
LOCATION
Iasi
Asta vara am calatorit in Bulgaria cu ocazia unui proiect european pentru tineri.Bineinteles ca am mers cu trenul.Destinatia:plvodiv.



Plecam din Iasi cu P18705 pana la Pascani.De la Pascani urmand a lua R383 Moscova-Sofia,care din cauza liniei dintre Dornesti si Vicsani afectata de inundatii circula numai Suceava-Sofia,calatorii din care am inteles transbordati in autocare care ii duceau pana la acelasi tren in Cernauti astfel continuandu-si calatoria.Azi internationalul este deviat pe la Ungheni-Iasi.




Inundatiile de pe langa Pascani datorate Siretului:



Fiindca aveam destul de mult de asteptat,am zis sa profit de ocazie si sa pozez putin prin gara impreuna cu Electrica_675.
In curtea Remarului se aflau mai multe EA-uri,vagoane de marfa si clasica rama Acvila:



Prin gara manevra 84 018-0



Intre timp soseste si trenul nostru,dar indreptandu-se catre Suceava.Rasuflam usurati deoarece cand am intrebat la casa se bilete ni s-a spus ca nu circula :|



Din curtea fabricii iese 86-0094-2 apartinand T.E.F cu multe vagoane cisterna in spate:



Un automotor Regiotrans pentru Tg Neamt:



Gara Pascani:



Intre timp soseste si trenul nostru si plecam in sfarsit spre Bucuresti.Diferite poze de pe traseu:




Gara Marasesti:






Ajungem in Bucuresti cu 2 ore intarziere.Avem putin timp sa coboram si sa ne aprovizionam si nu dupa mult timp plecam spre Ruse.
Trecerea peste Dunare:

 
Ne culcam si dimineata ne trezim aproape de Sofia:
Cu teama de a gresi numele acestui vagon,am sa-i las pe cunoscatori sa completeze:



Fugim catre Sofia:




Gara Sofia Sever,unde ne intalnim cu 2 LDH-uri:







Intram in gara centrala din Sofia:



Unde buruienile nu au ce cauta:



O rama Desiro electrica:



Fiindca am avut ceva timp intre cele 2 trenuri,ne-am plimbat putin prin oras.


th_Bulgaria2010073.jpg


In afara garii se afla expusa o mica aburoasa,mai exact T 0-3-0 47.05



Ceasul garii:



Interiorul garii:



Inauntru o alta mica aburoasa,de data asta de ingusta,impreuna cu 2 vagoane si un semnal





Este garat si trenul nostru,ne suim si plecam.
Depou de rame Desiro:



Pe drum mi se ofera o mica supriza:



Dupa am filmat plecarea ei.Dupa ce va fi gata montajul cu toate filmuletele am sa il postez aici.

Diferite poze de pe drum:



Gara Septemvri:






Si intram in Plovdiv.Depoul unde se poate observa o Ludmila:



Sau chiar mai multe:



Si un 060-DA(scuzati incadrarea dar faceam pozele din tren fiindca nu am avut timp sa stau in gara):



Coboram si iesim in fata garii.Dar fix inainte de iesire in coprul gari vad aceasta bijuterie expusa:

 
Fiindca pentru urmatoarele 10 zile am cam stat departe de trenuri am sa prezint cateva din locurile care am avut ocazia sa le vizitez.

Incep cu centrul istoric al orasului Plovdiv:





Un amfiteatru ce dateaza din timpul romanilor:



Si orasul Plovdiv vazut de pe un deal:



Un alt loc,a fost Cetatea Assen:




Picturile interioare inca mai exista(din sec IX)



Si o privire de ansamblu:



O pestera foarte mare:



Si o biserica de prin secolele XV/XVI:



Am avut timp sa si catar putin,dupa o luna de pauza:



Si dupa seri malteze,turcesti si bulgaresti a fost si seara romaneasca unde ne-am mandrit cu ce am avut noi mai bun :D

 
Dar cum toate lucrurile au si un sfarsit a venit timpul sa ne intoarcem acasa.
Peronul 1 al garii Plovdiv la 5 dim:



Mai stam putin si dupa ne suim in trenul pentru Sofia.Mai pozez prin gara:



Se mai lumineaza si am ocazia sa fac poze cea mai bune.Un depou cu multe Ludmile:



O rama trasa pe dreapta:



Ajungem in gara Gorna Oriahovita unde se ataseaza vagoanele de la Istanbul:



Directia Ruse:



O gara care mi-a placut foarte mult:



Si ajungem in Ruse.Locomotiva care ne va duce pana in Bucuresti:



Trenul CFR pentru Tesalonic:



Ni se ataseaza locomotiva si am plecat spre casa:



Si ca o ultima poza,Dunarea:




Cam atat si cu aceasta calatorie,sper ca v-a placut.
Am sa revin si cu filmulete.

Toate cele bune!
 
daca tot ai fost in gorna, trebuia sa dai o raita si prin veliko tarnovo, era la cativa km si este superb pur si simplu, o sighisoara in varianta extra (daca putem spune asa)
oare de ce romanii nostri nu sunt in stare sa puna si ei o locomotiva doua cu aburi in gara de nord ? ca vorba aia, loc e destul, si nu cred ca sunt mai multi aurolaci prin gara sa o mazgaleasca decat ar fi prin alte parti unde sunt lasate locomotivele sa rugineasca
tot ziceam ca vreau sa ajung odata prin sofia cu masina, dar o sa ma gandesc serios la acest balkan pass, mai ales daca o sa pot cumva sa prind si o varna sau un litoral ceva
 
Nu am fost in Gorna doar am trecut cu trenul.Singurele orase in care am avut ocazia sa ma plimb au fost Sofia si Plovdiv.
 
Vad ca in prezent circula LDE-uri CFR pina la Ruse, probabil pentru BDZ nu era rentabil avind in vedere ca ei au electrificarea pina la Ruse.

in trenurile compuse din vagoane RZD, nu se poate circula in Romania? observ ca sint vagoane CFR atasate.
 
Da nu se merita ca la giurgiu ar schimba iar locomotiva , dar linia videle Giurgiu era in calcul sa se electrifice urmand ca trenurile care vin din balcani sa nu mai faca rebrusare la Videle sauschimbare a locomotivei linia este electrificata pina la Radulesti