Vand vagon de dormit CFR, ep IV, H0.
Vagon WLA 60-41 din seria livrata in 1971-1973 cu sigla Romvared.
Vopsit integral in verde inchis, acoperisul gri deschis si boghiurile, sasiul inclusiv fetele laterale si agregatele fixate pe acesta negre . Treptele de acces ale usilor laterale sunt vopsite cu alb.
fotografie de uzina VEB Waggonbau Goerlitz, 1971
Conversie din model Roco.
Trecut prin transformari la Cristi Savin a ajuns vagon WLA 60-41.
Detalii.
Pe boghiuri s-a inscriptionat seria vagonului, exact ca in realitate. S-a lucrat la acoperis unde au fost scose/puse aerisiri si cosul de la soba si au fost puse cele 3 bari de deasupra usii. De pe cutie s-au scos casutele cu indicatorul ââŹĹžPaturi libere / Paturi ocupateââŹÂ
Vagoanele din seriile originale din 1965-1966 erau echipate cu indicatoare ââŹĹžpaturi libere ââŹâ paturi ocupateââŹÂ pe lateralul cutiei in apropierea usilor de acces si cu o fereastra suplimentara in spatiul in care era amplasata soba cu combustibil solid pentru incalzire. La acestea s-a renuntat la seriile produse intre 1971 si 1973.
La vagonul real boghiurile erau Minden-Deutz MD33 de productie romaneasca.
Pret fix 420 lei.
Nu schimb, nu negociez.
Pretul e fix iar taxele de transport sunt platite de catre cumparator.
Detalii pe pm.
Vagon WLA 60-41 din seria livrata in 1971-1973 cu sigla Romvared.
Vopsit integral in verde inchis, acoperisul gri deschis si boghiurile, sasiul inclusiv fetele laterale si agregatele fixate pe acesta negre . Treptele de acces ale usilor laterale sunt vopsite cu alb.
fotografie de uzina VEB Waggonbau Goerlitz, 1971
Conversie din model Roco.
Trecut prin transformari la Cristi Savin a ajuns vagon WLA 60-41.
Detalii.
Pe boghiuri s-a inscriptionat seria vagonului, exact ca in realitate. S-a lucrat la acoperis unde au fost scose/puse aerisiri si cosul de la soba si au fost puse cele 3 bari de deasupra usii. De pe cutie s-au scos casutele cu indicatorul ââŹĹžPaturi libere / Paturi ocupateââŹÂ
Vagoanele din seriile originale din 1965-1966 erau echipate cu indicatoare ââŹĹžpaturi libere ââŹâ paturi ocupateââŹÂ pe lateralul cutiei in apropierea usilor de acces si cu o fereastra suplimentara in spatiul in care era amplasata soba cu combustibil solid pentru incalzire. La acestea s-a renuntat la seriile produse intre 1971 si 1973.
La vagonul real boghiurile erau Minden-Deutz MD33 de productie romaneasca.
Pret fix 420 lei.
Nu schimb, nu negociez.
Pretul e fix iar taxele de transport sunt platite de catre cumparator.
Detalii pe pm.