- 25 August 2007
- 3.677
- 644
- LOCATION
- Oradea
- YOUTUBE
- mpursu
Conducerea Căilor Ferate "La Ursu" anunţă scoaterea la vânzare a locomotivei electrice BR185 Roco din cadrul parcului de material rulant:
Surpriză: această simpatică locomotivă are... fază lungă, care se acţionează cu F1!
Locomotiva se află la Căile Ferate "La Ursu" de trei ani şi a rulat numai când acestea au fost instalate, deci... nu prea des. Specialiştii din cadrul Departamentului Electronică i-au montat decodor ESU LokPilot V3.0 DCC, obţinându-se foarte bune caracteristici electrice şi mecanice. Faza lungă este funcţională deoarece decodorul are ieşirea AUX1, care se poate activa/dezactiva cu funcţia F1. Aceiaşi specialişti i-au dat adresa "185" şi i-au mărit timpii de accelerare şi de frânare, pentru un mai bun realism. Această locomotivă de marfă este foarte reuşită atât funcţional cât şi vizual, atât datorită unei foarte bune proiectări & realizări, cât şi datorită unei foarte bune întreţineri şi a rulării destul de sporadice.
Locomotiva are un motor central cu cinci poli înclinaţi şi două volante mari, care transferă mişcarea spre toate cele patru osii prin două axe cardanice şi angrenaje cu melc şi roţi dinţate. Roţile de pe o osie sunt dotate cu cauciucuri de aderenţă. La ambele capete locomotiva are mecanisme close-coupling cu locaşuri standardizate pentru schimbarea cuplelor, iar farurile sunt luminate cu LED-uri albe şi roşii.
în ceea ce priveşte rularea, locomotiva se deplasează impecabil atât pe curbele R1 Fleischmann (raza 356.5mm) cât şi pe macazurile şi DKW-urile Fleischmann Profi-Track de la Căile Ferate "La Ursu".
Cutia şi accesoriile locomotivei sunt în stare excelentă.
Cu decodor cu tot, Departamentul Economic al Căilor Ferate "La Ursu" propune un preţ de 500 lei, cu taxele de trimitere suportate de cumpărător.
Se acceptă şi schimbul cu o altă locomotivă electrică sau diesel, tot roşie, pe care să scrie DB Cargo. Pe cât posibil, caracteristicile tehnico-funcţionale ar fi bine să corespundă cu cele ale locomotivei scoase la vânzare, adică... motor cu volante, mecanisme close-coupling, lumini LED etc.
Surpriză: această simpatică locomotivă are... fază lungă, care se acţionează cu F1!
Locomotiva se află la Căile Ferate "La Ursu" de trei ani şi a rulat numai când acestea au fost instalate, deci... nu prea des. Specialiştii din cadrul Departamentului Electronică i-au montat decodor ESU LokPilot V3.0 DCC, obţinându-se foarte bune caracteristici electrice şi mecanice. Faza lungă este funcţională deoarece decodorul are ieşirea AUX1, care se poate activa/dezactiva cu funcţia F1. Aceiaşi specialişti i-au dat adresa "185" şi i-au mărit timpii de accelerare şi de frânare, pentru un mai bun realism. Această locomotivă de marfă este foarte reuşită atât funcţional cât şi vizual, atât datorită unei foarte bune proiectări & realizări, cât şi datorită unei foarte bune întreţineri şi a rulării destul de sporadice.
Locomotiva are un motor central cu cinci poli înclinaţi şi două volante mari, care transferă mişcarea spre toate cele patru osii prin două axe cardanice şi angrenaje cu melc şi roţi dinţate. Roţile de pe o osie sunt dotate cu cauciucuri de aderenţă. La ambele capete locomotiva are mecanisme close-coupling cu locaşuri standardizate pentru schimbarea cuplelor, iar farurile sunt luminate cu LED-uri albe şi roşii.
în ceea ce priveşte rularea, locomotiva se deplasează impecabil atât pe curbele R1 Fleischmann (raza 356.5mm) cât şi pe macazurile şi DKW-urile Fleischmann Profi-Track de la Căile Ferate "La Ursu".
Cutia şi accesoriile locomotivei sunt în stare excelentă.
Cu decodor cu tot, Departamentul Economic al Căilor Ferate "La Ursu" propune un preţ de 500 lei, cu taxele de trimitere suportate de cumpărător.
Se acceptă şi schimbul cu o altă locomotivă electrică sau diesel, tot roşie, pe care să scrie DB Cargo. Pe cât posibil, caracteristicile tehnico-funcţionale ar fi bine să corespundă cu cele ale locomotivei scoase la vânzare, adică... motor cu volante, mecanisme close-coupling, lumini LED etc.