tren piko anii 70

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mitica81

New Member
8 Ianuarie 2013
10
0
braila
LOCATION
braila
Va salut, va deranjez cu o intrebare daca ma puteti ajuta. Am un trenulet de la PIKO de prin anii 1970 format din sine, macaze o locomotiva GUTZOLD BR64 G11 si 4 vagoane 3 de marfa si unu de calatori, sunt in stare de functionare numai ca motorasu a fost rebobinat odata fiindca sa ars ,mentionez ca toata comanda si alimentarea sunt realizare acasa nu le am pe cele originale, mar interesa un motoras pentru locomotiva fiindca acesta are destui ani si da semne de oboseala .Momentan merge la un transformator care scoate 20 V , Va multumesc si astept raspuns.Si inca ceva beculete pentru locomotive ca unu sa ars.

http://www.youtube.com/watch?v=KtBQOTkmDCs
 
Frumos...
Da cu becurile acelea ce-i!
Cred c㒠sunt puse aşa, numai ca sa fie şi luminiţe...
Oricum e un set vintage, care merit㒠conservat...
 
beculetele asa lea avut ,dar numai ca unu sa ars, iar trenuletul il am de la un unchi din 73 sincer nici nui cunosc adevaratul an de fabricare
 
Pă’i pune poze detaliatwe ale modelelor, unde este si sigla producatorului. Aia s-a mai schimbat la unii intre timp. Poate asa afli intervalul în care au fost fabricate modelele.
 
Incearca si asta:
http://www.okazii.ro/critica-literara/alte-critici-literare/academia-romana-indreptar-ortografic-ortoepic-si-de-punctuatie-a52843294
 
Am descris aici aventurile prin care a trecut locomotiva BR64 Guetzold din colecţia mea. Poate c㒠acest subiect îţi va fi de folos. Mult succes!
Nu mai ţin minte dimensiunile beculeţelor originale ale acestei locomotive, dar sunt convins c㒠se pot gă’si echivalente moderne ale acestora. Sau, de ce nu, poate le înlocuieşti cu LED-uri.
Cum este realizat㒠culegerea tensiunii la ultimul vagon?
 
"Istoria" modelelor feroviare este descrisa in numeroase pagini web. Iata aici un sit interesant de unde se poate afla cate ceva despre model, producator, an de fabricatie:

http://www.harald-johns.com/SAMMLUNG/0-f.htm

La fel si de aici:

http://www.modellbau-wiki.de/
 
Am zis sa o las asa cum a fost fabricata , sa nu pun leduri, motorasu a fost rebobinat dar este cel original, carbunii ii faceam manual pana am descoperit ca se potrivesc carbuni de la bateriile R3 ,iar la vagon am montat 2 lamele care iau curent de pe sine .
 
Fabricatul carbunilor e ceva normal, in conditiile in care nu se gasesc cei originali. Carbunii de baterie sunt mult mai duri decat cei originali. De regula, "carbunii" motoarelor pentru modele sunt din bronz grafitat. Acestia asigura si o "ungere uscata" a colectorului, impiedicand uzura sa. Am folosit ca "materie prima" inclusiv perii de la motoare de electrocar, mari cat pumnul. Din acestia insa se pot debita "carbuni" de marimea dorita, chiar si cilindrici ( te murdaresti bine pe maini, ce-i drept!). Pe forum am descris chiar astfel de reparatii.
Intrebarea despre culegerea curentului la vagon a fost pusa pentru ca lumina palpaie! Introdu in circuit o punte redresoare si un condensator electrolitic si rezultatul va fi altul (si de asta s-a mai vorbit pe forum)