Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Concurs de idei

Avatar utilizator
tudor_corbul
Mesaje: 498
Membru din: Mie Mai 09, 2007 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de tudor_corbul » Vin Ian 08, 2010 10:51 am

Cele 2 gari propuse de mine se afla in Bucovina.Se poate ajunge usor atat cu trenul cat si cu masina.

1.Campulung Est,gara aflata pe M500.O gara cu o fosta remiza,actualmente hala albastra care se vede in poze s-a vrut a fi o remiza moderna insa proiectul a fost lasat balta.

O schita a liniilor se gaseste in poza din urmatorul link.

[Link Removed for Guests]

Cateva poze cu gara.
Cladirea statiei:

[Link Removed for Guests]

Cladirea de miscare:

[Link Removed for Guests]

Intrarea:

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Si iesirea:

[Link Removed for Guests]

Poze by mardaryroby

Este un topic dedicat numai acestei gari cu o multime de poze aici: [Link Removed for Guests]


2.Gara Pojorita,aflata tot pe M500 dupa statia Campulung Est.Dupa iesire,spre Vatra Dornei,statia are o ramificatie spre Fundu Moldovei.
Cladirea Statiei:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Anexa:

[Link Removed for Guests]

O schita a liniilor se poate gasi in aceeasi imagine de sus:

[Link Removed for Guests]

Intrarea:


[Link Removed for Guests]

Imagine

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Iesirea din statie:

Imagine

Iesirea din statie:

[Link Removed for Guests]

Poze by mardaryroby
Ultima oară modificat Vin Ian 15, 2010 7:32 pm de către tudor_corbul, modificat de 2 ori în total.
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Vin Ian 08, 2010 11:34 am

Staia Jiblea (Calimanesti)

Imagine

Aceasta este varianta actuala a liniilor.
Ar fi de adaugat liniile care merg la depou, remiza si o parte din atelierele de prelucrari mecanice exista ca si ceva din gospodaria de carbune.
Nu mai sunt podul rotitor si liniile care duc la depou.
Se poate face o reconstituire.

Din pacate linia nu este electrificata.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Ian 15, 2010 7:04 pm

sogard_2003 scrie:Ok, cu prima ocazie bag poze. Vreau sa mentionez pentru cei care nu stiu ca aceasta este o gara amplasata pe linie dubla electrificata, iar in ambele parti ale firului principal se mai gasesesc cate doua perechi de linii, 1 si 2 fiind pentru gararea trenurilor regionale, 3 si 4 sunt liniile curente unde stationeaza de obicei trenurile de lung parcurs care au ca timp de stationare intre 3 si 5 minute, liniile 5 si 6 sunt pentru gararea marfarelor ce trebuie sa acorde prioritate altor trenuri, si inca o linie sau doua daca nu ma insel pentru gararea locomotivelor si a drezinelor.
Ca si cladiri amplasate langa statie se gasesc cladirea garii , cladirea PTTR-ului :grin: si pe partea opusa o remiza pentru drezina pantograf...
.. dar cel mai bine este sa va prezint pozele...
PS s anu uit ca peste gara in fiecare capat se gasesc doua poduri unul pentru masini si pietoni iar altul numai pentru pietoni. :grin:
Uooof ce am mai cautat subiectul asta, vad ca ati mai discutat. Intre timp am vazut ca pentru voi nu este ceea ce trebuie gara Medias, dar postez pozele oricum poate vrea cineva sa o vada.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
melc
Mesaje: 57
Membru din: Mie Dec 15, 2010 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de melc » Vin Aug 19, 2011 11:50 am

Bine-bine si care sunt prea fericitele gari pe care le-ati ales pentru "modelare"?

Fara nici o discutie ca Burdujeni este in top, la nivelul sau peste garile austroungare din Transilvania si imi pare bine c-am reusit s-o vad macar in poze...

Apropo de standarde, la ultimul train fest din cluj m-am uitat putin pe sub module ca sa vad si eu cum respectati regulile de standardizare. Stie cineva sa-mi spuna cam cate mufe RCA au fost utilizate intre module conform respectivelor instructiuni?
:)

bafta!
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Aug 24, 2011 2:08 am

Salut,

nu inteleg scopul intrebarii tale insa pot sa iti spun ca s-a pus problema chiar dinainte de expozitie sa gasim un inlocuitor pentru mufele RCA, s-a si gasit unul si il vom publica in cadrul standardului cat de curand.

Legat de garile alese, s-a facut Blandiana, despre a doua nu stiu nimic pentru ca nu trebuia sa o facem noi, a fost o intelegere care a picat.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Scrie răspuns

Înapoi la “Expozitii”