O comparatie la culori, un 39-50 vopsit de Florin, 20-50 Roco si 20-50 Tillig:
Am zis sa vad cum e interiorul la Roco, cred ca 2 minute am stat sa scot carcasa. Daca vreti lumini in vagon scoateti acoperisul, iese f.usor. Bun, facut poza la interior sa pun inapoi carcasa, aici chin, inchideam 10 vagoane Tillig in timpul asta.
La 19-50 a mers mai usor pentru ca am vazut ce trebuie sa fac mai inainte cu cel de cl a 2 a. Ingrijorarea mea sunt tampoanele, nu le vad bine la expozitii, ies f.usor si se pierd.
Imi place ca se imita sticla de la coppartimente. La Tillig e doar rama, fara sticla.
Placutele de ruta sunt faine, cine nu doreste una din rute poate pune placuta in alb.
Interior de 20-50:
Este singurul intalnit de mine cu interior albastru, cu bancheta ca la cl 1, nu materialul ala sintetic de culoare maro.
Interior de 19-50/ 39-50:
Carcasa:
Am zis sa vad cum e interiorul la Roco, cred ca 2 minute am stat sa scot carcasa. Daca vreti lumini in vagon scoateti acoperisul, iese f.usor. Bun, facut poza la interior sa pun inapoi carcasa, aici chin, inchideam 10 vagoane Tillig in timpul asta.
La 19-50 a mers mai usor pentru ca am vazut ce trebuie sa fac mai inainte cu cel de cl a 2 a. Ingrijorarea mea sunt tampoanele, nu le vad bine la expozitii, ies f.usor si se pierd.
Imi place ca se imita sticla de la coppartimente. La Tillig e doar rama, fara sticla.
Placutele de ruta sunt faine, cine nu doreste una din rute poate pune placuta in alb.
Interior de 20-50:
Este singurul intalnit de mine cu interior albastru, cu bancheta ca la cl 1, nu materialul ala sintetic de culoare maro.
Interior de 19-50/ 39-50:
Carcasa: