Noutati 2012

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna Horia,
ca tot te vad informat bine, stii cumva cand apar locomotivele aniversare de la Fleischmann?

PS Sper ca nu-s total offtopic. :oops:
 
Buna,

Nu, pentru ca suntem la un topic de noutati ;-)

Imi amintesc doar ca pentru 221 si 101 se vorbise de vara, cum nu erau pe lista mea de prioritati nu m-am interesat mai aproape.
Insa ca distribuitor ajunge sa te conectezi pe portalul lor, unde gasesti ultimele informatii (la zi) despre fiecare produs.
 
Multumesc!
Acum 2-3 saptamani händleru' meu nu stia nimic. Pe site iarasi nu e nici o data, de-aia te-am intrebat poate ai auzit tu vreun zvon/vreo barfa pe undeva.
Mai astept.
 
Credeam ca :D e suficient de sugestiv. Se pare ca nu. Sorry, am sa ma abtin pe viitor.
:oops:
 
LiviuM a spus:
cand apar locomotivele aniversare de la Fleischmann?
Desi pe site la Fleischmann sunt inca fara data de aparitie, azi am cumparat locomotiva (dupa ce i-am montat impreuna cu vanzatorul un decodor si am testat-o).

PS Am scris la noutati ca poate o mai asteapta cineva.
 
Novegro 2012

http://www.ferrovie.info/forum/viewtopic.php?f=26&t=21687
 
Pe 13.10.2012 , la fabrica Fleischmann, in Heilsbronn,cu ocazia aniversarii a 125 ani, va avea loc o incercare de record mondial, 125 metri de sina, intr-o singura bucata!


http://www.fleischmann.de/unternehmen/125-meter-gleis.html

curioasa incercare! :p
 
Sunt foarte surprins sa vad ca tocmai s-au lansat pe piata 3 vagoane de calatori de la AF si n-a aparut inca niciun comentariu legat de ele. Acum 2-3 ani inainte sa apara un model romanesc se discuta intens pana la aparitia lui, acum e liniste, lucru pe care l-am sesizat mai demult din pacate. Ce se intampla domnilor :?: :!:
 
Buna dimineata!

Intr-un fel este un lucru normal, cat timp nu aveam oferte, cel putin exista o "cerere" la nivel de intentie sau vorbe. Acum ca oferta este mai mult decat generoasa, "cererea" s-a diminuat vizibil. Atat se poate in Romania si asta trebuie sa acceptam cu totii. Entuziasmul a disparut in timp, probabil si din motive financiare.
Personal consider ca potentialii clienti din Romania nu-si permit efortul financiar presupus de ritmul destul de rapid al aparitiei modelelor romanesti AF Models, Roco sau Tillig. Doar cateva zeci de clienti care cumpara constiincios mai tot ce apare nu reprezinta o forta.
 
Poate ca entuziasmul a inceput sa dispara si datorita subiectelor alese de catre producatori. Sau mai bine zis repetarea subiectelor sub alta schema de vopsire. Cu siguranta ca ne dorim toate schemele de vopsire pentru ava200, dar le dorim mai mult sa fie disponibile in timp ce ar putea aparea niste vagoane de marfa. Le dorim, ne place sa stim ca apar, dar pot aparea in fundalul evenimentelor modelistice feroviare. Cine nu si-ar dori in colectia lor niste vagoane de marfa acompaniate de CFR marfa? Ca doar avem locomotiva de marfa. O avem chiar in doua scheme de vopsire, daca luam in calcul si GFR-ul. Nici nu cred ca e cazul sa pornesc discutia despre locomotive. Pentru unii modelisti sau colectionari e indeajuns sa detina doua EA-uri in ,,depou". Oare care ar fi atmosfera dc s-ar anunta un model LDH sau o reeditare, dar la alt nivel calitativ pentru DA.
 
@Mopado
Am prezentat vagoanele la in subiect nou.

Referitor la vagoanele de marfa, e pe vine G10-ul de la Fleischmann, in magazine din saptamana 50, 2012.

http://www.fleischmann.de/newstermine/news/newsuebersicht/newsdetail/article/g10-gueterwagen-komplett-ueberarbeitet.html

http://www.fleischmann.de/nc/produkteshop/uebersicht/cat/51/pr/gedeckter-gueterwagen-mit-bremserhaus-bauart-gvwh-der-cfr.html
 
@Raduip

Eu, participând la o întrunire la care s-au prezentat aceste trei vagoane, am azut pe la colţuri c㒠se pregă’teşte pentru primă’var㒠un vagon CFR, iar pentru finele anului viitor sunt chiar mai multe proiecte.

vs AVA 200 recent lansate în piaţă’, pot afirma cu tă’îrie c㒠sunt peste tot ceea ce acest producă’tor a mai scos pe piaţă’. Am avut ocazi s㒠compar 2 generaţii de AVA200, unul lâng㒠altul, cu aceeaşi lup㒠la aceeaşi lumină’. E o difernţ㒠la cel nou faţ㒠de cel vechi evidentă’, in sensul pozitiv.

vs LDH - e o poveste mai compleză’, dar exist㒠undeva pe o planşetă’... dar momentan e pus㒠mai la fund...
 
Stiu ca AVA 200 au evoluat in timp. In acest caz discutam de acelasi producator, respectiv Amintiri Feroviare, si au reusit sa scoata a doua generatie de ava 200 (cele albastre in set de 3) cu multe imbunatatiri fata de cele rosii, care nu sunt nici ele de ignorat. Am sa imi iau si eu cele trei vagoane nou aparute si poate o sa fac o comparatie intre cele trei generatii, desi nu cred ca ar exista diferente intre a doua si a treia generatie la nivel de detaliu. Nu ma pot exprima cu siguranta in legatura cu corectitudinea replicarii prototipurilor, intru-cat nu sunt un expert in asa ceva.
In ceea ce ma priveste pe mine, raman entuziasmat la aparitia oricarui model CFR atat timp cat respecta intr-o proportie cat mai mare prototipul si deobicei imi insusesc noile aparitii.
Cat despre vagoanele de marfa... mai avem de asteptat. Si daca vor aparea, sper sa fie cat mai corecte si de calitate.
 
Referitor la entuziasm, tindem catre o piata mai matura, fara explozii efervescente intr-un sens sau altul. "Copiii" au mai crescut. Nu mai "mergem pentru prima data la mare", dar tot ne face placere mare. Cel putin in cazul meu.
 
...si se pare ca au reusit sa intre in cartea recordurilor, cu 125 de linie (flexibila) :)

http://bahnblog.scrnet.de/allgemein/fleischmann-heilsbronn-125-jahre-1842.html

http://www.fleischmann.de/newstermine/news/newsuebersicht/newsdetail/article/125-jahre-gebrueder-fleischmann.html