Set vagoane cisterna Steaua Romana si Margina - Fleischmann

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
vagoanele au constructia cisternei diferita...Margina cu 5 si Steaua cu 3 virole....de aici o posibila diferenta intre mase....
 
Hmm .... Cred ca ne scapa ceva ... Daca am acceptat pozitia scarii si a presupusei balustrade de sus pt Margina, daca am acceptat numarul imbinarilor/nervurilor vagonului, daca am acceptat inaltimile balustradelor din lateralele cabinei de franare exact pe dos, daca am acceptat faptul ca respectiva cabina n-avea geam pe partea fotografului..... la Steaua Romana in afara de geamul cabinei si de nr. nervurilor, pozitia scarii de pe mijloc si a balustradelor ar fi ok daca ar fi pozitionata cabina de franare in cealalta parte – am acceptat si treaba asta. Ei, ce ma deranjeaza e ca discutia se invarte in jurul SPITZELOR !! Cate spitze ?? cred ca 10 la modelul real 8 la cel de FLM. Ce ne facem ??? ca nu e suficient sa schimbam rotile intre ele trebe sa mai bricolam un pic...acceptam ?? Parafrazand un contemporan, ori suntem carcotasi ori nu mai suntem !? Daca piata din RO va fi luata in serios prin acceptarea acestor compromisuri atunci avem sansa ca pretentiile noastre sa fie luate in serios prin dezvoltarea unor modele ulterioare cat mai corecte.
 
Buna baieti,

Citind discutia de mai sus nu pot sa nu zambesc; asa cum spunea un antevorbitor, daca suntem gata sa acceptam toate compromisurile citate, rotile nu sunt decat un detaliu :D

Alex, masele vagoanelor, asa cum le-a inscriptionat Fleischmann, sunt absolut corecte.

Rotile cu spite nu au legatura cu masele vagoanelor, au existat si vagoane de dormit prusace de 54 de tone pe roti cu spite; rotile cu disc plin nu s-au generalizat la Astra decat dupa 1930, e si normal ca un vagon produs inainte sa aiba inca roti cu spite.

Ca o anecdota, am nenumarate poze cu vagoane de marfa, de la cisterne de vin SBB-CFF la acoperite DRG si DB si la cisterne de titei CFR cu o osie cu roti cu spite si cealalta cu roti pline ;-)
 
Interesant㒠discuţia de aici, dar ce observ este c㒠nimeni nu a spus cu ce locomotiv㒠CFR le remorcam.
Evident, locomotiva va trebui s㒠ne-o facem singuri pana una alta, sau dă’m comand㒠pentru modifică’ri la domnul Savin Cristian.
Deci? Propuneri?
Poze reale ma îndoiesc ca gă’seşte cineva.