Noutati de la targ - Nßrnberg 2011

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cata

Active Member
Trenulist
14 Mai 2008
155
1
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Luati de va bucurati/ofticati (dupa caz :D )
http://www.amintiriferoviare.com/pliante/amintiri2011.pdf
 
o da, pe alea albastre le asteptam, si vad ca la set de 3, plus vagon restaurant, must have
ai de capul meu si mai ales al bugetului meu ... se anunta vremuri grele, astia de la af nu au nicio mila de buzunarul nostru ... sa le fie rushine :D
mai vine si piko cu etajatele ... cred ca toata lumea o sa vrea sa castige la loto, ca altfel nu e bine deloc
si momentan vad ca nicio stire legata de vreun posibil t2s in culoarea grena ... deci anul asta cu siguranta nu
daca tot am inceput cu romanesti in a doua zi din an, se pare ca anul asta va fi unul romanesc prin definitie (cel putin la 1:87)
 
si inca ceva, ca mi-am adus aminte; parca era vorba sa scoata si un delfin 'bun' :p
adica cel cu banda mai curbata, asa cum sunt mai toate delfin-urile de pe caile noastre ferate, si nu varianta mai dreapta asa cum a iesit modelul, luata dupa prima locomotiva cfr vopsita in schema delfin ...
a fost doar un zvon sau momentan trebuie sa se termine stocul de delfini de astia ?
 
bine macar ca apare, dar sincer frigorificul ala nu-mi zice nimic, cel putin mie
erau multe alte vagoane care ar fi meritat editate, dar deh, cand e vorba de economia de piata si matritele costa, e mai simplu sa le grupezi dupa cererea din alte tari, si daca se potriveste o matrita de a lor si la noi atunci sa se faca
oricum, e un semn bun ca apare primul vagon de marfa; sunt curios de pret, si apoi sunt curios ce alte modele vor aparea
 
Bine ca pina la urma a aparut si vagonul restaurant!:)
Acuma, la modul serios vorbind, cred ca ne aflam intr-un moment important.
E momentul in care trebuie ca noi sa facem presiune in a se decide ce modele sa se scoata.In plus, trebuie articulati producatorii fara minte.
Ca un exemplu, eu nu cumpar T2s de la Roco pentru ca e scump si nici nu e mare calitate.Bai frate, eu nu inteleg ce a fost in capul celor de la Roco.Cit de ingimfat trebuie sa fii ca sa ignori concurenta?
Vagonul de marfa nu va spune nimic?Nu-l cumparati, ce mare lucru? Dar hai totusi sa asteptam pina apare caci in catalog e doar o poza cu originalul.
O sa rideti poate dar nu uitati ca datorita noua, ca si comunitate si ca si forum, s-au luat multe decizii ale producatorilor si tot datorita noua se fac anumite modele.
 
Pai daca vagonul frigorific nu va zicece nimic ne informam ;-)

Dupa un serch cu gogu iata ce am gasit:

http://www.kuehlwaggon.de/lieferungen/rumaenien/index.html

Coboram cu epoca :D
 
NMJ a publicat pe site la ora 10:00 noutatile pe 2011, si, nu e nici o supriza, apare din nou locomotiva EA in cele 15 versiuni. Ce sa mai credem ? Au dat in balcanisme pana si nordici ?
 
cine stie, poate au primit cota parte din avansurile catre mosh craciun (desi sincer ca firma serioasa n-as face asa ceva in ruptul capului, si oricum nu pentru un pulica dintr-o tara bananiera, poate pentru un client serios mai treaca mearga, dar acel client nu ar face faze de astea)
sau poate pur si simplu ii duce si pe ei de nas la fel cum ii duce si pe cumparatori, ca hai ca se strang sute de precomenzi, dar mai asteptam sa se stranga pana la o mie ca sa fie comanda mare etc.etc.
 
Macar sa ii fac de rusine :D
Ca si producator cu pretentii sa ai pe wall asemenea intrebari e o rusine.
 
IonutTrif a spus:
Dupa ani de zile doar cu vagoane de calatori apare si primul vagon de marfa ! :lautar:

Eu imi aduc aminte de doua modele facute pe matrite Klein...

Interesanta abordarea MK4-ului.
Acesta a circulat individual in garnituri ?

Eu il stiu doar legat in garnituri speciale cu vagonul uzina aferent (vagon diferit de cel in care se facea transportul carnii). Daca ceea ce am spus mai sus e corect, pentru o garnitura corecta ai nevoie de 9 astfel de vagoane, un vagon de capat cu frana de mana si vagonul uzina. Garniturile in care circulau erau formate din 11 vagoane de 3 tipuri diferite.
 
sandy a spus:
Nea Ionut,tu chiar speri ca la intrebarea ta de pe facebook o sa raspunda cineva? :lol:

Poate chiar ar trebuie sa pornim o campanie de presiuni. Toti care avem cont pe facebook sa postam. Sunt obligati sa spuna ori o data de lansare ferma, ori ca se renunta la proiect. Sa nu aiba "dealerul" din Romania posibilitatea de a lua avansuri nejustificate.
Daca zic ca nu se face stim o treaba, daca dau o data ferma vor fi obligati sa o respecte pt blazon. Pana acuma acuma ei s-au spalat pe maine ca nu au dat nici o data ci au pus 2010/2011
 
Eu astept cu nerabdare informatii de la cei care sunt la targ. Pot sa ne ofere informatii oficiale aflate direct de la producator.
 
licurici a spus:
Eu le-am trimis un mail, sunt curios daca or sa raspunda.

Emailul e ceva confidential si privat. Ar trebuie o campanie publica pe facebook. E prea vizibil si delicat ca sa nu raspunda.