Railjet- Jagerndorfer

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
La setul RAILJET ROCO cupla are 4 pini aranjaţi astfel:
- pinii 1 şi 2 transporta tensiunea de pe sine de la locomotiva la vag de capă’t.
- pinii 3 şi 4 sunt + şi - pentru rigletele cu lumini din vagoane.

La setul RAILJET Jagerndorfer cupla are 6 pini.
Nu cunosc configuraţia acestora. :(
 
Ok
Roco, setul de vagoane cu cap de conducere este digital (adica in capul de conducere exista din fabrica decodor de functii, nu stiu exact ce tip .)
Se pot aprinde si stinge luminile in vagoane si aprinde si stinge farurile de la capul de conducere culegerea curentului facandu-se doar pe rotile de la vagonul cu post de conducere , inseamna ca legarea locomotivei prin cupla electrica la vagoane nu isi mai are rostul .
 
mity a spus:
La setul RAILJET ROCO cupla are 4 pini aranjaţi astfel:
- pinii 1 şi 2 transporta tensiunea de pe sine de la locomotiva la vag de capă’t.
- pinii 3 şi 4 sunt + şi - pentru rigletele cu lumini din vagoane.

La setul RAILJET Jagerndorfer cupla are 6 pini.
Nu cunosc configuraţia acestora. :(

Poate ca motivul celor 6 pini in loc de 4 este faptul ca la Jagerndorfer locomotiva si vagonul cu post de conducere au 2 faze de alb (faza scurta si faza lunga) la faruri, acestea se aprind in mod independent.
 
Si la setul roco digital are doua faze lunga si scurta care se comanda din tasta F 5 pe tasta F 7 sunt luminile din vagoane cu tasta de lumini se aprind luminile de drum si din sens se schimba in functie de sensul de mers alb-rosu , asta in sistem digital in analog nu stiu cum functioneaza .
Ma gandesc sa nu fie o dubla alimentare cu curent si de la locomotiva pentru setul roco digital dar asta nu vom sti sigur pana cineva cumpara locomotiva , din instructiunile servis de siteul roco nu reiese nimic .

Ce este interesant ca doar locomotiva cu decodor si sunet poseda cupla electrica Roco 62366:
http://www.modellbahnshop-lippe.com/productzoom/Roco/1-4-005001-59884-0-0-0-7-5-2-0-gatt-gb-p-0/productzoom.html

Cea fara decodor si sunet nu are cupla electrica Roco 62361 :
http://www.modellbahnshop-lippe.com/productzoom/Roco/1-4-005001-54750-0-0-0-7-5-2-0-gatt-gb-p-0/productzoom.html

Alta caracteristica este mufa 16-polige PluX (Schnittstelle) pentru cea fara sunet si mufa 22-polige PluX (Schnittstelle) in cazul celei cu sunet .

Sunt curios ce decodor (marca) au pus pe cea cu sunet .
 
Buna,

Modelleisenbahn GmbH foloseste la modelele sale gata digitalizate siau DCC+Sound acum numai decodoare Zimo, in general la cele DCC+Sound versiuni speciale integrate pe platina de circuite integrate de baza. (Valabil atat la modelele Roco H0 si TT cat si Fleischmann N)
 
Set Railjet Spirit of Germany cod 158312 format din:

Locomotiva Taurus 1116 208-8 (cod cod 21040)
1 x Wagen-Doppelpack 1. Klasse + 2. Klasse Wagen (Art. Nr. 70204)
1 x Wagen-Doppelpack 2. Klasse + 2. Klasse Cafe Wagen (Art. Nr. 70203)
1 x Wagenset mit Steuerwagen + 2 Wagen 2. Klasse (Art. Nr. 70302)






Art. Nr. 70204





Art. Nr. 70203





Art. Nr. 70302









 
Bineinteles ca nu.

Modelele Roco nu au nimic de-a face cu cele JC si vice-versa.

Fiecare model are avantajele si defectele sale, deci nu este usor de ales.
Mie nu mi-a fost greu, la scara N exista unul singur ;-). (Lemke, vandut in Austria ca Jaegerndorfer si care este o reducere la scara a matritei JC la 54%)
 
@leon-gr

Setul prezentat mai sus este Jaegerndorfer, inca nu avem topic Railjet - Roco.
In Elvetia, Austria si Germania acest set a fost la oferta, 400 euro. Super pret fata de„Spirit of Vienna“ si „Spirit of Switzerland“. Seturile 70204 / 70203 din "Spirit of Germany" se gasesc la 79,99 / 82,00 euro pe la magazine si ebay fata de 129,90 cat costa „Spirit of Vienna“.
 
Buna,

"Spirit of Germany" e mai interesant pentru ca este una din garniturile "universale" (adica autorizate de DE / AT / CH / HU fara limitari). Fata de primele garnituri cea mai vizibila diferenta sunt benzile portocalii care marcheaza usile de acces (aici in forma de U, cerute de SBB) iar fata de trenurile de peste no. 025 locomotiva are echipare completa cu 3 pantografe, magnet SIGNUM s.a.m.d.

La trenurile "doar austriece" de peste 025 s-a renuntat la al treilea pantograf si la magnetii SIGNUM pe locomotiva si pe vagonul pilot.