060 - EA - Amintiri Feroviare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Voi prezenta aici locomotiva expusa la expozitia de la Brasov.

Asa ne-au intampinat cei de la A.C.M.E si Amintiri Feroviare sambata dimineata:



Sa vedem locomotiva:



O spun din nou, este un prototip nici de cum un model aproape de finalizare.

Impreuna cu EC-ul:




No comment:



Disectie:



Cateva cuvinte (copy paste de la subiectul expozitiei):
prima schema de vopsire va fi schema coca-cola (capete rosii)
- pretul de vanzare va fi de aprox. 195 euro
- pe parcursul timpului vor fi scoase si alte scheme de vopsire (ca sa va pun pe ganduri va spun care sunt planurile : schema clasica (mai multe versiuni), dungi tricolor, delfin, coca-cola (capete albe), cfr marfa (mai multe versiuni).
- cand si cum se vor face depinde in primul rand de cum se va vinde prima serie
- au fost prezenti reprezentanti de la A.C.M.E. si Amintiri Feroviare, si proiectantul locomotivei EA - 060 cu care am povestit, s-a aratat deschis sa asculte sfaturi si opinii venite de la noi (lucru foarte bun), sa speram ca va tine cont de ele.
- cele 2 locomotive prezentate sunt primele prototipuri realizate pentru a testa matritele, ele vor suferi imbunatatiri, ce pot sa spun ca am fost placut impresionat de abundenta de detalii

Parerea mea:
- nu am sa critic EA-ul pentru ca este un model nefinisat, un prototip de test, insa am sa spun ceea ce mi-a placut:
- detalii cat incape, la acoperis, la faruri (vezi suruburile de prindere a capacului), la boghiu
- nisipare, oglinzi, bari, etc
- mici detalii la carcasa si sasiu pe care multi cred ca le-ar fi ignorat


Inca o mica precizare, propun sa nu mai spunem ca locomotiva e produsa de A.C.M.E. , iata si motivul:


Si fotograful principal:

 
visul multor trenulisti sa implinit.Asteptam luna decembrie.Eu prefer schema de vopsire clasica(tricolora).Sper ca proiectantul sa tina cont de luminile de la boghiuri si cele din lateralul tampoanelor
 
daca prodcucatorul va tine cont de opiniile generale,inclin sa cred ca vom avea prima locomotiva romaneasca la HO corecta :aplauze: :lautar:
sa speram ca vanzarile vor sustine urmatoarele proiecte si ca in sfarsit,dupa modelul altor tari,vom avea propriul nostru fabricant de modele CFR
 
Salutari ,

Tocmai m-am intors din Paradis! Adica de la Expozitia Brasov. Super, frumos, Raiul pe pamant. Cand am intrat in salonul expozitional am incremenit. Nu stiu daca cunoasteti sentimentul ce m-a incercat, e cum sa spun, cand iubesti dulciurile si esti inconjurat numai de ciocolata fina, de prajituri insiropate si proaspete cu frisca buna si dulce, delicatese de peste tot din lume!
Doamne cate modele expuse in vitrine, deci imi faceau ochii in cap ca la flippere sau la tenis, stanga - dreapta, sus- jos! Nene, inima mi-a stat in loc si nu-mi venea sa cred ochilor ce vad. Nici nu m-a deranjat furnicarul de pasionati ce se invarteau pe acolo asa cum ma invarteam si eu, desi mi-ar fi placut sa fiu singur cu ele in camera si sa le respir intimitatea, dar a fost foarte bine si asa. Standurile cu CFR mi-au blocat rasuflarea! Felicitari, sincere felicitari, din partea mea celor ce le-au creat, arata perfect, in pozele de pe forum nu par a fi super profi, doar profi, dar cand le-am vazut pe viu, va jur ca arata super super profi. Si tocmai cand mi-a revenit suflul, am dat peste ceea ce avea sa-mi schimbe sensul circuitului sangvin!
Locomotiva de la Amintiri Feroviare, EA-ul romanesc! Doamne, o bijuterie e putin spus, ceva divin, va fi cu adevarat un cadou perfect de Craciun, atunci cand va fi distribuita! Deci pur si simplu salivam uitandu-ma la ea, la figurat, bine-nteles!
Cu siguranta va face parte din colectia mea, nici nu incape indoiala.Deja mi-am facut planurile de atac si voi achizitiona cate un model din fiecare varianta CFR ce se va scoate. Visul de o viata s-a implinit! Nu am crezut ca voi trai sa vad asa ceva, o locomotiva perfecta CFR, si nu una oarecare. Am sperat dar nu am crezut!
Si iata ca EA vine la noi in casa, si chiar ne va face Craciunul mai fericit!
Multumesc organizatorilor, expozantilor si producatorilor si tuturor celor ce au contribuit la acest eveniment minunat, mi-a facut o deosebita placere sa va vizitez.
Si am primit si un pliant cu noile produse Amintiri Feroviare, si cu zeita EA 060.

Numai bine,
Bogdan
 
Ceva CFR pe N, nimic?
In umila mea "crescatorie" pe N, mi-ar surade si niste "pui" CFR.
Oricum, excelenta realizare a celor de la Amintiri Feroviare.
Pentru un exemplar de preproductie, arata excelent! Are foarte multe detalii, sasiu foarte mare, metalic. Inclin sa cred ca va avea ceva forta de tractiune, nu gluma.

Aceasta locomotiva este un motiv de :lautar: si :cafea: pentru multi colectionari si pasionati feroviari.
Inca o data: :aplauze: :aplauze: :aplauze: :lautar:
 
Salutam.

Am facut si eu cateva poze "macro" cu masina; desi este asa cum preciza si Florin un model beta (de fapt beta1 si beta2 - cei de la Amintiri Feroviare au venit cu 2 modele) - din cate am inteles sunt chiar primele 2 modele produse, m-au impresionat gradul de detaliere, faptul ca producatorul a lasat la discrestie modelul pentru a fi rulat si fotografiat si faptul ca am vazut inca o locomotiva romaneasca 1:87.

Voi reveni maine cu pozele
 
cosmin78 a spus:
multumim pentru detalii Florinn....cate cauciucuri de aderenta are?4 sau 2?

Salut,

da am uitat sa precizez, are 2 cauciucuri de aderenta, cate unul pe fiecare boghiu, dispuse in diagonala spre extremitatile locomotivei, adica exact cum este cel mai bine.
Ce nu a fost exact pe placul meu este faptul ca locomotiva are tractiune pe toate cele 6 osii, este stiut ca o locomotiva co-co (model la scara H0) are maximum de eficienta in tractiune atunci cand doar osiile din extremitatile boghiului trag iar cele din mijlocul boghiului sunt complet libere, le-am sugerat asta, eu sper ca vor face aceasta modificare, totusi s-ar putea sa implice modificari majore in angrenajul din interiorul boghiului.
Ce mi-a placut este faptul ca rotile au exact profilul rotilor reale alea EA-ului. (se vede in poze)

@mity noi nu am dormit pentru ca am fost drogati, in primul rand vazand EA-ul apoi ni s-a tras de la fumul de la aburoase. :D
 
Deci prima schema de vopsire va fi alb cu capete rosi sau se mai discuta la acest capitol ?
Poate daca sunt dispusi sa aplece urechea la modelisti , nu ar fi rau sa facem un chestionar cu preferinte la schema de vopsire , asta in ideea de a se vinde cat mai multe locomotive si cat mai repede .
Sincer as fi preferat schema traditionala CFR a primelor EA dar conteaza cea ce vor majoritatea modelistilor in primul rand .
 
Si inca ceva ca mi-am amintit acum, inclusiv pantografele locomotivei sunt inca in lucru, modele expuse au venii cu niste pantografe facute sa arate cat de cat pentru ca cele ce vor echipa locomotivele sunt inca in faza de proiectare.
Ce mi-a mai placut este faptul ca un boghiu este mai rigid in plan vertical (daca ma exprim bine), avand rol de a stabiliza locomotiva in timpul rulajului, celalalt boghiu fiind complet liber atat in plan vertical cat si orizontal.

Am sa va rog sa nu batem campii cu discutii de genul, "nu are clanta la usa", "are bavuri nu stiu unde" pentru ca sincer sunt inutile atata timp cat modelul prezentat nu este finalizat, de finisare nici nu poate fi vorba,
as vrea ca discutiile sa fie la obiect si utile.
 
Eu nu imi permit sa imi dau cu parerea din pdv modelistic pentru ca nu am cunostintele necesare. Dar pentru ca nu sunt strain deloc de vanzari, inclin si eu sa cred ca schema clasica , cea veche, ar avea o priza mai mare la potentialii cumparatori. Faca aceasta consideratie pentru ca mi-as dori mult ca acest model sa fie si un succes comercial, succes fara de care nu pot trai nici ei si nu ne putem bucura nici noi de viitoare modele in "culorile nationale". Poate ca parerile celor mai avizati dintre voi vor ajunge si la stiinta celor cu putere de decizie.
Oricum, felicitari turturor celor care au pus la punct acest proiect!
Si celor care n-eu dat primii vestea :D !
 
Salutare,
Eu cred ca AF Models au luat o decizie buna in ceea ce priveste faptul ca prima schema de vopsire va fi alb-rosu desi sincer,nu e chiar pe gustul meu.
Daca ar fi facut din prima schema traditionala,alte scheme de vopsire care ar fi aparut ulterior s-ar fi vindut mult mai slab,or interesul lor e sa vinda cit mai mult,ceea ce e perfect normal.
Din punctul meu de vedere am hotarit ca voi achizitiona absolut toate schemele de vopsire care vor veni si ma bucur nespus ca cineva a avut curajul sa faca aceasta locomotiva la o asemenea calitate.
Nu-i totuna sa revopsesti un model deja existent si sa ceri avns pe ceva care e doar o iluzie de model sau sa creezi totul de la zero,la asemenea calitate,fara circ inutil.
Parerea mea este ca acum e momentul sa sustinem achizitiile modelului EA pentru ca in primul rind avem ce sa sustinem si nu in ultimul rind creem premisele pentru dezvoltarea unor noi proiecte de modele CFR.
Este exact ce ne-am dori cu totii,cred ca sinteti de acord
s
 
sandy a spus:
Parerea mea este ca acum e momentul sa sustinem achizitiile modelului EA pentru ca in primul rind avem ce sa sustinem si nu in ultimul rind creem premisele pentru dezvoltarea unor noi proiecte de modele CFR.
Este exact ce ne-am dori cu totii,cred ca sinteti de acord
s

Subscriu la sustinerea ideii, mai ales ca poate purat eticheta "facut in Romania", ceea ce ridica moralul producatorilor si colectionarilor.
Ca parere personala, prefer ca prima serie sa fie vopsita in culorile de mult cunoscute: gri cu dunga ros-negru pe ea, urmanad sa-mi achizitionez si urmatoarele scheme de vopsire ce vor aparea.
 
Imi amintesc de reclama aceea:

"ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se intample"

ne-am dorit o locomotiva, a aparut, acum tine doar de noi sa o avem in colectie,
eu sper doar sa putem tine pasul cu modelele noi scoase, adica sa le putem achizitiona, uite ca pentru Craciun se anunta o locomotiva facuta de la zero (cine ar fi crezut) si 3 modele noi de vagoane CFR.
 
Reclama ca reclama, dar intr-un roman am citit o expresie care-mi place mult:
"Oricine cere primeste, si cine cauta gaseste!"

Deci:
Am cerut si am primit (la plural)